English Version
English

هفته راهنما، یکی از موارد شکرگزاری در کنگره است

هفته راهنما، یکی از موارد شکرگزاری در کنگره است

جلسه دوازدهم از دوره سی‌وپنجم سری کارگاه‌های آموزشی، خصوصی مسافران کنگره۶۰ نمایندگی ملاصدرا با استادی راهنما مسافر منصور ، نگهبانی مسافر بهزاد و دبیری مسافر هادی با دستور جلسه " هفتـــه راهنما " در روز یک‌شنبه نهم اردیبهشت‌ماه 1403 ساعت 17:۰۰ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان، منصور هستم یک مسافر
لطف خداوند شامل حالم شد که توانستم در کنار شما آموزش بگیرم.
در مورد راهنما و جایگاه آن، صحبت کردن، کار بسیار دشواری است و من در قبال این که، جایگاه راهنما را به درستی شرح دهم، ناتوان هستم.
راهنمایان، جزء بهترین انسان‌ها هستند. اگر کسی در کنگره60 ماندگار باشد و خواستار خدمت کردن باشد، یقیناً این جایگاه را تجربه خواهد کرد. جایگاه راهنمائی، جایگاهی است که در آن پروسه درمان تکمیل می‌شود. یک راهنما به افراد کمک درمانده، کمک می‌کند تا به حال خوب برسند و یا حال خوب داشتن را تجربه کنند. بدترین راهنمایان، از بهترین افراد روی کره زمین، برتر هستند، چون بدون چشم‌داشت نسبت به درمان افراد، اقدام نموده و از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.
در کنگره60، شکرگزاری مسئله ی فوق‌العاده مهمی است که ما حتماً باید به آن توجه کنیم. خوش به سعادت انسان‌هایی که شکرگزاری را یاد گرفتند و شکرگزاری در زندگیشان جایگاه خاصی پیدا کرده است. هفته راهنما، یکی از موارد شکرگزاری در کنگره است که ما می‌توانیم به نحو احسنت، آن را انجام دهیم. اگر تشکر کردن را یاد نگرفته باشیم، قطعاً در آینده مشکلات عدیده‌ای برای ما به وقوع خواهد پیوست.

وظیفه ما رهجویان در کنگره 60 این است که به تمامی راهنمایان، احترام بگذاریم و در هفته راهنما با تمام وجود از این عزیزان قدردانی لازم را به عمل آوریم.
افراد حاضر در کنگره60، مانند یک خانواده هستند که هریک دلش برای دیگری می‌تپد، شاید اعضای خانواده زود به زود همدیگر را نبینند ولی اگر برای یک نفرشان، مشکلی پیش آمد، دیگران سعی در برطرف کردن مشکل او، می‌کنند.
از خداوند می‌خواهم که به من توفیقی بدهد که بتوانم در این هفته به نحو شایسته و مطلوبی از راهنمای خودم تقدیر و تشکر کنم.
"از این‌که به صحبت‌های من گوش کردید، از همه شما تشکر می‌کنم."

تایپ و ویرایش متن: راهنما مسافر حسین
عکس: مسافر یحیی
ارسال: سایت نماندگی ملاصدرا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .