English Version
English

عشق الهی

عشق الهی

همسفر رقیه:
هفته راهنما را اول به آقای مهندس دژاکام و خانواده محترمشان و تمام راهنمایان کنگره ۶۰ به خصوص راهنمای عزیز خودم خانم شیدا نازنین و دوست داشتنی تبریک می گویم. بابت همۀ آموزش هایی که باعث شد که من گمشدۀ خودم را پیدا کنم و از تاریکی جهل و منیت و نا امیدی به سوی روشنایی ها قدم بردارم ممنونم. خانم شیدای عزیزم راهنمایی های شما همیشه مشعل پرنور مسیرهای صعب العبور من بوده است. شما با آموزش معرفت و عمل سالم، درس عشق و محبت را به من آموزش داده اید و من هیچگاه محبت و از خود گذشتگی شما را نمی توانم جبران کنم ولی می توانم ذره ای از این عشق خدایی را برای خودم و دیگران یادآوری کنم. معلم و راهنمای عزیزم بابت همۀ مرارت ها و سختی که در این راه برایمان متحمل شدید تا ابد ممنون شما هستم. دعای خیر من و همۀ دوستان هم لژیونی بدرقه راهت باد. موفق و سربلند و سلامت باشید.

همسفر معصومه:
راهنما در فرآیند آموزش در کنگره ۶۰ مزد دریافت نمی‌کند بلکه هزینه هم می‌کند. از منظر عشق و ایمان این حرکت مفهوم والایی دارد که باورش کار هر کس نیست مگر معنای آن بداند چیست. راهنما در کنگره وقت می‌گذارد و مزدی دریافت نمی‌کند اما در مقابلش چیزی دریافت می‌کند به نام عشق و محبت که بسیار با ارزش و گران بهاست. به گفته جناب مهندس: اگر عشق و محبت به انسان نرسد مثل گیاهی است که به آن آب نرسیده پژمرده می‌شود. انسان هم بدون عشق و محبت افسرده می‌شود. کلمات را کنار هم می‌گذارم تا واژه‌ای برای قدردانی و سپاس از راهنمای عزیزم بیابم هیچ واژه‌ای پیدا نمی‌کنم. راهنما عاشق است. راهنمای عزیزم شما همانی که سختی‌ها و رنج‌های تاریکی را با تمام وجود پشت سر گذاشته‌ای شما از وادی محبت عبور نموده‌ای کلام نافذت همانند موسیقی دلنوازی است که در لابلای آن آهنگ زندگی را می‌سازد. تو خود دنیایی از تجربه‌های تلخ و شیرین هستی سرد و گرم روزگار را چشیده‌ای و با حال و هوای چون منی آشنا هستید. راهنمای خوبم،خدمت توخدمتی است، بر مبنای عمل سالم که عاشقانه و عاقلانه نه حسابگرانه، در این مسیر حرکت و خدمت می‌کنید. جایگاهت آنقدر رفیع و بلند است که درکش کار ساده‌ای نیست نمی دانم چگونه می‌توانم قدردان این نعمت بزرگ که خداوند بر سر راه من قرار داده باشم ،می‌دانم دوست داری آرامشی که خود به دست آورده‌ای بی‌هیچ منتی به من هدیه کنید . راهنمای خوبم تو توانستی نیروی فکر را به من تعلیم دهید، مرا به سوی بازسازی توانایی‌هایم هدایت کنید. الفبای زندگی را به من سرمشق دادی و با نوای دلنشینت به گوشم خواندی محبت را، مهربانی و صبوری را، با وجود تو تمام ناخوشی‌هایم را از یاد بردم. گاهی اوقات احساس می‌کنم نگاه پرمهرت با من حرف می‌زند. تو همانی که ناامیدی‌ام را به امید تبدیل کردید. شما خود واژه آسمانی هستی، آرامشت سرشار از عشق و ایمان است. راهنمای خوبم شما همان بارانی که بی‌ منت همه را سیراب می‌کند و جانی دوباره می‌بخشد. بهترین انسان‌ها کسانی هستند که نمی‌توانند نسبت به انسان‌های در رنج بی‌تفاوت باشند و شما راهنمای خوبم از این نوع هستید. چقدر خوشحالم که خداوند شما را در مسیرم قرار داد مهربانی ات همیشه به من انگیزه می‌دهد. تو را سپاس می‌گویم و سر تعظیم در مقابلت فرود می‌آورم. روز راهنما و هفته راهنما مبارک باد.

همسفر صونا:
هفتۀ راهنما را در راس به جناب مهندس و خانواده محترمشان تبریک می‌گویم. سپاس از خود گذشتگی‌ها و ایثارشان که ذره‌ای بیش نیست تنها دارایی من دعای خیر که بدرقه راهشان می‌کنم. تبریک به راهنمای عزیزم خانم شیدای مهربان‌تر از مادرم بارانی هست که بی منت همه را سیراب می‌کند، جان دوباره به انسان‌ها می‌بخشد. خانم شیدا به من آموخت که با وجود غم‌ها محکم بایستم و از طرف تاریکی‌ها به روشنایی‌ها حرکت کنم. سر بر آسمان شما راهنمای عزیزم فرود می‌آورم که زیبا سخن گفتن و زیبا زیستن را به من آموختید و مرا از چشمه زلال معرفت خود سیراب کرده اید. استاد عزیزم روزتان مبارک.

همسفر ستاره:
راهنما در لغت به معنای راهنمایی، رهنمون کردن، مربی، پیشرو و راهبر است اما برای من راهنما در کنگره معنای بیشتری پیدا کرد. همراه، مربی دلسوز و مهربان، از جان مایه گذاشتن و از همه مهم تر بدون قضاوت گوش سپردن به حرفهایم راهنما را برای من معنی می کند. خدا را شاکرم بابت اینکه در این مسیر قرار گرفتم و انسان هایی والا مقام در این مسیر کنارم هستند که با تمام وجود آموزش های لازم را برای طی کردن این مسیر به من می دهند. با تمام وجود از آنها تشکر می کنم و امیدوارم با خدمت کردن و تلاش جهت تعالی اهداف کنگره ۶۰ بتوانم گوشه ای از این زحمات را جبران کنم. این هفته زیبا را به تمامی راهنمایان کنگره ۶۰ به ویژه راهنمایان خودم خانم شیدا و خانم مهری راهنمای نیکوتین تبریک عرض می کنم. زندگیتان سرشار از برکت و نور الهی باد.

همسفر فرزانه:
به نام قدرت مطلق الله به نام خدایی که اقیانوس عشق است. به نام خدایی که عشقش به بنده اش قشنگ است. به نام خدایی که مخلوقی را خلق کرد به نام راهنما کسی که عشقش، عشق خدایی است. راهنما یعنی کسی که راه را نمایان می‌کند. راهنما یعنی نوری که تاریکی را محو می‌کند. راهنمای عزیزم خدا شما را حفظ کند که به من رهجو عشق، محبت، صبر و آموزش صحیح را آموختید. برای راهنمای عزیزم شیدا خانم و ایجنت محترم خانم سلوه ی عزیزم دعای خیر دارم. از اولین راهنما آقای مهندس دژاکام و خانواده محترم ایشان سپاسگزارم و انشالله خداوند سلامتی به ایشان عنایت فرماید.

همسفر سوسن:
راهنمای عزیز من آغاز به سخن که می‌کنید از لابه‌لای کلماتتان طنین صدای انبیاء به گوش می‌رسد. تبار این کلمه‌ها به اندیشه‌هایی می‌رسند که خزانه‌دارشان لقمان حکیم بود. شما میراث‌دار گنجینه‌های حکمت هستید. آغاز به سخن که می‌کنید، کلمه‌ها به پرواز درمی‌آیند و بالا می‌روند و می‌پیوندند با کانون هرچه «کلمه طیبه» است. سخن بگویید تا چشم‌ها از خواب ندانستن برخیزند، تا قدم‌های خشکیده توانی تازه بگیرند، تا حرف‌ها و گفته‌ها، مهمان‌مان کنند در لحظاتی چند سخن بگویید تا حروف الفبا دانه دانه بر زمین باران‌ ندیده جانمان ببارند و خوشه خوشه حدیث زندگی از وجودمان بروید. نیست بر لوح دلم جز الف قامت یار چه کنم حرف دگر یاد نداد استادم. من هم هفتۀ راهنما را در رأس به اولین راهنمای کنگره ۶۰ جناب مهندس دژاکام و خانم آنی بزرگ و همچنین به راهنمای عزیزم خانم شیدای عزیز تبریک می گویم.

همسفر مهناز:
در ابتدا هفته راهنما را به بنیان و نگهبان کنگره ۶۰ جناب مهندس و همچنین به خانم آنی که اولین راهنمای خانواده و همسفران کنگره ۶۰ می باشند همچنین به تمام راهنمایان کنگره ۶۰ که با عشق و ایمان در کنگره خدمت می کنند تبریک عرض می کنم و امیدوارم در این مسیر همیشه موفق و سربلند باشند. راهنما شدن احتیاج به تجربه بسیار بالایی دارد و هر کسی نمی تواند در این جایگاه قرار بگیرد زیرا باید آموزش‌های لازم را دیده باشد و مهم تر اینکه یک راهنما باید خود تجربه رهایی از دام اعتیاد را داشته باشد تا بتواند با توجه به آموزش‌های لازم این رهایی شیرین را نیز با عشق و ایمان به دیگر مسافران بچشاند. جایگاه راهنما در کنگره مانند جایگاه یک معلم و یا استاد بسیار محترم و ارزشمند می باشد. ما باید در حد توان قدردان زحمات تمام راهنمایان باشیم که بی منت و با عشق و با آگاهی در این مسیر روحانی خدمت می کنند.

همسفر پریسا:
به رسم ادب هفتۀ زیبای راهنما را خدمت همه راهنماهای خوب کنگره ۶۰ و جناب مهندس عزیز تبریک می گویم. تبریک ویژه به راهنما و استاد مهربان و صبورم خانم شیدای نازنین دارم‌. استاد عزیزم شما کوه صبر و استقامت، پرتلاش و فوق العاده مهربان هستید. شما نمونه ای از یک مادر دلسوز و مهربان می باشید که همواره نگران فرزندان خود است. از اعماق قلبم دوستتان دارم و بابت تمامی زحمت های بدون چشم داشتتان هزاران بار تشکر می کنم. انشالله همیشه تندرست باشید.

همسفر شهربانو:
راهنما یعنی نشان دهنده‌ی مسیر تاریکی به نور، غم به شادی، نفرت به عشق، نمایانگر راه، راهنما یعنی از خود گذشتگی، راهنما به من رهجو راه و مسیر درست را نشان می دهد و من رهجو چطور می توانم از چنین شخصی تشکر کنم. زبانم قاصر است که بتوانم چنین از خودگذشتگی را جبران کنم فقط دعا و خواسته ام برای ایشان بهترین ها از قدرت مطلق است. در راس از راهنمای اول کنگره آقای مهندس عزیز و خانواده محترمشان تشکر می‌کنم و بعداً از راهنمای خوب و عزیزم خانم شیدا عزیزم تشکر می‌کنم و این هفته راهنما را به ایشان تبریک می گویم.

همسفر سمیه:
من هم به نوبه خودم هفتۀ راهنما را به جناب آقای مهندس و خانواده محترمشان و تمام راهنمایان کنگره ۶۰ و راهنمایان شعبه دکتر مسعود و راهنمای دلسوز و مهربانم خانم شیدای عزیز تبریک عرض می‌کنم. من قبل از اینکه وارد کنگره بشوم و ترس داشتم که من هم به عنوان همسفر بیام کنگره و ترسم از این بود که مبادا آشنایی مرا ببیند ولی وقتی اولین جلسه که آمدم یادم است که خانم شیدای عزیزم نگهبان نشسته بودند وقتی حرمت را خواندن آنقدر صدایش برای من دلنشین بود که من ناخودآگاه گریه‌ام گرفت و یک حسی به من گفت که این همان شخصی است که می‌تواند به تو کمک کند و همان طور هم شد از وقتی وارد لژیون پر از عشق خانم شیدا شدم روز به روز حالم بهتر و بهتر شد. خانم شیدا خیلی چیزها به من آمورش دادند و من یاد گرفتم که خودم را دوست داشته باشم، یاد گرفتم چطور با مشکلات زندگی کنار بیایم و بتوانم مدیریت کنم تا زندگی‌ام روز به روز بهتر شود. من برای این فرشتۀ مهربان از خداوند بهترین ها را خواستارم  و امیدوارم همیشه کنار خانواده محترمشان شاد و سلامت باشند.

همسفر لیلا:
هفتهٔ راهنما را در راس به اولین راهنمای کنگره ۶۰ جناب مهندس و خانواده محترمشان و همچنین به تمامی راهنمایان محترم به خصوص راهنمای با عشق و محبتم خانم شیدای عزیزم این هفته زیبا را تبریک می گویم و برای ایشان می نویسم ای که با آغوش گرمت آموختی معنی آغوش را، ای که با عشق و محبت آموختی معنی عشق و محبت را، ای آموزگاری که درس بخشندگی دادی و این همه آگاهی و حال خوش و آرامش را، من کجا جبران کنم این همه محبت و عشق بی دریغ تو را. در واقع من هر چقدر هم فکر کنم هرگز نمیتوانم این عشق بلا عوض تو را جبران کنم و با خودم فکر میکنم خدای مهربان من کجا کار خیری نموده ام که من را مورد لطفت قرار داده ای و چنین فرشته ای را در مسیر زندگی قرار داده ای تا اصول زندگی را بیاموزم. بهترین های خداوند را برایت آرزو می کنم. فرشته نجات من هفته ات مبارک و این جشن گوارای وجود نازنینت باد.

تایپ: همسفر مریم راهنما همسفر شیدا (لژیون دوم)
ویرایش و ارسال: همسفر رها (خدمتگزار سایت)
همسفران نمایندگی مسعود

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .