English Version
English

برداشت از سی دی نامه(3)

برداشت از سی دی نامه(3)

سلام دوستان محمد هستم یک مسافر:
سپاسگزار خداوند و جناب مهندس و خانواده محترم ایشان میباشم
جناب مهندس می‌فرمایند؛
افرادی که معتقدند اعتیاد یک بیماری مزمن، پیش رونده و لاعلاج است تعریف غلطی می باشد .
اعتیاد ربطی به مسمومیت هم ندارد  مسمومیت هم  یک فرایند خاص دیگری است و وابستگی نمی باشد. کسی که اعتقاد به درمان ندارد اطلاعاتش درست نبوده. بعضیها اعتقاد دارند که اعتیاد یک بیماری ذهنی است یعنی جز اختلالات می باشد، این هم مفهومی ندارد.
روان یعنی: رفتار و کردار و خلق و خوی ما که ریشه در جسم دارد و همه در اثر واکنش جسم می باشد.
جسم از دو چیز فرمان می‌گیرد؛ یکی از افکار  و دیگری از موادمخدر فرمان می‌گیرد و نگرش من باعث شد تغییراتی در من ایجاد شود و آنچه افکار و اندیشه ما هست همه اش
می آید روی فیزیولوژی. رفتار و کردار، شادی و اندوه و عکس‌العمل، اتفاقات،  یا واکنش‌ها همه در جسم و ذهن با هم در ارتبط است. همچنان در اثر تصمیمات غلط ذهن را از بین می‌بریم. و بیماری ذهنی ریشه‌اش در جسم است . پس اعتیاد کاملاً به جسم ما بستگی دارد و تمام سیستم‌هایی که می‌خواهند با معنویت ،نگهداری در کمپ، یوگا ،ورزش یا هر چیزی اعتیاد را ترک بدهند این‌ها همه اش نادرست و غلط است. و این‌ها ممکن است به ترک اعتیاد برسند ولی به درمان اعتیاد نمی‌رسند.
جسم و روان انسان کاملاً به هم متصل هستند و روی یکدیگر اثر مستقیم و متقابل دارند کسی که فیزیولوژی‌اش کاملاً مرتب باشد شبه افیونیش درست کار می‌کند و تمام مشکلات دنیا را بریزن روی سرش امکان ندارد خودکشی بکند .کسی میل به خودکشی دارد که بالانس نیست، فیزیولوژی او بالانس نمی باشد. شبه افیونی بدنش کار نمی‌کند. انسان مثل یک باغ یا مزرعه است که اگر بخواهد مثل گل یا گیاهی به حیات خود ادامه دهد باید ریشه آن در خاک باشد. و اگر ریشه در خاک نداشته باشد به سرعت از بین می‌رود.
کلیه بیماری‌های روحی و روانی دائمی بایستی قطعاً ریشه آن را در جسم جستجو کرد. و اگر ریشه آنها در جسم نباشد به سرعت از بین می‌روند مثل ترس‌های زودگذر یا ناامیدی یا گوشه‌گیری کوتاه مدت. چون بیان ژن‌ها درست کار نمی‌کنند و از تنظیم خارج شده‌اند ،همه بیماری‌ها برمی‌گردد به تنظیم بیان ژن‌ها.
جسم و روان و ذهن همه به هم مربوط است. پس امروز به این نتیجه رسیدیم که داریم کاوش و جستجو می‌کنیم که اعتیاد چه می باشد.

ختم کلام اعتیاد ریشه همه بیماری‌ها می باشد.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .