English Version
English

نجات‌بخش همسفران

 نجات‌بخش همسفران

به نام آنچه جان را فکرت آموخت
  چراغ دل به نور جان برافروخت

همهٔ تشکر و قدردانی‌ام تقدیم راهنمای عزیزی است که به من انگیزه داد تا بهترین خودم باشم. ممنونم که در همه سختی‌ها کنار من بودید و علی‌رغم تمام اشتباهاتم کنارم ایستادید و در تک‌تک لحظات زندگی همراه و هم‌قدم من شدید، ممنونم راهنمای مهربانم بابت تمام آنچه که بی‌منت به من بخشیدید و در عمق تاریکی‌های زندگی تنهایم نگذاشتید.

اي راهنما تو را سپاس، اي آغاز بی‌پایان، اي وجود بی‌کران، تو را سپاس ای‌ والایم، اي فراتر از کلام، تورا سپاس. ای ارجمند، ای‌ والا مقام تو را سپاس. ای وجود بیکران، تو را سپاس، ای نجات‌بخش همسفران از ظلمت جهل و نادانی، ای لبخندت شکوه امید و زندگانی، تورا سپاس. ای تکیه‌گاه عشق، ای سنگ صبور دردها، ای پیام‌آور روزهای رهایی تو را سپاس.

همهٔ پیشرفت‌های معنوی و میزان بالارفتن آگاهی مسافران و همسفران ریشه در دانش کنگره دارد که از منبع زلال ایمان، معرفت و عمل سالم راهنمایان سرچشمه می‌گیرد. راهنمایان گرامی سال‌ها خدمتگزاری صادقانه شما را در عرصه تعالیم کنگره ۶٠  ارج می‌نهیم و ضمن آرزوی سلامتی و تندرستی از سال‌ها تلاش و خدمات شایسته و دلسوزانه شما عزیزان تشکر و قدردانی می‌کنیم. این هفته بر بنیان کنگره ۶۰ و همه راهنمایان عاشق که پیام‌آور نور و روشنایی هستند پرشگون باد.

نویسنده: همسفر سارا رهجوی راهنما همسفر بهناز (لژیون دوازدهم)
ویراستاری و ارسال: همسفر مریم رهجوی راهنما همسفر سمیه (لژیون ششم)
نمایندگی همسفران شمس

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .