English Version
English

گلی خوشبو از بهشت خدایی

گلی خوشبو از بهشت خدایی

سخنان راهنما همسفر سپیده
در ابتدا این هفته زیبا را خدمت اولین راهنمای کنگره ۶۰ جناب آقای مهندس و خانواده محترمشان تبریک عرض می‌کنم و خداوند را برای وجود پر از لطف و عشق ایشان سپاسگزارم به گفته جناب مهندس، خروج از ظلمت اعتیاد و دیگر ظلمات کاری است والا و ارزشمند و ما همواره بایستی به یاد داشته باشیم که راهنما در کنگره 60 فردی است که به دیگران آموزش می‌دهد تا خود بهتر آموزش ببیند راهنمایان کنگره، عاشق کنگره، عاشق خدمت و عاشق رهجوها هستند.

راهنمایان برای رسیدن به این جایگاه، اول از گذرگاه اعتیاد عبور کرده‌اند و بعد با آموزش، سعی و تلاش در حال تزکیه و پالایش بیشتری هستند تا الگوی خوبی برای دیگران باشند و بتوانند وسیله‌ای برای حال خوب دیگران باشند این هفته، هفته قدردانی و سپاسگزاری از زحمات راهنمایان است، ما در کنگره آموختیم که برای آنچه داریم باید قدردان باشیم و باید نگرش قدردانی را در خود پرورش بدهیم، قدردان زحمات این عزیزان هستیم و از خداوند متعال برایشان آگاهی و دانش بالاتر و آرامش خواستارم.

سلام دوستان رقیه هستم یک همسفر
به نام خدایی که دوست‌داشتن را آفرید، خدایی که ایثار و محبت را آفرید. راهنمای عزیزم تو مانند آموزگاری عاشق، الفبای زندگی را به من سرمشق دادی و با صدایی پر مهر، در گوشم زمزمه کردی، عشق را، گذشت را، صبر و مهربانی را، چگونه زیستن را. سخنانت آن‌چنان دلنشین بودند که تمام ناخوشی‌ها از یادم رفتند، حتی نگاهت با من حرف زد، من را وادار به تغییر کرد. هفتهٔ راهنما را خدمت همه راهنمایان کنگره ۶۰ بخصوص راهنمای خوب و دلسوزم تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم بتوانم رهجوی خوب و لایقی برای ایشان و گنگره باشم.

سلام دوستان بهناز هستم یک همسفر
راهنمای مهربانم سپاس برای از خود گذشتگی‌ها و ایثار شما برای رهجوهایتان. تنها دارایی من برای شما دعای خیر است که بدرقه راهتان کنم که پایدار باشید و بمانید برای من و  هزاران انسان دیگر همانند من که با هزاران گرفتاری و ناامیدی وارد کنگره شدم و کم‌کم آموزش گرفتم و با راهنمایی‌ راهنمای عزیزم به آرامش رسیدم و ازتاریکی‌ها دور شدم و به نور رسیدم. راهنمای عزیزم روزت مبارک، پایدار و سربلند باشی، ممنونم که من را تحمل می‌کنی و امیدوارم بتوانم رهجوی خوبی برایتان باشم.

سلام دوستان مریم هستم یک همسفر
روزی را که با کوله باری از ناامیدی وارد کنگره شدم هیچ‌وقت فراموش نمی‌کنم و یادآوری آن روزهای سخت چقدر برایم آزاردهنده است. خدا را شکر می‌کنم که‌ خداوند این فرشته‌های زمینی را سر راه ما قرارداد تا از عصارهٔ جانشان، عشق و محبت بلا عوض را به ما بخشیدند. راهنمای خوبم خانم سپيده عزیز و دوست‌داشتنی از اینکه امید را در زندگی ما به وجود آوردی صمیمانه تشکر می‌کنم، پایدار و پاینده باشی.

سلام دوستان شبنم هستم یک هسفر
با عرض درود و خداقوت خدمت راهنمایان عزیز و پرتلاش و هم‌چنین خدمت آقای مهندس دژاکام و خانواده ایشان و همه راهنمایان و خدمتگزاران در کنگره ۶۰ تبریک عرض می‌کنم که هرچه آموزش‌دیده‌اند را بدون هیچ چشم‌داشتی برای رهجو در سبد اخلاص می‌گذارند و در جهت ارتقا و آموزش آنها زحمت می‌کشند، حال وظیفه ما است که از آنها تشکر کرده وقدردان زحمات بی‌دریغ آنها باشیم و از اینکه آنها در کنار ما هستند شکرگزار باشیم.

من در مقابل فرشتگانی چون آنان سر تعظیم فرود می‌آورم و از خداوند متعال خواهانم تا جان در بدن دارم پیرو کردار، پندار و گفتار آنها قدم بردارم و وظیفه‌ای که بر گردن من می‌گذارند را به بهترین وجه انجام بدهم و قدم در جای این عزیزان گذاشتن و فرمان‌برداری‌کردن، لذت‌بخش‌ترین دوران زندگی است. امیدوارم این عزیزان در پیشبرد هدف‌هایشان همیشه موفق و سربلند باشند.

سلام دوستان ملیحه هستم همسفر
راهنما؛ یعنی کسی که بهترین حس خوبی‌ها را به رهجو انتقال می‌دهد، کسی که حال خوب شاگردش برای او بهترین حس دنیاست، خدا به حدی شما فرشته‌ها را مهربان آفریده که با دیدن شما کلی خوشحال می‌شویم، هفته راهنما؛ یعنی تشکر و قدردانی از شما عزیزان. این هفته عزیز را خدمت همهٔ راهنماهای کنگره ۶۰ تبریک عرض می‌کنم. ای کسانی که بی چشم‌داشت برای ما تلاش می کنید، انشالله همیشه تندرست باشید. تو گلی خوشبو از بهشت خدایی در قطعه‌ای از بهشت زمین ،گلخانه‌ دلم از عطر شما سرشاراست ازتبارنوری و گویی وجودت را با نور سرشته‌اند همیشه دعایم کن دعای تو و کلامت چراغ روشنی بخش زندگیم است.

سلام دوستان حمیرا هستم یک همسفر
قبل از هر سخنی هفته راهنما را به جناب مهندس بنیان‌گذار کنگره ۶۰ و تمامی راهنمایان تبریک عرض می‌کنم به‌خصوص به راهنمای عزیز خودم که زحمت‌های زیادی برای بنده و رهجوهای خود می‌کشند. صحبت‌ها و راهنمایی‌های ایشان بود که باعث شد از تاریکی‌ها خارج و به‌سوی روشنایی‌ها حرکت کنیم. این راهنما است که راه‌های سخت و ناهموار را سپری کرده و راه را برای ما صاف و هموار نموده است تا ما پا جای پای آنها بگذاریم و راهشان را ادامه دهیم.

راهنماها نوری در تاریکی هستند که ما با دیدن آن نور، راه را پیدا و ادامه می‌دهیم تا به روشنایی برسیم. با آموزش‌های آنها راه درست زندگی‌کردن را بیاموزیم و بتوانیم مادر و همسر خوبی در زندگی باشیم، راهنماها مثل فرشته‌ای در زندگی ما ظاهر شدند که به ما بیاموزند که از گناه و ضدارزش‌ها دوری کنیم. من از پروردگارم سپاسگزارم که کنگره را در مسیر زندگی من قرارداد تا راه درست زیستن را بیاموزم.

سلام دوستان ساحل هستم یک همسفر مسافر نیکوتین
عرض تبریک به بزرگ‌ترین راهنمای کنگره ۶۰ جناب مهندس و خانواده محترمشان و تمامی راهنما‌ها علی‌الخصوص راهنماهای عزیز خودم. راهنما یعنی رفتن به رسیدن، آموزش‌دادن و آموزش گرفتن، هدایت انسان‌های دربند، نمایش قدرت و صلابت، منبع نور و روشنایی، آرامش. هیچ‌وقت حال و هوای روزهای اول را که وارد کنگره شدم فراموش نمی‌کنم، وقتی راهنمای گران‌قدرم خانم ریحانه فرمودند که بر اساس حست باید راهنما انتخاب کنی، اصلاً نمی‌دانستم حس یعنی چه؟ راهنما یعنی چه؟ فقط خیال می‌کردم که تمام دنیا روزگار خوشی دارند و این فقط من هستم که با اعتیاد و عواقب آن دست‌وپنجه نرم می‌کنم.

زمانی که خانم سپیده را دیدم ناخودآگاه کنار لژیون توقف کرده و همان جا متوجه شدم ایشان همانی است که می‌خواهم. او مانند باغبانی زحمت‌کش برای باغ علم و دانش من کوشید، زمین جهل من را شخم زد و در آن نهال‌های دانایی را کاشت و اکنون که این نهال‌ها کم‌کم در حال بزرگ‌شدن هستند خودم را مدیون او می‌دانم، کسی که اگر نبود شاید باغ زندگی‌ام را علف‌های هرز و نادانی فرا می‌گرفت و زندگی من به این واسطه روبه‌زوال می‌رفت، ای‌کاش بداند که چقدر او را دوست دارم و چقدر برای زحمت‌هایی که کشیده ارزش قائلم. با تمامی وجود از راهنماها و استادهای عزیزم خانم سپیده و خانم ریحانه تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم بتوانم روزی زحماتشان را جبران کنم و خدمتگزار لایقی برای کنگره ۶۰ باشم.

تایپ: همسفران لژیون یکم
رابط خبری: همسفر ساحل رهجوی راهنما همسفر سپیده (لژیون یکم)
ویراستاری و ارسال: همسفر مریم رهجوی راهنما همسفر سمیه (لژیون ششم)
نمایندگی همسفران شمس

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .