English Version
English

دست‌هایی که کمک می‌کنند مقدس‌تر از قلب‌هایی هستند که دعا می‌کنند

دست‌هایی که کمک می‌کنند مقدس‌تر از قلب‌هایی هستند که دعا می‌کنند

به نام قدرت مطلق الله
دست‌هایی که کمک می‌کنند مقدس‌تر از قلب‌هایی هستند که دعا می‌کنند.
کنگره۶۰ بر اساس اصل پذیرفته شده کمک یک فرد رها شده از دام اعتیاد به فرد در حال مصرف مواد‌ مخدر فعالیت می‌نماید.
اولین برداشت از جایگاه راهنما در‌‌ کنگره۶۰ این است که راهنما خودش در گذشته مصرف کننده مواد مخدر بوده و پس از مراجعه به  کنگره۶۰ با استفاده از راهنمایی‌ها و آموزش‌های کنگره۶۰ و متد DST توانسته است اعتیاد خود را درمان کرده و به رهایی و درمان کامل برسد و در ادامه آموزش‌های لازم را دیده و به علم، دانش و شناخت کامل اعتیاد نیز رسیده‌است. همچنین در آزمون راهنمائی شرکت نموده و با کسب نمره بالا، شال نارنجی  را دریافت نموده است .
راهنمائی در کنگره۶۰ یعنی عاشق بودن؛ یعنی از خصوصیات راهنما می‌توان، عشق به خدمت، عشق کمک به همنوع، عشق به رهائی و درمان مصرف‌کنندگان، را نام برد.
یک راهنما در کنگره۶۰  با تمام وجود تلاش  می‌کند تا طعم شیرین رهایی و آزادی از اعتیاد را همان‌طور که خودش، چشیده‌است به دیگران هم منتقل نماید.
راهنما چراغ هدایتی است که بدون هیچ چشمداشتی با رهجوی خود پیمان می‌بندد و در تمام لحظات، مانند کوه، در کنار او می‌ایستد تا اندیشیدن،امیدواری، راه و رسم زندگی و ایستادن را بیاموزد.
می‌گویند راهنما مانند شمع است؛ ولی شمع، برای نمایان کردن راه ساخته می‌شود؛ در صورتی‌که راهنما هم انسان‌ها را می‌سازد و هم راه را نمایان می‌کند.
خورشید نگاه راهنما آن‌چنان گرم است که با تابیدنش جان و روح تازه‌ای به آدمی می‌بخشد و دنیای تازه‌ای را به انسان‌ها هدیه می‌کند.
در حقیقت راهنمایان کنگره۶۰، افرادی هستند که واژه انسانیت، برازنده نامشان است و محبتشان هم فقط با خدمت در کنگره، تا اندازه‌ای قابل جبران است.
به پاس زحمات این بزرگواران، جناب مهندس دژاکام در سال، یک‌هفته را به نام هفته راهنما نام‌گذاری نموده است، که این هفته، فقط هفته راهنما نیست؛ بلکه هفته سپاسگزاری از خداوند، برای خلق چنین انسان‌هایی و قرار دادنشان در مسیرمان است.
در پایان، این هفته را به بزرگ‌راهنمای کنگره۶۰  جناب مهندس دژاکام، راهنماهای سراسر کشور و راهنمای خودم، آقای احمد فصیحی، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

نویسنده: مسافر عبدالله(لژیون نهم)
ارسال: سایت نمایندگی ملاصدرا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .