English Version
English

راهنمای راه و رسم زندگی

 راهنمای راه و رسم زندگی

با عرض سلام و خسته نباشید و تبریک فراوان به مناسبت هفته راهنما، خدمت تمامی راهنمایان کنگره شصت به ویژه جناب مهندس دژاکام و خانواده ایشان به خصوص راهنمای عزیز خودم خانم سکینه!
راهنما؛ یعنی یک الگو، نشان دهنده راه، چراغ و جهت. راهنما کسی است که سرشار از تجربه و آگاهی است و دارای تجربه‌های تلخ و شیرین که می‌شود به او تکیه کرد، کسی که امین، مورد ستایش و زندگی‌بخش است که اُمید را در دل تک‌تکِ انسان‌هایی که غرق در تاریکی و ظلمات بوده‌اند، زنده می‌کند و راه و رسم زندگی را به هم‌نوعان خود می‌آموزد. کسی که بدون هیچ چشم‌داشتی بی‌وقفه تلاش می‌کند. راهنما شخصی است که با رفتارهای بد، اَخلاق‌های بد، ناراحتی‌ها و  بی‌اِحترامی‌ها می‌سوزد و می‌سازد و از تلاش دست بر‌ نمی‌دارد. او سعی می‌کند که ذره‌ای از مسیر الهی جدا نشود. باید عاشق باشی تا بتوانی خدمت کنی!
من زمانی که در اوج نااُمیدی و با چشمان گریان وارد کنگره شدم، خانم سکینه راهنمای عزیزم بود که به من اُمید داد تا بایستم. ایشان به من عشق دادند که بتوانم آن را به خانواده‌ام هدیه کنم و کمکم کرد تا زندگی را اِدامه دهم در زمانی که زندگی برای من تمام شده بود خانم سکینه عزیزم بود که به من خداوند را یاد‌آوری کرد که چه‌قدر دوستم دارد و  کنارم بوده و هست.
واقعا از ایشان سپاس‌گزارم، می‌دانم که هیچ طوری نمی‌توانم زحماتی که برای من کشیده‌اند را جبران کنم؛ ولی از تمام وجودم و قلبم برای ایشان از خداوند سلامتی، عزت و شادی را خواهانم و اُمیدوارم مسیرِ زندگیِ ایشان همیشه در مسیرِ خدمت، سبز باشد.

ویرایش: همسفر مهکامه، رهجوی راهنما همسفر نازی (لژیون چهاردهم)
تصویرگر: همسفر سمیه، رهجوی راهنما همسفر لیلا (لژیون دوم)
ارسال: همسفر نگار، رهجوی راهنما همسفر اکرم (لژیون یکم)

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .