English Version
English

دلنوشته

دلنوشته

به نام خدایی که دوست داشتن را آفرید.
راهنما بارانی است که بدون منّت همه را سیراب می‌کند و جانی دوباره می‌بخشد لحظه‌ها را ثانیه به ثانیه می‌شمارد و در پس هر ثانیه بیهودگی های زندگیم را ورق میزدم نه تنها شب‌ها بلکه روزهایم نیز تاریک بود هم چون یک ساعت شنی بودم که نفس‌های آخرش را می‌کشد و منتظر است یکی پیدا شود و او را برگرداند و آن زمان بود که آمدی و من را به سرزمین نور و عشق هدایت کردی، آمدی بدون هیچ چشم داشتی با من پیمان بستی که در تمام لحظات در کنارم باشی تا بیاموزم اندیشیدن را، امید را، راه و رسم زندگی کردن را، ایستادگی را.
مانند آموزگاری عاشق، الفبای زندگی را به من سرمشق دادی و با صدایی پر مهر در گوشم زمزمه کردی عشق را، گذشت را، صبر و مهربانی را.       سخنانت آن چنان دل نشین بود که تمام ناخوشی‌هایم از یادم رفت حتی نگاهت با من حرف زد و من را وادار به تغییر کرد. ناامیدی و سکوت را تبدیل به دنیایی از امید و حرکت کرد. 
استاد عزیزم روزی که شما را دیدم جسم و جانم را غبار غم فرا گرفته بود امیدی به زندگی کردن نداشتم با دیدنت روح تازه‌ای در من دمیده شد.         شما راهنما و مربی من هستید، راهنما یعنی نشان‌دهنده مسیر تاریکی به نور، غم به شادی، نفرت به عشق، یعنی نمایان‌گر راه رسیدن به آرامش. من را از جهنمی که سال‌ها وجودم راتسخیر کرده بود نجات دادی از من خواستی تا بنویسم که در کنگره چه آموختم؟ و من نوشتم؛ کنگره دری بود که خداوند بعد از صدها در بسته به روی من و مسافرم گشود. حال می‌دانم همراهی برای دیده شدن وجود یک نفر را می‌طلبد و برای من آن یک نفر شما بودید.  شما که خودتان این راه راطی کردید و درست مانند یک میزبان پر از عشق و ایثار من را که خسته و درمانده بودم پذیرفتید. چگونه از شما بنویسم که مهربانی و آرامشت سرشار از ایمان و یقین است، شک ندارم تنها حضور خداوند در لحظات زندگیتان می‌تواند عامل این همه آرامش و متانت در شما باشد.
راهنمای مهربانم واژه سپاس در برابر زحمت و ایثار شما ذره‌ای بیش نیست تنها دارایی من برای شما دعای خیری است که من و خانواده‌ام بدرقه راهتان کنیم تا پایدار باشید و بمانید برای من و هزاران انسان دیگر مانند من.    آرامش امروزم را مدیون تلاش‌های بی وقفه  شما هستم از اعماق قلبم هفته راهنما را به شما راهنمای عزیزم و همه راهنماهای کنگره ۶۰ تبریک می‌گویم. 

به قلم همسفر سحر

تنظیم و ارسال: همسفر سمیرا  (لژیون یکم)
همسفران نمایندگی باباطاهر همدان 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .