English Version
English

راهنمایان فرشته‌های نجات‌بخش هستند

راهنمایان فرشته‌های نجات‌بخش هستند

مشارکت همسفر مهناز:
پله‌های رسیدن به عشق خالق، عشق بلاعوض به مخلوقین است.
چه می‌توانم بنویسم؛ قلم و کلمات قادر نیستند نشان دهند که چه جایگاهی داری وقتی اساس مسیر راهت بر مبنای عشق، عقل و ایمان پایه‌گذاری شده است و مهم‌تر از آن چگونه می‌توانم از وجود پر عشق و محبتت تشکر کنم؟ از خالق و آفریدگارت سپاسگزارم که بخشی از فرشتگان آسمانی خود را که از گذرگاه‌های سخت عبور کردند را بر زمین فرود آورد که چراغ مسیر تاریکی‌های زندگیمان باشد تا دستمان را بگیرند، که مبادا در این مسیر راه را اشتباه برویم؛ اما اگر دریچه قلبمان را باز کنیم و چشم دل را بگشاییم پر از امید، عشق و ایمان می‌شود. راهنمای پر از عشق، محبت و مهربانم این هفته پر شگون بر شما مبارک باد و امیدوارم که بتوانم ذره‌ای از محبت اقیانوس بی‌کرانت را جبران نمایم.

مشارکت همسفر زهرا:
زمانی که وارد کنگره شدم، تخریب‌هایم بیشتر از مسافرم بود؛ اما این موضوع را درک نمی‌کردم‌.
راهنمایان عزیز مثل فرشته‌های نجات‌بخشی هستند که به ما امیدواری و دل‌خوشی می‌دهند، امیدی که در وجود ما همسفران از بین رفته بود را  راهنمایان عزیز نوید می‌دهند و با آغوش گرم و مهربانشان ما را به آرامی به حال خوش رساندند.
از راهنمای دلسوز و مهربانم بی‌نهایت سپاسگزارم و برای ایشان از خداوند بهترین‌ها را خواستارم.

مشارکت همسفر مهناز:
این هفته زیبا را خدمت بنیان‌گذار گنگره ۶۰ و خانواده محترمشان و به خصوص راهنمای عزیزم تبریک عرض می‌کنم.
جناب مهندس اولین راهنمای مسافران و همسفرانی که در عمق تاریکی‌ها اسیر شده، هستند و اکنون این انسان‌ها به راهنمایی دانشمند بزرگ آزاد و رها شده‌اند.
مقام و منزلت راهنما بسیار بالا است و کمتر از پیامبرانی که در صدر اسلام  انسان‌های جاهل و گمراه را نجات داده، نیست. در زمانی که مردم در جهالت بودند، چراغی برای آن‌ها روشن شد و اکنون نیز راه‌حل منطقی برای مصرف کنندگانی که هیچ‌ راهی را برای رهایی از دام اعتیاد نیافته‌ بودند پیدا شده است.
اگر در این مسیر راهنما نبود و مسیر را به درستی به آن‌ها نشان نمی‌داد؛ هرگز به پایان راه که همان رهایی آن‌ها از بند اعتیاد است نمی‌رسیدند.
راهنمایان کنگره ۶۰ انسان‌های والا مقام و از خود گذشته‌ای هستند که به خاطر مسافران و تسکین درد همسفران بسان چراغی می‌شوند و با شعله‌ای پر نور مسیر را برای دیگران نمایان می‌کنند.
از راهنمای خوبم که با عشق و محبت‌های خود من را پایبند کنگره کرد سپاسگزارم.

نویسنده و تایپ: همسفران لژیون راهنما همسفر مهری لژیون ششم
ویراستاری: همسفر فاطمه لژیون راهنما همسفر فاطمه لژیون چهارم
ارسال: همسفر نیلوفر لژیون راهنما همسفر فاطمه لژیون سوم
همسفران نمایندگی پرستار

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .