English Version
English

راهنما مانند شمع نور می‌دهد

راهنما مانند شمع نور می‌دهد

مشارکت راهنما همسفر سمیرا:
خداوند لیاقت خدمت به بندگانش را به هر کسی نمی‌دهد.
در ابتدا این هفته را خدمت اولین راهنمایان کنگره ۶۰ جناب مهندس و خانواده محترمشان و همچنین راهنمایان خودم و تمامی راهنمایان کنگره تبریک می‌گویم.
انسان‌ها از بدو تولد نیازمند به راهنمایانی هستند اولین راهنمای انسان پدر و مادر هستند آن‌ها تجربیاتی را که در طول مسیر زندگی مسیر زندگی و مواجه شدن با فراز و نشیب‌های زیاد به دست آورده‌اند در اختیار ما قرار می‌دهند.
انسان‌ها یک راهنمای درونی به نام وجدان یا عقل و یک راهنمای بیرونی که پیام‌آوران قدرت مطلق هستند؛ دارند، راهنمایان بیرونی ما را به دوری از ضدارزش‌ها، حرکت به طرف ارزش‌ها و فرمان‌برداری از قوانین الهی دعوت می‌کنند. کسانی که به فرمان الهی عمل می‌کنند به فرمان عقل نزدیک می‌شوند که فرمان عقل همان صراط مستقیم است.
اصولا انسان توسط مربی، معلم و رب ارتقا پیدا می‌کند و وقتی خواست ارتقا پیدا کند باید فرمان‌بردار باشد.
اساس کار راهنمایان کنگره ۶۰ بر مبنای محبت، عقل و ایمان است و ابزار کارشان نیز عشق و محبت بلاعوض می‌باشد آن‌ها در صور ظاهر هیچ مزدی دریافت نمی‌کنند ولی در صور باطن بزرگترین دریافت را دارند و آن ارتقا، کمال و نزدیک شدن به فرمان عقل است.
انسانی که آموزش می‌دهد خود نیز آموزش می‌گیرد راهنما خود نیز تاریکی را تجربه کرده بخشی از وجودش تاریکی است و بخشی از وجودش روشنایی اما آن تاریکی را که تبدیل به روشنایی کرده در رهجو هنوز تاریکی است، راهنما در کنار رهجو قرار می‌گیرد و آن نیروی تاریکی را متوقف می‌کند تا از آن گذرگاه عبور کند.
راهنما مانند شمعی می‌سوزد، نور می‌دهد و با این نور رهجو را هدایت می‌کند تا به رهایی که منبع نور است برسد.
در پایان از جناب مهندس و خانواده محترم‌شان تشکر و قدردانی می‌کنم و از درگاه خداوند برایشان طول عمر و سلامتی خواستارم.

مشارکت همسفر لیلی:
هفته راهنما را به تمامی راهنمایان کنگره ۶۰ تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم در مسیر رسیدن به خدا در راه راست و راهنمای ره گم‌کرده‌ها باشید.
با مسافرم برای رهایی از دام اعتیاد‌ راه‌های زیادی را طی کرده و به نتیجه نرسیده بودیم. علاقه‌ای به حضور در کنگره نداشتم ولی راه دیگری هم برای رهایی نمی‌یافتم بنابراین با تردید پا به کنگره گذاشتم و با راهنمایی‌های راهنمای خوبم توانستم در این مسیرگام بردارم و مسافرم به من گفتند که شرکت کردن من در کنگره باعث ورود ایشان به کنگره شده است.
در این هفته زیبا از راهنمای عزیزم تشکر و قدردانی می‌کنم و آرزوی توفیقات روزافزون برای ایشان و خانواده محترم‌شان را دارم. به امید رهایی از ظلمت نادانی‌ها و رسیدن به قدرت مطلق الله قدم برمی‌دارم.

نویسنده و تایپ: همسفران لژیون راهنما همسفر سمیرا لژیون دوم
ویراستاری و ارسال: همسفر نیلوفر لژیون راهنما همسفر فاطمه لژیون سوم
همسفران نمایندگی پرستار

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .