English Version
English

آیینه تمام نمای انسانیت و محبت

آیینه تمام نمای انسانیت و محبت

همسفر فاطمه (لژیون سوم)
این هفته بسیار زیبا و پرشکوه را به جناب آقای مهندس، خانواده محترمشان و راهنمای خوب و بسیار عزیزم خانم زهرا و تمامی راهنمایان شعبه اسلامشهر تبریک می‌گویم. راهنما باران بی‌منتی است که رهجو را سیراب می‌کند و جانی دوباره می‌بخشد. راهنما به معنی کسی است که راه را می‌داند، این مسیر را رفته و با سختی‌های آن آشنا می‌باشد و می‌داند به یک رهجو که پر از ناامیدی وارد کنگره شده چگونه کمک کند و از عمق تاریکی‌ها و ناامیدی‌ها او را نجات دهد. این‌ کار را با عشق، بدون توقع و بدون چشم‌داشتی انجام می‌دهد. کاری که در بیرون از کنگره هیچ‌کس این را قبول ندارد و در باورش نمی‌گنجد.
نور امید را در دل رهجو روشن می‌کند و می‌آموزد که هر مشکلی که وجود دارد باید بپذیرد و سعی کند آن را تغییر دهد و یا آن را رها کند. خداوند را سپاس‌گزارم که در مسیر کنگره هستم و کنگره مرا با آغوش باز و پر از محبت برای شناخت تاریکی‌های درونم پذیرفت. خانم زهرا راهنمای خوب و مهربانم باعث افتخارم است که در لژیون شما قرار گرفتم تا از آموزش‌های ناب شما استفاده کنم. وقتی با چهره آرام و روی گشاده شما مواجه می‌شوم با انرژی خوبتان به‌ من یاد می‌دهید تا بتوانم در آرامش و آسایش باشم. از شما یاد می‌گیرم که چگونه زنده باشم و چگونه زندگی کنم.‌ بی‌نهایت از شما سپاس‌گزارم و برایتان دعا می‌کنم که همیشه سلامت باشید و خیر و برکت این خدمت عظیم شما در زندگیتان جاری و ساری باشد.

همسفر سیما (لژیون سوم)

خدایا تو را سپاس برای وجود انسان‌های پاک‌سرشت و نیکو‌ سیرت، انسان‌هایی که سرشار از محبت و عشق هستند و عطر و بوی تو را دارند. آری! من از کسی سخن می‌گویم که برایم نور امید و روشنایی قلبم است و با حضورش ویرانه‌های وجودم را منور به نور ایزدی کرد. قلمم قاصر از گفتن لطف و محبتش است، مهربانم گاه برایم مادر بودید، گاه برایم خواهر و گاه برایم آینه‌ای تمام‌نما از انسانیت، عشق و محبت بیکران باری‌تعالی. چقدر باید بها می‌دادم سال‌ها گم کرده‌ام را پیدا کنم و از وجود پر از مهرش جرعه جرعه آب حیات بنوشم. مهربان پروردگارم تو به‌راستی گفته‌ای که انسان نسبت به رب خود ناسپاس است؛ اما من آن‌قدر رب و استاد و راهنمایم عزیز و گرامی است که حاضرم جان شیرینم را فدای یک لبخند عاشقانه‌اش کنم. خانم زهرا عزیزم من قدر می‌دانم تمام عشق و محبت بی منت شما را، قدر می‌دانم همه مهر مادرانه‌تان را، قدر می‌دانم بودن در کنار شما را. این هفته زیبا را خدمت جناب آقای مهندس و خانواده محترمشان تبریک عرض می‌کنم و به تمام اعضای کنگره ۶۰ به خصوص راهنمایان خوب و عاشق شعبه اسلامشهر و خدمت استاد مهربانم خانم زهرای عزیزم، هفته راهنما مبارک.

 

همسفر خدیجه (لژیون چهارم)

به‌نام خالق بهترین‌ها
خداوند در زمین انسان‌های خیلی خوبی را قرار داده تا ما هدایت شویم در این زمان برای من راهنمای بسیار مهربان و دوست‌داشتنی خانم عاطفه عزیزم را قرار داده است، از راهنمای بی‌نظیر خودم خانم عاطفه عزیز تشکر می‌کنم. من بی‌نهایت از ایشان سپاس‌گزارم که همیشه با راهنمایی‌های ناب و بی‌نظیر و عالی من را به بهترین تصمیمات می‌رساند. راهنمایان فرشته‌های خداوند هستند که همیشه موقع ناراحتی به ما کمک‌می‌کنند؛ زیرا آن‌ها بدون هیچ چشم داشتی و بدون حقوق و مزدی به انسان‌هایی‌ که با کوله‌باری از ناراحتی، غم و غصه، افسردگی و ناامیدی مشکل‌ خود را مطرح می‌کنند کمک می‌نمایند و با نگاه‌های عاشقانه علم‌های‌ناب و بغلی پر از محبت، مهربان تر از مادر پذیرای من رهجو هستند.
من در این یک‌سال همیشه با خود می‌گویم که خدایا چطور می‌شود این همه خوب بود؟ چطور می‌شود انسان‌هایی‌ پیدا شوند که بزرگ‌ترین سرمایه خود که وقتشان است‌ و می‌توانند آن زمان را در کنار خانواده سپری کنند، بدون هیچ چشم‌داشتی در خدمت دیگران می‌گذارند. به این دلیل است که راهنماها بهترین انسان‌های خداوند هستند. برای وجود این عزیزان خدا را شکر و در آخر هفته راهنما را خدمت آقای مهندس و خانواده محترمشان تبریک عرض می‌کنم و خداقوت عرض می‌کنم به تک‌تک راهنمایان عزیز و دوست‌داشتنی نمایندگی اسلامشهر، همه‌ راهنماها را دوست دارم و امیدوارم که با گوش به فرمان بودن بتوانم ذره‌ای از زحمت‌های راهنمای مهربانم خانم عاطفه عزیز را جبران نمایم.

همسفر طاهره (لژیون چهارم)
هفته‌ راهنما را به آقای مهندس و خانواده محترمشان و تمامی راهنمایان کنگره‌۶۰ خصوصا به راهنمای مهربانم خانم عاطفه عزیز تبریک می‌گویم‌. خانم عاطفه عزیزم شما‌ راه و رسم درست زندگی‌کردن را به من آموختید و من را که غرق در دریای جهل و نادانی بودم به ساحل آرامش ‌رساندید و من آرامش امروز زندگیم را مدیون شما هستم. خداوند برای راهنمایی و کمک به ما انسان‌ها خودش از آسمان به زمین نمی آید، بلکه برای کمک به ما انسان ها افرادی را می‌فرستد. راهنمای عزیزم چه کسی در این دنیای پر از هیاهو و بی‌رحم بدون هیچ چشم‌داشتی می‌تواند وقت بگذارد و پای درد و دل من بنشیند، دستم را بگیرد و از تاریکی‌ها بیرون بیاورد، راهنمای عزیزم همیشه سپاس‌گزار شما خواهم بود. امیدوارم هر قدمی که برای ما برمی‌دارید خداوند صد چندان به شما خیر و خوبی دهد و قلب مهربانتان همیشه پر از آرامش و نور خداوند باشد.

نویسندگان: همسفران لژیون سوم و چهارم 

ویرایش: راهنمای تازه واردین همسفر نازنین و همسفر نجمه لژیون (چهارم)

ارسال: راهنمای تازه واردین همسفر خدیجه

همسفران نمایندگی اسلامشهر 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .