English Version
English

راهنمایی، عشقی بلاعوض

راهنمایی، عشقی بلاعوض

جلسه سیزدهم از دور دوم کارگاه‌های آموزشی عمومی نمایندگی پردیس با استادی راهنمای محترم مسافر امیر هوشنگ، نگهبانی مسافر مهدی و دبیری مسافر محمد با دستور جلسه «هفته راهنما» در روز شنبه 8 اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:
پایه و اساس کنگره 60 بر مبنای شکرگزاری می‌باشد که ممکن است در بدو ورود متوجه این مسئله نباشیم اما پس از وارد شدن به جشن‌ها میفهمیم که مبنای سیستم قدردانی است؛ زمانی که پتانسیل و انرژی بالایی بدست می‌آوریم، به قدردانی می‌رسیم و در کنگره 60 چهار جشن اصلی وجود دارد؛ یکی از این جشن‌ها، جشن هفته راهنما است.

از طرف خود به راهنمای خویش و تمام راهنمایان کنگره 60 تبریک عرض می‌کنم؛ قدردان تمام خدمات و محبت‌هایی که ایشان در حق من کردند هستم.
در ابتدا که وارد کنگره شده بودم، فکر می‌کردم برای ورود به پروسه درمان پول پرداخت می‌شود اما اتفاقی که رخ می‌دهد این است که شخصی سفر می‌کند، آموزش می‌بیند و دوست دارد این دانایی را به افرادی که به این علوم نیاز دارند منتقل کند مانند شغل معلمی با تفاوت اینکه در اینجا راهنمایان بدون دریافت هیچ مبلغی عشق می‌ورزند وعلم و دانش را به رهجویان خود می‌آموزند؛ هر دو حقوق دریافت می‌کنند اما حقوقی که راهنما دریافت می‌کند ورای مادیات است.
شخصی که در کنگره 60 آموزش می‌گیرد به مرور زمان دچار اختلاف‌پتانسیل شدیدی در درونش می‌شود و نمی‌تواند این انرژی را به‌تنهایی هضم کند و بایستی این آموزش‌ها به دیگران منتقل کنند.
 



در اوایل سفر خودهیچکدام از این موضوعاتی که گفتم را درک نمی‌کردم اما به‌مرور با آموزش‌ها احساساتم سالم شد و به این مسائل می‌اندیشیدم که در اواخر سفرم تصمیم گرفتم در این سیستم بمانم و حساب خود را به خودم تسویه کنم؛ فکر می‌کنم تا امروز از خودم راضی بودم چون ازنظر خودم روندی صعودی را طی کرده‌ام.

عکاس: مسافر علی
نتظیم و ارسال: مسافر سیاوش

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .