English Version
English

یک راهنما که با تمام قامت ایستاده بود

یک راهنما که با تمام قامت ایستاده بود

امروز دوازدهمین جلسه از دوره چهلم سری کارگاه های آموزشی عمومی کنگره 60؛ ویژه مسافران و همسفران؛ نمایندگی ابوریحان با استادی راهنمای محترم مسافر حسین، نگهبانی مسافر مهدی و دبیری مسافر جواد با دستور جلسه" هفته راهنما "در روز شنبه 8 اردیبهشت ماه 1403 راس ساعت 17:00آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

خدار شاکر و سپاس گذارم که یک بار دیگه در این جایگاه قرار گرفتم تا خدمت کنم و آموزش بگیرم، هفته راهنما را در پیش داریم که طبق اعلام مرزبانی یک روز را برای جشن هفته راهنما اعلام می کنند من خودم را شایسته این جایگاه نمی دانستم، ولی خوب باید این اتفاق می افتاد و من امروز در این جایگاه قرار می گرفتم.

این هفته رو تبریک میگویم به جناب آقای مهندس،استاد امینو تمام راهنمایان عزیز در جمعیت احیای انسانی کنگره 60، همگی در حال خدمت کردن وآموزش گرفتن هستیم، آقای مهندس و استاد امین هم به نوعی در حال آموزش گرفتن و انتقال این آموزش ها به تک تک هستن.

در این تفکر بودم که اگر آقای مهندس این روش را ابدع نمی کردند من حسین الان در چه حال و جایگاهی از هستی قرار داشتم، فکر های بدی به ذهنم می رسید که اگر راهنمایی برای ما وجود نداشت ما مسیر را قطعا اشتباه می رفتم، پس این لطف خداوند است در مسیری قدم بر می داریم راهنماهایی را داریم که توانایی این رو دارند مسیری رو برای ما روشن کنند.

من وقتی به سفر اول خودم نگاه می کنم یک انسان با اوضاع و احوال نامناسب و کوهی از سوالاتی در ذهن خودش، اگر اشخاصی به نام راهنما وجود نداشت من چطور می توانستم مسیر را پیدا کنم، یک راهنما که با تمام قامت ایستاده بود و به تک تک سوالات جواب می داد وقتی مشکلی پیش می آمد من را راهنمایی می کرد که ادامه راه برای من بسیار روشن تر و راحتر می شد، این هفته ی قدردانی کردن از گوشه ی زحمات راهنمایان است، من به نوبه خودم از راهنماهایی که من را در این مسیر یاری کردند تشکر و قدر دانی می کنم.

جناب آقای مهندس نوع قدردانی کردن را در کنگره به ما آموزش داده اند اما برای چه باید قدر دانی بکنیم؟ این قدر دانی همان شکر نعمت است ما  جزو آدم هایی هستیم که می توانیم به خودمون افتخار کنیم، خداوند یکسری انسانها را در مسیر ما قرار داده است تا بتوانیم در جاهای از زندگی راهنمایی بگیریم تامسیر رو به ما نشان بدهند.

خداوند را شاکرم که در کنگره هستم و در حال آموزش گرفتنم تا بتوانم راه درست را از راه غلط تشخیص بدهم و به درون خودم نگاه کنم، با آن حال پریشان و تخریب در صور آشکار و پنهان که داشتم امروز میتوانم مسیر درست را انتخاب کنم و این را مدیون و شکر گذار راهنمایان هستم که توانستند به من آموزش بدهند. 

در ادامه انتخابات دوره چهل و یکم نگهبانی روزهای شنبه مسافر عباس با اکثر اری انتخاب گردید.

  

مرزبان کشیک: مسافر هادی

عکاس: مسافر سعید

تنظیم و ارسال گزارش: مسافر سبحان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .