English Version
English

نوشتن و شکرگزاری را یادآور شدند که به آرامش‌درونی برسم

نوشتن و شکرگزاری را یادآور شدند که به آرامش‌درونی برسم

سلام دوستان مینا هستم همسفر
چه دعایی کنمت بهتر از اینکه
خدا پنجره ای رو به اتاقت باشد
عشق محتاج نگاهت باشد
عقل لبریز زبانت باشد و دلت وصل خدایت باشد
با حالی خراب و گریه‌هایی که نهایت درماندگی بود و به آخرخط رسیدن را نشان می‌داد پا به کنگره گذاشتم، زمانی‌که به انسان‌های دیگر نگاه می‌کردم غبطه می‌خوردم و پیش خودم می‌گفتم اين‌ها چیزهایی که من تجربه کرده‌ام را نکرده‌اند که آن‌قدر خوشحال هستند، همه با ظاهری زیبا آمده‌اند.
زمانی‌که با راهنمای تازه‌واردین صحبت کردم فقط اشک می‌ریختم، ایشان دلداری می‌دادند و می‌گفتند: مسافرت را رها کن تا هم خودت و هم مسافرت به رهایی برسید.
خداراشکر با آمدن به کنگره، با وجود راهنمای عزیزی که داشتم توانستم تاریکی‌های درون خودم را بشناسم تا بتوانم به مسافرم کمک کنم.
راهنمای عزیزم به من صبر را همراه عشق و محبت آموخت و دیگر اینکه اگر عشق نباشد همان ظروف تهی هستیم.
نوشتن و شکرگزاری را یادآور شدند که به آرامش‌درونی برسم، برای وجود نازنینی چون شما که خداوند در مسیر من قرار داد شکرگزار هستم.
خندیدنی از صمیم قلبم که خیلی وقت بود، فراموش کرده بودم و با روی خوش شما و خنده‌های قشنگ‌تان که انرژی بخش است برای من هم تکرار شد.
راهنمای عزیزم خانم فاطمه آرامش به خانه و بچه‌هایم برگشته و توانسته‌ام جایگاهم را بشناسم و دوبال پرواز برای مسافرم باشم، راهنمایی‌های شما بزرگوار است که همیشه با صبوری همراهم بودید و بهترین راه‌ها را آموزش دادید.
این هفته را خدمت همه‌ی راهنمایان گرانقدر و مخصوصاً راهنمای عزیزم خانم فاطمه عزیز تبریک می‌گویم که چون فرشتگانی درحال خدمت هستند امیدوارم به آنچه می‌خواهند برسند.

سلام دوستان مریم هستم همسفر
هفته راهنما را به اولین راهنما کنگره ۶۰  آقای‌مهندس‌ دژاکام و خانواده محترمشان و همه عزیزان راهنما کنگره ۶۰ تبریک عرض می‌کنم.
‌تبریک ویژه به راهنما خوب خودم خانم فاطمه عزیز عرض می‌کنم.
خانم فاطمه عزیزم نمی دانم کدام جمله را برای توصیف و محبت‌های شما بنویسم ‌و چگونه از شما تشکر کنم.
خانم فاطمه جان من از شما زندگی ساده، بخشیدن و محبت‌کردن را یاد گرفتم. من از وقتی آمدم کنگره و با شما آشنا شدم از راهنمایی‌های خوب شما خداروشکر زندگی خیلی بهتری دارم.
خانم فاطمه عزیز و بزرگوار همیشه سپاس‌گزار شما هستم که اندیشیدن را به ما آموختید.
رابط خبری لژیون پنجم: همسفر مریم
عکاس خبری: همسفر زهرا رهجوی راهنما همسفر الهام لژیون بیست‌و‌پنجم
ویراستاری و ثبت: همسفر فاطمه رهجوی راهنما همسفر فتانه لژیون چهاردهم
همسفران نمایندگی شادآباد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .