English Version
English

بر زبان راهنمایان کنگره علم راستین و حقیقی جاری است

بر زبان راهنمایان کنگره علم راستین و حقیقی جاری است

به‌نام قدرت مطلق الله
سلام دوستان زینب هستم همسفر

خداوند را شاکرم که در بهشت کنگره ۶۰ نفس می‌کشم و خداوند مرا مورد عنایت قرار داد تا از کنگره و آموزش‌های نابش بهره‌مند شوم.
هفته راهنما را به تمام راهنمایان و راهنمایان تازه‌واردین عزیز و مهربان تبریک عرض می‌کنم‌.
از راهنمای مهربان و دلسوزم خانم صبا بابت همراهی و آموزش‌های‌شان هزاران بار ممنونم، که چراغ هدایت من هستند و از راهنمای تازه‌واردین خودم خانم فتانه عزیزم سپاسگزارم که باعث شدند من در کنگره ماندگار شوم.
به‌یاد دارم روزی را که با کوله‌باری از غم، خشم و ناامیدی پایم را در بهشت کنگره گذاشتم و احساس می‌کردم‌ دنیا برایم به آخر رسیده است.
بعداز چندین مرتبه مراجعه به مشاور، پزشک و مشورت گرفتن از آنان اخرین جایی که وارد شدم کنگره بود.
مانند این‌که منتظر بودم باید دستی باشد که دستم را بگیرد و آغوشی باشد که آرامم کند...
ناگهان میان آن همه تاریکی و اندوهی که وجودم را فرا گرفته بود فرشته‌هایی با شال سبز‌رنگ، به زیبایی هرچه تمام، خود را نمایان ساختند و یکی از آن مهربانان حال مرا دریافت و با صحبت‌های آرامش‌بخش و سرشار از امید مرا آرام کرد.
آری این فرشته‌های مهربان راهنمایان تازه‌واردین هستند که سال‌های قبل با همین حال آشفته وارد کنگره شده بودند و پس از التیام یافتن دردهایشان ماندند و این مسیر زیبای الهی را ادامه دادند تا به تیمار و هدایت سایر انسان‌ها بپردازند.
هر کدام از ما با دنیایی از تاریکی، ناآگاهی و اندوه وارد کنگره می‌شويم و اولین کسانی که ما را مورد لطف خود قرار می‌دهند راهنمایان تازه‌واردین هستند.
درست زمانی با ما مواجه می‌شوند که در اوج تاریکی هستیم و پذیرش سخن حق برای ما سخت و دشوار است، گاهی سخنان‌شان را باور نمی‌کنیم، گاهی منیت و غرورمان اجازه پذیرش حرف حق آنان را نمی‌دهد، اما گویی خمیر این فرشتگان مهربان با صبر و عطوفت آغشته شده که با حوصله هرچه تمام‌تر به حرف‌ها و درد و دل‌های ما گوش می‌دهند،  پاسخ سؤالات ما را می‌دهند و چیزی ناراحت‌شان نمی‌کند.
صحبت‌های آنان فقط برای آرام کردن ما نیست، بلکه بر زبان‌شان علم راستین و حقیقی کنگره جاری است که با دلیل و برهان راه درست را نشان‌مان می‌دهند و آمیزه‌ایی از جهان‌بینی، معرفت الهی و روش علمی کنگره را برای‌مان باز می‌کنند که بدانیم تنها راه درمان بیماری مسافرمان کنگره ۶۰ است.
سه جلسه اول که تازه‌واردین  مانند شکوفه‌های نو رسیده مهمان باغ کنگره هستند، با دستان پر مهر راهنمایان تازه‌واردین آبیاری می‌شوند تا اندکی رشد کنند و پا بگیرند، میوه بشوند و اگر روزی‌شان باشد بمانند و به جایگاه همسفری برسند، با آموزش گرفتن خدمت هم نصیب‌شان بشود.
راهنمایان تازه‌واردین کمر همت بسته‌اند و آستین‌های خود را بالا زده‌اند برای کمک به خانواده‌هایی که درگیر تاریکی اعتیاد هستند، درحالی می‌توانستند بعداز رهایی بروند و به زندگی شخصی خود برسند، اما ماندند، تلاش کردند تا خدمت بگیرند، رهایی و کامیابی مسافران و همسفران را در کنار آن‌ها جشن بگیرند و در این رهایی‌ها سهم داشته باشند.
همیشه این فرشتگان مهربان را دوست داشته‌ام و از خداوند مهربان برای‌شان سلامتی، خوشبختی، روزی‌های مادی و معنوی خواستارم.

تهیه و تنظیم: همسفر مریم رهجوی راهنما همسفر صبا لژیون یکم
ویراستاری و ارسال: همسفر اکرم رهجوی راهنما همسفر صبا لژیون یکم
همسفران نمایندگی شادآباد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .