English Version
English

راهنماها دست نوازش خدا هستند

راهنماها دست نوازش خدا هستند

تعدادی از همسفران نمایندگی دنا در وصف راهنمایان خود دلنوشته‌ از دل نوشته‌اند که تقدیم نگاه گرمتان می کنیم:

لژیون هفتم:
عشق؛ یعنی مشکلی آسان کنی
دردی از درمانده‌ای درمان کنی
در میان این همه غوغا و شر
عشق؛ یعنی کاهش رنج بشر
عشق؛ یعنی گل به جای خار باش
پل به جای این همه دیوار باش
هفته راهنما را به جناب مهندس عزیز، بزرگ‌مرد کنگره ۶۰ و تمامی راهنمایان گران‌قدر، به خصوص راهنمای عزیز خودم خانم سمیه تبریک می‌گویم.
نمی‌دانم با چه زبانی قدردان زحمات بی‌دریغ این عزیز باشم، از ایشان به خاطر صبوری و دلسوزی که در حق من روا دارند سپاسگزارم. من همیشه این مشکلات و مسئله اعتیاد مسافرم را پنهان می‌کردم و ترسم از این بود که دیگران متوجه این موضوع شوند؛ ولی خانم سمیه، همچون خواهری رازدار تمام ناگفته‌هایم را می‌شنود، با حرف‌ها و نگاهش به من دلگرمی، آرامش و امید می‌دهد. امیدوارم که بتوانم رهجوی خوبی برای ایشان و قدردان زحماتشان باشم.

لژیون هشتم:
سلامت گفتم، پیامم دادی، پیامت چراغ راه زندگی‌ام شد و مرا به سرزمین نور و آگاهی
هدایت کردی، ای آینیه تمام نمای عشق، محبت و ایثار هر روزت مبارک باد…
خداوند را هزاران بار شاکرم که من را با مکان مقدسی به نام کنگره آشنا نمود و من را لایق قدم گذاشتن به این مکان دانست. همچنین خداوند را هزاران بار سپاس می گویم، که من را با راهنمای عزیزتر از جانم، خانم اعظم عزیزم، آشنا نمود که از عصاره جانشان به من می‌بخشند و به من آموزش های بسیار مفیدی را ارائه می‌نمایند که این آموزش ها را در هیچ کلاس درسی، در هیچ کجای دنیا، هیچ مدرسه و دانشگاهی به من آموزش نداده و نخواهند داد. راهنمایی که بارها و بارها با وجود مشکلات و بیماری‌هایی که داشته‌اند به خاطر ما و خدمت به کنگره از خود گذشته‌اند و در جلسات حضور پیدا کرده‌اند تا مطالبی را به من  بیاموزند و آرامش را به خانه‌ ما بیاورند. به راستی که کلمه معلم که به نوعی با مفهوم ازخودگذشتگی عجین است، لایق وجود این بزرگوار می باشد. خانم اعظم عزیزم؛ می‌خواهم بدانید که هیچ‌گاه و در هیچ لحظه‌ای از زندگی‌ام نام، یاد، خاطره و آموزش‌های شما را فراموش نخواهم کرد؛ چرا که شما بودید که من را از اعماق تاریکی ها بیرون کشیده و به من درس زندگی آموختید، درسی که نه تنها در خصوص مسافرم؛ بلکه در تمام ابعاد و سطوح زندگی‌ام برایم بسیار مفید بود و هر کجا قدم می نهم آموزش های شما به نوعی به من کمک می کند. می دانم که جایگاه شما نزد خداوند آنقدر بزرگ است که نیازی به دعای من ندارید؛ ولی از ته قلبم صمیمانه، با تمام عشق، محبت و احترامی که برای شما قائلم از خداوند بزرگ و مهربان خواستارم تا جواب و برکت تمام خدماتی که به من و سایر افراد عرضه می کنید را هزاران برابر بر زندگی شما بتاباند و همیشه سلامت باشید.تمام قامت به احترامتان می‌ایستم و این هفته را به شما تبریک می‌گویم. راهنمای عزیز و مهربانم روزتان مبارک

لژیون نهم:
خدمت به خلق، توفیق و لیاقت می‌خواهد. شما ناجی و راه‌گشای ما هستید. عشق، بخشش و قلب مهربانتان راهتان را هموار و وجودتان را سرشار از نور کرده است. کلامتان و بیان زیبا و دلنشینتان، روزنه امید را درونمان ایجاد کرده و آرامش‌تان، انگیزه‌مان را در ادامه مسیر دو‌چندان کرده است. امیدواریم که همیشه سلامت و برقرار باشید و بهترین‌های خداوند برایتان در زندگی حاصل شود.

لژیون دهم و یازدهم:
کلیه موجودات هستی به سهولت در حال تکثیر هم نوع خودشان هستند؛ اما تکثیری که مشکل به نظر می‌رسد تکثیر دانایی انسان است، زیرا خروج از ظلمت اعتیاد و دیگر ظلمات کاریست والا و ارزشمند.
من دختری، مادری و همسفری گرفتار در دام اعتیاد هستم و هر لحظه با سوختن عزیزم می‌سوزم و آب می‌شوم. من راهم را گم کرده‌ام و سرگردان به دور خود می‌چرخم. من هنوز تو را ندیده‌ام و نمی‌شناسم؛ ولی هر بار که می‌گویم خدایا راهی به رویم باز کن تو در دعاهایم هستی و شاید همان معجزه‌ای که منتظرش هستم، همان چراغ در ظلمات شب. هفته راهنما را از طرف کلیه همسفران کنگره ‌۶۰، به خانم مهین؛ مظهر صبر و عشق و خانم فاطمه عزیز؛ الگوی اخلاق، شور و انرژی تبریک عرض می‌کنیم.

لژیون ویلیام:
خانم بهاره عزیزم، شما الگوی مهربانی، خلوص، عشق و ایمان هستید. خوشرویی، مهربانی و بخشندگی شما همیشه برای تک‌تک ما الگو بوده و هست و بسیار علاقمند هستیم که جای قدمهای شما حرکت کنیم. لبخند همیشگی و پر مهرتان، ما را به سمت درمان و حال خوش که امروزه شما از آن بهره می‌برید سوق داده و تمام تلاشمان را می‌کنیم که رهرو راه شما باشیم. برای تمام زحمات و تلاشهای خالصانه‌ و صمیمانه شما برای انتقال حال خوش، از شما سپاسگزاریم.

از طرف همسفران نمایندگی دنا تقدیم به راهنمایان عزیز
ارسال: راهنما تازه‌واردین همسفر ریحانه
همسفران نمایندگی دنا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .