English Version
English

نظم و انضباط بهترین تشکر و قدردانی از خدمتگزاران است

نظم و انضباط بهترین تشکر و قدردانی از خدمتگزاران است

امروز افتخار داریم از طرف گروه سایت پارک شهدای شهرداری در خدمت راهنمای محترم مسافر محمدرضا شمس باشیم و با ایشان به گفت و گو بپردازیم. در ابتداء از طرف گروه سایت از ایشان بابت فرصتی که در اختیار ما قرار داده‌اند بسیار سپاسگزاریم.

 

لطفا به رسم کنگره خودتان را معرفی نمایید؟

سلام دوستان محمدرضا هستم مسافر

آخرین آنتی ایکس مصرفی: شیره و تریاک

مدت تخریب: بیش از 20 سال

مدت سفر: 10 ماه 14 روز

به راهنمایی: آقای علی کاظمی

به روش DST

همراه با داروی OT

رهای از دام اعتیاد: 4 سال 8 ماه

در ادامه سفر نیکوتین

با تخریب بیش از 20 سال

مصرف روزانه 2 پاکت سیگار

مدت سفر: 10 ماه 4 روز

روش درمان: dst

راهنمایی آقای حسین نامداری

با آدامس نیکوتین خوراکی

رهایی 4 سال و 6 ماه

 

در رابطه بااهمیت حضور یک سفر اول در پارک و تأثیر آن بر روند درمان بفرمائید؟

در ابتدا جا دارد تشکر و خدا قوت به خدمتگزاران سایت پارک شهدای شهرداری اصفهان بگویم، ما در کنگره یک مثلث داریم به نام مثلث درمان که شامل جسم روان و جهان‌بینی است ما در کنگره توی لژیون و توی شعبه روی جهان‌بینی کار می‌کنیم و جسم و سیستم ایکس را هم با داروی OT به تعادل می‌رسانیم ولی مکمل این‌ها ورزش هست که داخل پارک ما هفته‌ای یک‌بار جمعه‌ها در داخل پارک یک ورزشی داریم و آن باعث می‌شود که جسممان دوباره به‌سلامت خودش را به دست بیاورد و یکم به‌سلامت برسد و موضوع مهم دیگری که در این بخش وجود دارد است آن پیوند محبتی هست که توی پارک و بین اعضای لژیون وجود دارد و علت آن‌هم جو دوستانه‌ای است که در پارک وجود دارد، باعث ماندگاری افراد در کنگره می‌شود و در ادامه سفرشان راحت‌تر بشود برای خودشان و مسئله مهمی که می‌توانم به اشاره‌کنم این است که با حضور در پارک می‌توان این پیام به جهان رساند که یک فرد مصرف‌کننده بوده و دچار مشکلات زیادی بوده است می‌تواند به درمان و حال خوش برسد که بتواند تبدیل به یک ورزشکار شود و صاحب‌مقام و قهرمانی شود.

 

یک پیام برای مسافرین سفر دوم بفرمائید؟

هیچ‌وقت کنگره را رها نکنند، ما در پیام‌های کنگره بارها این مطلب را خواندیم که ما باید سه سفر را انجام بدهیم که دو سفر الزامی هست یک سفر از مصرف مواد تا قطع آن و سفر دوم از قطع مواد تا رسیدن به خود. سفر دوم است که باعث وجود آرامش در زندگی هر فرد می‌شود که آن‌هم مستلزم خدمت در کنگره هست. خدمت در جایگاه‌های مختلف، خدمت به خود فرد هست و باعث ایجاد تعادل در خود ما می‌شود. در سفر اول فرد مصرف‌کننده مانند زمینی می‌شود که تمام آشغال‌ها را از خود بیرون ریخته و آماده کشت است و در سفر دوم می‌بایست این اتفاق رخ بدهد و بتوانیم از آن برداشت داشته باشیم. فقط با حضور مستمر، بادوام و خدمت کردن در کنگره می‌توان به تعادل و آرامش برسیم.

 

در مورد تأثیر جایگاه مرزبانی و انتخابات مرزبانی پارک برای ما بفرمائید؟

هر فرد در هر جایگاهی که قرار می‌گیرد، طبق دستور جلسه هفته گذشته که مسئولیت، ظرفیت، قبله گم کردن بود، باعث این می‌شود که نقطه تحمل فرد بالا برود و آن مسئول بودن و ظرفیت داشتن که در دوران مصرف از دست‌ داده بودیم، بتوانیم دوباره به دست بیاوریم و این جایگاه‌های می‌تواند کمک‌های زیادی به هرکدام از ما بکند.

مرزبان پارک شاید کمی سخت‌تر از مرزبانی شعبه است زیرا در شعبه افراد کمتری حضور دارند و شناخت آن‌ها راحت‌تر است ولی در پارک از شعب مختلف حضور دارند و می‌آیند و یک فضای بازی است و ممکن است آن روزی که ما در پارک هستیم از خارج از کنگره عده‌ای وارد پارک شوند و هماهنگی افراد در این محیط باز و گسترده مشکلات زیادی دارد. من خدا قوت می‌گویم به این افراد که در دوره‌های گذشته و فعلی که کار بسیار باکیفیتی را انجام دادند و انشاالله در جایگاه‌های دیگری هم بتوانند خدمت کنند و به مرزبانان جدیدی هم که انتخاب‌شده‌اند تبریک می‌گویم و برای آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

کلام پایانی؟

با آن نظم و انضباط که هم در پارک و شعبه انجام می‌دهیم، می‌توانیم بهترین و بزرگ‌ترین قدرشناسی و تشکر از تمامی خدمتگزاران هست و بتوانیم از این امکاناتی که در اختیار ما قرار داده‌شده است نهایت بهره را ببریم.

 

در آخر من هم از طرف گروه سایت نمایندگی پارک شهدای شهرداری اصفهان از شما راهنمای محترم بابت اینکه وقت خود را در اختیار ما گذاشتید و به خوبی به سوالات ما پاسخ دادید صمیمانه تشکر می‌کنم و از خداوند توفیق روزافزون مسئلت دارم.

 

مصاحبه و ارسال مطلب: مسافر احسان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .