English Version
English

وادی دوم به ما امید می‌دهد

وادی دوم به ما امید می‌دهد

هشتمین جلسه از دوره هفتم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰؛ نمایندگی جهان‌بین شهرکرد؛ به استادی مسافر مهدی، نگهبانی مسافر علی و دبیری مسافر آرش، با دستور جلسه "وادی دوم و تأثیر آن روی من" در روز پنجشنبه مورخ ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ رأس ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد :

سلام دوستان مهدی هستم مسافر؛ 

خداوند را شاکر و سپاسگزارم که توانستم امروز درجمع شما عزیزان حضور پیدا کنم و از حضور شما آموزش بگیرم .

   آقای مهندس در جلسه روز چهارشنبه فرمودند که استاد جلسه بیشتر از پنج دقیقه صحبت نکند و ما هم فرمانبرداری و اطاعت می‌کنیم.

   پیشاپیش هفته راهنما که هفته آینده می‌باشد را خدمت آقای مهندس دژاکام، آقا کامران، راهنمای عزیزم آقا جمشید و تک تک راهنمایان کنگره ۶۰ تبریک و تهنیت عرض می کنم و همان گونه که آموزش گرفته‌ایم بر تک تک ما واجب است که از راهنمایان خود قدردانی نموده و به قول آقا داوود (راهنمای لژیون یکم) قدر و اندازه هر چیزی را بدانیم و این قدردانی و تشکر می تواند زبانی،عملی و قلبی باشد.

    و اما در مورد دستور جلسه، وادی دوم؛ هیچ مخلوقی جهت بیهودگی قدم به حیات نمی نهد و هیچ کدام از ما به هیچ نیستیم حتی اگر به هیچ فکر کنیم.

سه وادی اول کتاب ۱۴ وادی، در مورد تفکر می‌باشد و به شخص سفر اولی که تازه وارد کنگره می‌شود می‌گوید به علت تفکر درستی که نداشته‌ای تبدیل به شخص مصرف کننده مواد مخدر شده‌ای و درست فکر کردن و درست مشورت کردن و از چه شخصی راهنمایی گرفتن و در مورد چه چیزی تفکر کردن را آموزش می‌دهند.

شخصی که وارد کنگره می‌شود و خواستار رهایی از بند اعتیاد می‌باشد، بعد از آموزش گرفتن سه وادی اول از راه رفتنش هم می‌توانیم تغییر تفکرش را دریابیم.

وادی دوم به ما امید می‌دهد و به ما می‌گوید؛ در مسیر کنگره بودن و با آموزش‌هایی که می‌گیریم، می‌توانیم به توانایی‌های خود پی ببریم، زندگی کنیم و بگذاریم دیگران هم زندگی کنند.

از اینکه به صحبت های من توجه کردید از همه شما سپاسگزارم.

نگارنده: مسافر حسین لژیون ۱

ویراستار و عکاس: مسافر مجتبی لژیون ۵

تنظیم: مسافر وحید لژیون ۱۸

ارسال: مرزبان خبری مسافر ایمان

نمایندگی جهانبین شهرکرد مسافران/همسفران

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .