English Version
English

حس شیرین رهایی

حس شیرین رهایی

سلام دوستان شریفه هستم یک همسفر
کائنات، وجودی واحد است هرکس و همه چیز با نخی نامرئی به‌هم بسته‌اند.
هدف مانند یک قطب نماست ک به انسان کمک می‌کند تا در هر شرایطی مسیر را درست پیدا کند و این حس دقیقاً در روز رهایی به واقعیت پیوست که انسان می‌تواند با سعی و تلاش به خواسته‌ی خود برسد که در این زمینه اگر همراهی‌های خانم سمیه راهنمای خوب و صبورم نبود به این واقعیت پی نمی‌بردم.
گوش‌دادن به سی‌دی‌های آقای‌مهندس و نوشتن آن‌ها باعث یادگیری در خیلی مسائل شد، حرف‌هایی که در قلب و ذهنم بود ولی قادر به بیان آن‌ها نبودم.
نوشتن سی‌دی بر روی حافظه‌ام تأثیر بسیار مهمی گذاشت زیرا همیشه نگران این بودم که با بالارفتن سن دچار ضعف‌حافظه بشوم و سعی می‌کردم با مطالعه و یا حتی بازی‌های فکری آن را تقویت کنم ولی تأثیر نوشتن سی‌دی خیلی بیشتر از انتظارم بود.
بیان و به قلم درآوردن احساس کار بسیار سختی است و از تلاش من با این بضاعت سواد و دانایی خارج است، فکر می‌کنم حس پیروزی حس قشنگی هست هرکس این احساس را با قلب و وجود خودش باید دریافت کند. شاید برای خیلی‌ها نوشتن چهل سی‌دی کار سخت و مهمی نباشد اما برای من یک مبارزه بود با نفسی که از همیشه خواست نافرمانی داشت و دچار منیت و خودبینی بود و اینکه توانستم بر نفسم غلبه کنم بسیار خوشحالم و امیدوارم بتوانم در تمام مراحل زندگی این تجربه شیرین را تکرار کنم.
این رهایی را در درجه اول از آقای مهندس که مسیر را برای ما هموار نمودند تشکر و قدردانی می‌کنم و از کلیه‌ی دوستان که در این مسیر با من بودند کمال تشکر را دارم.
زندگی واقعاً بسیار ساده است، از هر دست بدهیم از همان دست می‌گیریم هرطور که درباره خود بیاندیشیم برایمان به واقعیت مبدل می‌شود. هرکس مسئول همه اتفاقات خوب و بد زندگی‌اش هست.
خدایا مراقب دستان ما باش که جز به سمت خانه‌ی تو به سوی دیگری نرود، مراقب دل‌های ما باش که فقط خانه‌ی مهر باشد و کمک‌مان کن تا با تمام مردم مهربان باشیم.
رابط خبری لژیون بیست‌و‌ششم: همسفر سمیرا
ویراستاری و ثبت: همسفر فاطمه رهجوی راهنما همسفر فتانه لژیون چهاردهم
همسفران نمایندگی شادآباد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .