English Version
English

راهنمایان، آبادگرانی هستند بر ویرانه‌ها

راهنمایان، آبادگرانی هستند بر ویرانه‌ها

«به نام قدرت مطلق، الله»
دل نوشته مسافر محمد از لژیون پنجم راهنمای محترم مسافر ابراهیم از نمایندگی فردوسی مشهد
در باب دستورجلسه (هفته راهنما)

 

هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق.

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

سلام دوستان محمد هستم یک مسافر.

در ابتدا هفته راهنما را به اولین راهنمای کنگره ۶۰ آقای مهندس دژاکام، استاد امین وهمه راهنمایان گرانقدرکنگره ۶۰ و خصوصاً راهنمای با عشق و محبتم آقا ابراهیم عزیز صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.
من به‌عنوان رهجو، هیچ‌وقت روز ورود به لژیون و پیوند عشق و محبتی را که بین من و راهنما بسته شد از یاد نخواهم برد، وقتی‌که با تمام احساس ایشان را انتخاب کردم، و ایشان گفتند که باید حرمت‌ها و قوانین را رعایت کنم و به پیوند محبت بین خودم، کنگره و ایشان پایبند بمانم.

راهنمایان کنگره ۶۰ بسان قطب‌نماهایی هستند که مسیرهای صعب‌العبور و پرفرازونشیب را خودشان طی کردند و به تمام پیچ‌وخم راه اشراف دارند اکثر راه‌ها را رفته‌اند و از علائم و موانع مسیر آگاهند، علاوه بر تجربه، علم و آگاهی، مسلح به سلاح عشق، عقل و ایمان هستند که آن‌ها را به مربیانی انسان‌ساز مبدل ساخته است.
راهنمایان، آبادگرانی هستند بر ویرانه‌ها، انسانی ویران و خراب مثل من را تحویل گرفته و در ادامه روند درمان و پروسه آموزش‌ها، پس از زدودن شاخ و برگ اضافه و گوشزد کردن نقاط ضعف و قوت علاوه بر درمان، مرا به انسانی آزاد، رها و متعادل تبدیل می‌نمایند.

راهنمایان در کنگره ۶۰ احیاگرانی هستند که احیای نفس می‌کنند، احیای نفس بالاترین درجه احیاگری است و این لیاقت می‌خواهد.

خداوند در کلام‌الله می‌فرماید؛ هر کس که یک‌نفس را احیا کند مثل این است که کل نفسها را احیا وزنده کرده است، پس بالاترین پاداش‌ها هم در نزد خدا متعلق به این راهنمایان عزیز می‌باشد.
من چگونه می‌توانم زحمات و خدمات راهنما و راهنمایان عزیزم را قدردانی نمایم که به من زندگی بخشیدند، مگر با عشق و محبت و سپاسگزار بودن تا زمانی که زنده هستم، از خداوند عزیز و مهربان، بهترین تقدیر و عاقبت‌به‌خیری را برای تمام راهنمایان کنگره ۶۰ خصوصاً راهنمای عزیز خودم وهمسفرم که به زندگی‌مان رنگ و معنای تازه‌ای بخشیدند درخواست می‌کنم خیلی ممنون و متشکرم.

تصویربردار و ارسال خبر: مسافر کاظم از لژیون سوم

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .