English Version
English

راهنما یعنی چراغ هدایت

راهنما یعنی چراغ هدایت

سلام دوستان مهدی هستم یک مسافر
خداوند را شاکر و سپاسگزارم که اذن ورود به کنگره رو به من عنایت کرد و مرا در مسیر سبز کنگره قرارداد تا بتوانم با آموزش های ناب جمعیت احیای انسانی کنگره ۶۰ دوباره احیاء شوم و به زندگی برگردم.
برای انجام این عمل عظیم؛ شکر،شکر،شکر

زبوسیدنی های این روزگار        یکی هم بود دست آموزگار

استاد و راهنمای عزیزم حمید آقای گرامی:
کلاس خاطره هایم با یاد شما جان گرفت، شما در سپیدی برگه های دفتر دلم جریان دارید، شما بودی و کوله باری از مهر، من بودم و تشنگی در وادی محبت شما.
من بودم و خانه دلم در آستانه چلچراغی از مهربانی شما، برلبتان باران نور بود و دل من کویر تاریکی، قطره قطره بر سطح ترک خورده زمین دلم باریدی و ذره ذره علم و آگاهی در من جوانه زد.
اگر دستم را به دستان شما نسپارم  در جاده سنگلاخ جهل، به کدام دستآویز متوسل شوم؟
نگاهتان مکتب عشق است و من مکتب نشین چشمهایتان هستم، من دست در دست شما نهادم تا راه پر پیچ و خم زندگی را با شما قدم بردارم.
از خداوند می خواهم که بتوانم همیشه پایم را جای پای شما بگذارم تا عاقبت به خیر بشوم، چون شما راه را اشتباه نمی روی
دل به دل من سپردید و گرمای وجودتان را نثار من کردید و در تمام فراز و نشیب های زندگی و سفرم همراهی ام کردید، تا در یخبندان جهالت درجا نزنم و در گمراهی نمانم.
راهنمای عزیزم حمید آقا! اگر شما نبودی کابوس شب های تارم به رنگ سوالات بی جواب بود، هر انسانی که به تاریکی فرو می رود باری بر دوش راهنما افزوده می شود.
آن چیزی که شما به من آموزش می دهید کمترین چیزی است که از شما می آموزم.
بلکه نهایت آموزش شما، متانت و صبر و رفتار و کردار شماست که همراه با عشق و محبت است که در اعماق وجود من می نشیند و من می توانم این عشق و محبت شما را که از روی خلوص نیّت است لمس و درک کنم و با آموزش های شما ذره ذره به آگاهی برسم.
شما بودید که با گفتار و رفتار و کردار نیک خود به من علم زندگی کردن آموختید، شما بودید که لقمه های دانش را در سفره ذهن من گذاشتید.
با بودن در کنار شما هوای دلم هرگز ابری نیست، آفتاب بی دریغ راهنما، عشق راهنما به رهجو است و راهنما خود عشق است، خوشا آنانکه عاشق شوند.
بهترین راهنما همان است که در لژیون نگاهش میان ذهن و دل رهجو طواف می کنید، بی شک شما بهترین راهنما برای من هستید، شما راهنمای عزیزی که حتی نگاهتان را بین رهجوهایتان به مساوات تقسیم می کنید، شما که سینه تان لبریز از دانش، عشق، محبت و حقیقت است.
دستان شما بوسیدنی است، از شما ممنونم بخاطر همه زحمات بی دریغی که هم در شعبه کاشمر و هم در لژیون بردسکن می کشید. شما که تمام خستگی هایتان را پشت در جا می گذارید و با لبخند وارد لژیون می شوید تا ما از روحیه و عزم راسخ شما انرژی بگیریم.
هفته بزرگداشت مقام راهنما خیلی بزرگ است این هفته متعلق به همه راهنمایان کنگره ۶۰ می باشد که به ما دانش و علم زندگی کردن می آموزند.
هفته راهنما را به همه شما راهنمایان عزیز و در رأس به جناب مهندس دژاکام بنیان کنگره ۶۰ جناب اقای وحید ریخته گر و همه راهنمایان عزیز عزیز که برای شعبه کاشمر و لژیون بردسکن زحمات زیادی کشیدند و الخصوص راهنمای عزیز خودم حمید آقا تبریک و تهنیت و شادباش می گویم .
راهنما یعنی چراغ هدایت
راهنما یعنی مردانگیِ بی نهایت
راهنما یعنی محبت، عشق و سرور
راهنما یعنی تجلی گاه نور
راهنما با عشق خدمت می کند
خدمتی بی منت و با میل و رغبت می کند
بهر خدمت مزد او یک خنده است
خنده هم از روی او شرمنده است
مسافر مهدی لژیون یکم بردسکن

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .