English Version
English

راهنما= عشق و محبت

راهنما= عشق و محبت

به نام خداوندی که عشق و محبت را آفرید.

در ابتدا فرا رسیدن هفته راهنما را خدمت آقای مهندس و خانواده پرمهر ایشان و همه کمک راهنمایان عزیز کنگره ۶۰ تبریک می‌گویم؛  

این هفته فقط هفته راهنما نیست بلکه هفته سپاسگزاری از خداوند برای داشتن چنین فرشته‌ای است که سر راه ما قرار داده است. راهنما یعنی نشان‌ دهنده مسیر تاریکی به نور، غم به شادی، نفرت به عش یعنی نمایان‌گر راه رسیدن به آرامش، نمایان‌گر راه بهشت، و نجات از جهنم درون. و مرا از جهنمی که سال‌ها وجودم را تسخیر کرده بود، نجات می‌دهد. گاهی وقت‌ها برای تشکر از خدا باید کاری کرد؛ باید دلی را تا می‌توان شاد کرد، دستی را محکم گرفت و کسی را از زمین بلند کرد. گاهی باید بخشید هر چیزی که باشد چه کوچک و چه بزرگ، لبخندی، مهری، محبتی یا اندکی عشق.

گاهی برای تشکر از خدا باید، مانند خدا شد و شما راهنمای عزیزم چه خوب شبیه خدا شدید. به رهجوها صبر، توکل و عشق دادید. اما چیزی از رهجو نخواستید. برای از شما گفتن نه آن‌قدر شاعر هستیم، نه آن‌قدر عالم، فقط به زبان ساده می‌گوییم: راهنمایان عزیز دوست‌تان داریم.

واژه سپاس در برابر شما بسیار ناچیز است و تنها دارایی ما برای شما، دعای خیری است که به‌ پاس تمام الطاف‌تان می‌توانیم بدرقه راه‌تان کنیم تا پایدار باشید تا بمانید برای ما و برای هزاران هزار انسان دیگر.

شما پلی ساختید از انتهای بن‌بست کوچه رفاه تا بی‌کران، خودتان را وقف کنگره کردید تا انسان‌هایی که در تاریکی راه گم کرده بودند، نوری بیابند و صراط مستقیم را طی کنند. شما بهترین و ارزشمندترین هدیه خداوند هستید، که بودنتان آرامشی شد برای دل‌های شکسته‌ای که، ناامید و سرگردان که این همه عظمت هستی را نمی‌دیدند. شما زنجیره‌های عشق و محبت هستید. وقتی با شادی ما خوشحال و با غم‌هایمان هم دردی می‌کنید، روح ما جلا پیدا می‌کند و آن لحظه دعا گویتان می‌شویم.

روزهای سختی گذراندیم اشک‌های زیادی ریختیم، ما مادران و پدران، همسران، فرزندان. وقتی سوختن عزیزمان را در اعتیاد می‌دیدیم هیچ چاره‌ای نداشتیم جز این‌که نظاره‌گر باشیم و هر روز از جمع انسان‌ها دورتر و دورتر شویم، یا خانه‌ای که دیگر خنده از ته دل در آن‌جا نبود، یا عزیزانی که قضاوت‌مان می‌کردند. با آمدن فرشته‌ نجات آقای مهندس حسین دژاکام و راهنمایان عزیزی مانند شما آن روزها گذشت و طعم شیرین رهایی از تاریکی را چشیدیم. ما با هیچ چیز نمی‌توانیم از این لطف بزرگ قدر‌دانی کنیم. همیشه دعای خیرمان بدرقه راهتان است.

سپاسگزاریم از آقای مهندس و خانم آنی بزرگ، خانم آنی کماندار، استاد امین و خانم شانی دژاکام.

هفته راهنما را خدمت تک تک راهنمایان عزیز بویژه راهنمایان شعبه قیدار و ایجنت محترم تبریک می‌گوییم.

 

برای گذشتن از احساس پوچی

تو رمز عبوری تو را می شناسم

همیشه برای غم و غصه هایم

تو سنگ صبوری تو را می شناسم

تو از وسعت سبز آئینه هایی

تو از جنس نوری تو را می شناسم

 

تایپ: همسفر سهیلا رهجو راهنما همسفر سمیه لژیون پنجم

ویرایش و درج: همسفر سکینه رهجو راهنما همسفر عاطفه (لژیون چهارم)

همسفران نمایندگی قیدار

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .