English Version
English

عبادت کردن ما برای تکامل یافتن خودمان می باشد

 عبادت کردن ما برای تکامل یافتن خودمان می باشد

امروز سیزدهمین جلسه از دوره چهلم سری کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره 60، ویژه مسافران: نمایندگی ابوریحان  با استادی راهنمای محترم مسافر مهدی، نگهبانی مسافر ناصر و دبیری مسافر قاسم با دستور جلسه " وادی دوم و تاثیر آن روی من " در روز چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 راس ساعت 17 آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:


روز اولی که با حال خراب وارد کنگره شدم و روی صندلی نشستم و شروع به آموزش گرفتن شدم واقعا ارزشش را داشت، کنگره در قبال آن ده ها برابرش رابه من هدیه داد و از این بابت ازخداوند شاکر و سپاسگذارم.


همه ما درطول سیرزندگی مان ممکن است یک سری ناامیدی هایی برای ما پیش بیاید. عمیق ترین ناامیدی که داشتم تاریکی دراعتیاد بود که دائما بهانه گیری می کردم ودنبال این بودم که چرا وضعیت من و  خانواده ام، این است؟ چراموقعیت شغلی من چنین است و می گفتم؛ چرا من به دنیا آمده ام؟ با این اوضاع و شرایط بهترین کاری که در آن زمان انجام دادم، ورود به کنگره بوده است.


نگرش وحرفهای من، مربوط به انسانی است که نادان هستند و نمی دانند برای چه چیزی پا به این حیاط گذاشته اند؟


خداوند به انسان اختیار داده است که بدون اجبار عبادت کند و عبادت خدا فقط این نیست که سر به مهربگذاریم و نمازبخوانیم. عبادت یعنی همین که حق دیگران را ضایع نکردن، حق دیگران را نخوردن، خداوند هیچ احتیاجی به عبادت کردن من ندارد. عبادت کردن ما برای تکامل یافتن خودمان می باشد و ابزار این کار عقل ما است، یا همان پیامبر درونی می باشد و نسانی به تکامل میرسد، که عاشق است و عشق پیدا را کرده است، کسی که وارد عشق شده باشد دیگران را با تمام نواقصی که دارند دوست می دارد.

از اینکه به صحبت های من گوش کردید، ممنونم.

 

مرزبان کشیک: مسافر فرشاد


عکاس: مسافر مجتبی


خلاصه نویسی و ارسال گزارش: مسافر عباس

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .