English Version
English

فقط کافی است حرکت کند

فقط کافی است حرکت کند

دوازدهمین جلسه از دوره اول کارگاه‌ های آموزشی مجازی ویژه همسفران کنگره ۶۰ نمایندگی خمین با دستور جلسه «وادی دوم و تأثیر آن روی من» با استادی همسفر فاطمه در روز سه‌‌شنبه چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ آغاز به‌ کار کرد .

سخنان استاد
از راهنمای عزیزم خانم زهرا جان ممنونم که این فرصت را به من داده‌اند تا خدمت کنم. دستور جلسه این هفته وادی دوم و تأثیر آن روی من است. هیچ مخلوقی جهت بیهودگی قدم به حیات نمی‌نهد، هیچ‌کدام از ما به هیچ نیستیم حتی اگر خود به هیچ فکر کنیم. انسان موجودی قدرتمند است و خداوند نیروها و قدرت‌های عظیمی را به او داده است. نیروی منفی، خوب می‌داند که انسان باوجود این نیروها و قدرت‌ها، شکست‌ناپذیر است. شیطان خوب می‌داند که انسان را از بیرون نمی‌تواند شکست دهد، به همین دلیل تمام توان خود را به کار می‌گیرد تا این نیروها را از درون خنثی کند. یک مصرف‌کننده مواد مخدر که به شدت احساس پوچی، یاس، ناامیدی و بیهودگی می‌نماید، فقط کافی است حرکت کند، فقط کافی است که سفر خود را آغاز کند و در صراط مستقیم قرار گیرد. در این حالت احساس او خیلی زود تغییر می‌کند و با آموزش دیدن و خدمت کردن این احساس به شدت تقویت می‌شود. در این وادی حتی اگر خود به هیچ فکر کنیم می‌بینیم که همه ما دارای خصوصیات و توانایی‌های خاص خودمان هستیم که نظیر آن وجود ندارد، هر یک از ما نسخه‌ای منحصربه‌فرد از قدرت‌ها و توانایی‌هایی هستیم که خداوند به ما داده است. مثلث، تمثیل حرکت از پایین‌ترین نقطه است. نقطه سقوط، نقطه ویرانی و اسفل‌السافلین.
اگر ما سه عدد چوب‌کبریت یا سه ضلع داشته باشیم، تنها شکل هندسی که می‌توانیم با آن درست کنیم، مثلث است. مثلث به معنی حرکت از پایین‌ترین نقطه و با کمترین امکانات، در بدترین وضعیت می‌باشد. درست مانند وضعیت یک مصرف‌کننده مواد مخدر که می‌خواهد خودش را برای رسیدن به درمان و جبران تخریب‌ها، باوجود مشکلات گوناگون آماده کند.

نویسنده :همسفر زهرا «لژیون یکم»
ویرایش :همسفر زری رهجوی راهنما همسفر مهتاب«لژیون دوم»
ویراستار:همسفر طلا رهجوی راهنما همسفر لیلا «لژیون یکم»
عکاس خبری : همسفر الهام رهجوی راهنما همسفر اعظم «لژیون پنجم»
تنظیم و ارسال : همسفر الهام رهجوی راهنما همسفر اعظم «لژیون پنجم»

همسفران نمایندگی خمین

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .