English Version
English

وادی دوم شرح حال یک مصرف کننده

وادی دوم شرح حال یک مصرف کننده

چهاردهمین جلسه از دور هفتم از سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰، نمایندگی وکیلی یزد با نگهبانی مسافر سعید، استادی مسافر علیرضا و دبیری مسافر محمد حسین با دستور جلسه «وادی دوم و تاثیر آن روی من» سه‌شنبه 4 اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.



خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان علیرضا هستم یک مسافر، سپاس خداوند را که در جمع شما دوستان هستم. در مورد دستور جلسه، هیچ مخلوقی جهت بیهودگی قدم به حیات نمی‌نهد، هیچ‌کدام از ما به هیچ نیستیم حتی اگر خود به هیچ فکر کنیم.
این وادی دقیقاً شرح‌حال من است، من وقتی وارد کنگره شدم، فکر نمی‌کردم بتوانم مثل بقیه سفر کنم و خودم را یک مصرف‌کننده تمام‌عیار می‌دیدم و مسافران را بسیار منظم و مرتب و فکر نمی‌کردم بتوانم مثل شما سفر کنم، اما راه‌های ترک زیادی را رفته بودم و از اعتیاد خسته بودم و وقتی در لژیون تازه واردین، صورت‌مسئله اعتیاد را برایم شکافتند و سیستم ایکس را شناختم پس گفتم می‌شود و آمدم و از جلسه دوم همواره مرتب و منظم به کنگره آمدم، چون می‌دانستم این آخرین راه است و خوب به سفرم چسبیدم و فرمان‌بردار بودم. قانون ذره، خیلی به من کمک کرد و فهمیدم همه‌چیز ذره‌ذره شکل می‌گیرد و یک‌باره نمی‌شود از مصرف‌کننده بودن به یک انسان درمان شده رسید.
استاد در ادامه فرمودند: من در زندگی همواره به فکر آموزش‌های کنگره بودم و در مواجهه با مسائل سعی کردم خواسته‌های معقول و غیرمعقولم را بشناسم و راه درست را انتخاب کنم. ما باید از انرژی‌مان در طول روز درست استفاده کنیم و آن را هدر ندهیم.

در پایان، باید بدانیم راهنما فقط راه را نشان می‌دهد و ماییم که باید حرکت کنیم و موارد را رعایت کنیم.
سپاسگذار تمام راهنمایان و خدمتگزاران هستم که راه درست زندگی کردن را به من یاد دادند.

خلاصه نویسی مسافر جلال لژیون یکم
عکاس خبری مسافر مرتضی لژیون سوم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .