English Version
English

گروه خانواده - دلنوشته همسفران در مورد هفته راهنما

گروه خانواده - دلنوشته همسفران در مورد هفته راهنما

دل نوشته برای هفته راهنما
سلام دوستان صفورا هستم یک همسفر
هفته راهنما را به‌ جناب مهندس عزیز و بزرگ مرد کنگره 60 و تمامی راهنمایان گرانقدر تبریک می‌گویم به خصوص به‌ راهنمای عزیز خودم که نمی‌دانم با چه زبانی قدردان زحمات بی دریغ ایشان باشم. از شما به‌ خاطر همه صبوری و دلسوزی که در حق من روا داشتید سپاسگزارم روزی که شما را دیدم جسم و جانم را غبار فرا گرفته بود نه چیزی می دیدم و نه چیزی می‌شنیدم و نه امیدی به‌ زندگی داشتم شما آمدید دنیای تازه‌ای به‌ من هدیه کردید چراغی در دست داشتید و مرا به‌ سرزمین نور و عشق هدایت کردید سخنان شما آن چنان دلنشین بود که تمام ناخوشی‌هایم از یادم رفت. آن موقع من متوجه شدم با حرکت راه نمایان می‌شود. تا حرکتی نکنی هیچ راهی نمایان نمی شود.
راهنمای عزیزم وجود بیکران تو را سپاس، شما آمدید مرا دلگرم زندگی کردید تا جاده پرپیچ و خم زندگی را با امید طی کنم، آب حیات را جرعه‌جرعه در پیمانه زندگی من ریختید تا خزان زندگی‌ام را به‌ بهار تبديل کنید تا بتوانم برسم به‌ مقصدی که پر از نور و پر از عشق بود راهنما‌های عزیز دوستتان دارم

سلام دوستان زینب هستم همسفر
این هفته بسیار قشنگ را اول به آقای مهندس و خانوده محترمشان تبریک عرض می‌کنم و به راهنمای خوب خودم خانم نسرین عزیز تبریک عرض می‌کنم و به راهنمایان نمایندگی شیروان و مخصوصا راهنمای خوب مسافرم آقای قاسمی تبریک عرض می‌کنم که بسیار زحمت کشیدند ازشون ممنونم انشالله همیشه سالم و سلامت باشند.
به نام قدرت مطلق الله به نام خدایی که دوست داشتن را آفرید لحظه‌ها را ثانیه به ثانیه می‌شمردم و هر ثانیه بیهودگی‌های زندگی‌ام را ورق می‌زدم نه شب‌ها، نه روزها هیچ امیدی نداشتم و ناامید شده بودم و هیچ دستی نبود، دستان سرد و لرزانم را گرم کند. فرشته‌ای پیدا شد چراغی در دست گرفت و مرا به سرزمین نور و عشق هدایت کرد و زندگی تخریب شده‌ام را به من برگرداند. فقط می توانم یک جمله بگویم و بالاتر از این جمله چیزی دیگری نمی‌شود گفت و کلمه راهنما را توصیف کرد چون شما با عشق و محبتی که داشتید من و خانواده‌ام را زنده کردید و این کلمه زیبا فقط عشق است که در وجود شما هست راهنمای عزیزتر از جانم من، عشق و محبت را از شما آموختم و آموزش گرفتم که با عشق و محبت می‌توانم خانواده‌ام را حفظ کنم راهنما یعنی کسی که بهترین حس خوبی‌ها را به رهجوش انتقال می‌دهد، کسی که حال خوب شاگردش براش بهترین حس دنیاست. خداوند به حدی شما را مهربان آفریده که با دیدنتان کلی خوشحال می‌شوم و بهترین‌ها را برایتان آرزو دارم.

بنام قدرت مطلق الله
سلام دوستان محبوبه هستم یک همسفر
عاشق را حساب با عشق است با معشوق چه حساب دارد؟؟؟ براستی مگر جایگاه راهنمایی همان توفیق تزکیه، توسط خداوند به بنده لایقش نیست؟؟ خوشا به حالت که شال خوش رنگ نارنجی بر گردن انداخته‌ای و تابناک‌تر از همیشه شده‌ای می‌دانم راه سختی را برای رسیدن به این مقصود طی کرده‌ای، که رسیدن به این جایگاه در واقع همان اول راه است.....تزکیه ای که با درد همراه است اما خلقی جدید است که به واسطه آن به خداوند میرسی و چه چیزی زیباتر از رسیدن به مکانی که از آن انشعاب یافته‌ای آن هم توسط بندگان درد کشیده‌ای که در ظلمت بودند و تو آنها را به سمت نور هدایت کردی؟؟!!!  هفته راهنما هزاران بار مبارک و پرشگون باد.

به نام قدرت مطلق الله
سلام دوستان گلثومه هستم یک همسفر
راهنمایان عزیز در کنگره روشنایی بخش تاریکی جان ما هستند از ظلمت و به اندیشه ما نور می‌بخشند تا دنیا را بهتر از قبل ببینیم و از زندگی لذت ببریم و ما چگونه می‌توانیم سپاس بگوییم این مهربانی و لطف را که سرشار از عشق و یقین است. آری در مقابل این همه عشق و محبت نتوان فقط با کلام سپاس گفت و من به همه‌ی راهنما‌ها که آیت عشق و حکمت هستند این هفته را تبریک می‌گویم.

سلام دوستان مریم هستم یک همسفر
در ابتدا من به نوبه خودم هفته راهنما را به جناب آقای مهندس دژاکام و خانواده محترم شان تبریک عرض می‌کنم و همچنین به راهنمای عزيز و مهربانم خانم نسرین عزیز من
از دل نوشته ای که منو از درد و غم و غصه زندگی خودم که الان به آرامش و آسایش رسیدم و این که خیلی خوشحال هستم که وارد گنگره شدم تا با راهنمای عزیزم خانم نسرین آشنا بشوم به خودم میبالم و از خداوند متعال سپاسگزارم که ایشان را سر راه من قرار دادند تا بتونم خودم را بدون هیچ مشکلی به خواسته‌ها با راهنمای ایشان برسم. من قبل از اینکه به کنگره بیایم، از این احساس آرامشی در خودم نمی‌دیدم ولی با کمک شما به آرامش و آسایش رسیدم از شما سپاسگزارم که من را از تاریکی که بودم به روشنایی بردید تا سطح آگاهی من بالا برود تا بتوانم زندگی خود و خانواده که در طوفان اعتیاد بود نجات بدهم.
انشالله خداوند پاداش بی نهایت به شما راهنمای عزیز عطا فرماید و این که از خداوند شکرگزارم که در کنگره توانستم با آدم‌های دلسوز و دانا آشنا بشوم و راه را پیدا کنم  واین که بتونم صادقانه و مخلصانه به کنگره خدمت کنم و این که امیدوارم یک روز جناب آقای مهندس دژاکام از نزدیک ببینم و ازشون تشکر کنم.
با تشکر از شما راهنمای عزیزم خانم نسرین هفته راهنمای را به شما عزیز راهنما تبریک می‌گویم.

بنام آنکه جمیل است و دوستار جمال
سلام دوستان جمیله هستم همسفر
ابتدا مقام راهنما را به خدمت بزرگ راهنمای دوست داشتنی کنگره 60 جناب مهندس دژاکام و خانواده محترمشان و تمام راهنماهای نمایندگی شیروان تبریک عرض می‌کنم. با چه کلامی از تو تشکر کنم. اوخر تابستان بود، دلم از تمام دنیا و آدم‌های اطرافم گرفته بود. گاهی از زندگی به خداوند بزرگ شکوه و شکایت می‌کردم. هیچ وقت آن روز را فراموش نمی‌کنم که پا به کنگره گذاشتم. همه چیز برایم تازگی داشت، استاد جلسه حرف می‌زد من فقط به دور اطرافم نگاه می‌کردم و به آدم‌ها که منظم پشت سر هم روی صندلی نشسته بودند و بدون اینکه حتی به بغل دستی خود نگاه کنند سکوت کرده و به سخنان استاد گوش می‌دادند .من چیزی از حرف‌های استاد متوجه نشدم برایم قابل درک نبود. من فقط در آنجا حضور داشتم اما ذهن و حواسم به آدم‌های اطرافم بود. چند جلسه گذشت، راهنمای تازه‌واردین از من خواست تا راهنما انتخاب کنم من وقتی چشمم به خانم نسرین عزیزم افتاد انگار فرشته‌ای جلوی روی من نشسته که محبت در چشمانش موج میزد. به طرفش رفتم با آن نگاه و لبخند مهربانش به من خوش آمد گفت. الان که دارم این دلنوشته را می نویسم اشک در چشمانم حلقه زده و افسوس می‌خورم که ای کاش زودتر از اینها کنگره را می‌دیدم. وقتی کنارش نشستم چنان آرامشی گرفتم که هیچگاه در تمام زندگیم به چنین آرامشی دست نیافته بودم. شاید او نمی‌دانست از آن روزها که مسافرش مصرف کننده بود و حالش مثل الان من بود، روزی می‌رسد که قرار است او تبدیل به فرشته زمین برای نجات من و هزاران مثل من باشد. ای کاش راهنمایم بداند که چقدر برایم عزیز است و چه مهر و عطوفتی در قلب من نسبت به او است. راهنمای عزیزم، وقتی در آغوشم می‌گیری احساس آرامش می‌کنم. درس چگونه زندگی کردن را زیر سایه پر مهر تو آموختم.کلام دل‌نشینت تمام ناخوشی را از یادم‌ برد حتی چگونه فکر کردن را نیز از تو آموختم. با تلنگر‌هایت هر بار مرا به درون خودم می‌کشانی و یادآور تمام گمشده‌هایم هستی. همیشه دلگرمم کردی تا جاده پر پیچ خم زندگی را با امید سپری کنم.گاهی آموزگار می‌شوی تا بیاموزی تمام ندانسته‌هایم را گاهی مادری می‌شوی نگران که از عمق نگاهم سنگینی غم نشسته بر قلبم را می‌خوانی، گاهی خواهری می‌شوی، رازدار تمام ناگفته هایم، تو جنست با فرشته‌ها هم فرق دارد. تو راهنمای تاریکی به نور ،غم به شادی، نفرت به عشق، راهنمای راه بهشت، نمی‌دانم با چه کلامی از تو سپاسگزاری کنم. عاشق‌ترین موجود خداوند، دوستت دارم خانم نسرین عزیز راهنمای عزیزم. هر چه نوشتم باز نتوانستم گوشه‌ای از عشق و محبت تو را وصف کنم. تقدیم به راهنمایان محترم کنگره 60 بخصوص راهنمای عزیزم خانم نسرین و در پایان بهترین‌هارا برای تک‌تک شما راهنماهای زحمت‌کش از خداوند آرزو دارم.


سلام دوستان مریم هستم همسفر
هفته راهنما را به شما راهنمای گرامی تبریک و تهنیت می‌گویم؛ امیدوارم در همه مراحل زندگی‌تان موفق و پیروز و سربلند باشید. به خاطر تمامی زحمات و سختی‌هایی که برای ما کشیدید از شما ممنونم، افتخار می‌کنم در کنار شما و در کنگره هستم تا از آموزش‌های نابتان استفاده کنم و به حال خوش برسم. معلم عزیز، من با شما یاد گرفتم که چگونه زنده باشم و چگونه زندگی کنم؛ بی‌نهایت از شما سپاس‌گزارم.

 

سلام دوستان خدیجه هستم یک همسفر
خدای مهربون باز هم شکر ...
این هفته پر از آرامش را به جناب آقای مهندس دژاکام بزرگوار، راهنمای عزیز، مهربان و دلسوز خودم خانم نسرین هزاران بار تبریک می‌گویم. تنها دارایی من برای شما دعای خیر است تا بمانید برای من و برای هزاران انسان دیگر مثل من.
راهنمای خوب من، حکم ناجی را دارد. منی که در حال غرق شدن بودم و او دستم را گرفت و نجاتم داد، کسی که با شور و عشقش چنان مرا سیر از علم و دانش کرد که مسیر آینده‌ام تضمین شد و خودم را بهتر شناختم. وقتی که او به من آموزش می‌داد با تک‌تک کلماتش به دنیایی که در آن زندگی می‌کردم و به کسی که هستم بیشتر پی بردم. شما خاص ترین و بهترینی زیبای من...
آرامش امروزم، حال خوشم، سلامت جسم و روحم، همه و همه به خاطر تلاش‌ها و از خودگذشتگی‌های شماست. خدا را هزاران بار شکر به خاطر وجودتان ...

 

سلام دوستان اعظم هستم همسفر
با عرض تبریک به مناسبت هفته راهنما. در عصر یخبندان عاطفه‌ها و مهر و محبت، چون آفتابی بر خانه‌های تاریک دل ما تابیدی و لب‌های یخ‌زده را به گل لبخند شکوفا کردی، ای راهنمای بزرگ و بنیان‌گزار کنگره ۶۰ آقای مهندس دژاکام گرامی مهرورزی به انسان‌ها مهربانی به خود است و شما امروز با مهربانی راهنماهایی آموزش دادید، انسان‌های مهربان و سخاوتمند مانند راهنمای عزیز من خانم نسرین، سفر پرپیچ و خم زندگی صبوری می‌طلبد. آموختنی‌های زیادی برای یادگیری هست و شما ای راهنمای خوبم خانم نسرین با صبوری و مهرورزی به من آموزش دادید. زیبایی انسان به توان بخشش، مهربانی و صداقت، با دیگران است. انسان‌هایی از جنس نور، گنجینه محبت و عشق و ایثار که با مردم به انسانیت رفتار می‌کنند و درس زندگی و معرفت می‌آموزند. همان‌هایی که به ما می‌آموزند تلخی‌ها و ناکامی‌های دیروز را فراموش کنیم و از شیرینی‌های امروز لذت ببریم و از فرصت‌ها استفاده کنیم و امیدوار باشیم به فرداهای روشن، همان‌هایی که نویدبخش آینده‌ای روشن هستند. همان‌هایی که با سخاوت خالصانه، سطح انرژی مثبت زندگی را بالا می‌برند روزت مبارک راهنمای گرامی خانم نسرین عزیز هرچه آسایش روح ، هرچه آرامش دل، هرچه لبخند قشنگ و هرچه لطف خداست ،همه تقدیم شما، سپاسگزارم از محبت‌های بی دریغ شما

 

سلام دوستان زهرا هستم راهنمای لژیون سوم
هفته راهنما را به آقای مهندس و آقای امین که راهنمای همه اعضای کنگره هستند تبریک می‌گویم که با آموزش‌های نابشون در غالب سی‌دی‌ها باعث زنده شدن انسان‌ها می‌شوند، سپاسگزارم و قدردان زحماتشان هستم. هم زبانی و هم قلبی، این هفته زیبا را به اولین راهنمای خودم خانم ناهید عزیزم تبریک می‌گویم که عصاره آموزش‌های لژیون ایشان در وجودم نهادینه شده و همیشه در خاطرم سبز هستند و هرکجا هستند انشالله در تمامی امور موفق باشند ممنون و سپاسگزارم و هفته راهنما را به خانم مرضیه عزیزم راهنمای دومم تبریک می‌گویم که با صبوری خود به من درس صبر دادند و هرچه بگویم نمی‌توانم لطف و محبت این عزیزان را حتی در غالب بهترین کلمات بیان کنم، خدا را سپاسگزارم که در این بعد حیات چنین انسان‌هایی را در مسیر زندگی من قرار داد تا پخته و سیقل بشوم و آموزش ببینم، درس زندگی را بیاموزم.
یکی از تکه کلا‌ های آقای مهندس که همیشه می گویند بالاترین هنر و علم، هنر و علم زندگی کردن است  و هر چه بیاموزم بیشتر به آرامش می‌رسم، این هفته را به خانم نسرین عزیز ایجنت شعبه شیروان که در کنارشان آموزش زیادی می‌گیرم و در مسائل مرا راهنمای می‌کنند سپاسگزارم. بهترین انسان‌ها معلم می‌شوند. این هفته را به تمام معلم های کنگره که درس بهتر زندگی کردن و رسیدن به آرامش و تعادل را می‌دهند هزاران بار تبریک می‌گویم .

به نام خداوند بزرگ سلام رقیه هستم همسفرمهدی
هفته راهنما را به راهنمای بزرگ و خانواده گرامیشان آقای دژاکام تبریک می‌گویم و همچنین به راهنمای خوب خودم خانم زهرا تبریک می‌گویم. همه انسان‌ها برای ادامه حیات و راه درست نیاز به کسی دارند که نور و امید را برای آنها به ارمغان بیاورد و در مسیر پرچالش زندگی چراغ راهشان باشد. من بعد از آشنایی با کنگره این ویژگی را در وجود راهنمایان عزیز دیدم. کاش زودتر با کنگره و شما آشنا می‌شدم و روش زندگی درست را می‌آموختم. از اینکه با شما صحبت می‌کنم و کمک شما را دارم شکرگزارم و برای سلامتی شما دعا گو هستم.

 

سلام دوستان سمیرا هستم یک همسفر
بنام خدای که دوست داشتن را آفرید، خدایی که ایثار و محبت را آفرید. واژه سپاس در برابر از خود گذشتگی‌ها و ایثار شما ذره‌ای بیش نیست. تنها دارایی من برای شما دعای خیر است که به پاس تمام لطف‌تان می‌توانم بدرقه راهتان کنم تا پایدار باشید تا بمانید برای من و برای هزاران هزار انسان دیگر مانند من. آرامش امروزم، حال خوشم، سلامت جسم و روحم همه و همه به خاطر تلاش‌های بی‌وقفه و ایثار و از خود گذشتگی شما بوده است. هفته راهنما را به شما و تمام راهنمایان کنگره ۶۰ تبریک می‌گویم.

به نام قدرت مطلق الله
سلام دوستان آرزو هستم یک همسفر
منم به نوبه خودم هفته راهنما را به جناب مهندس دژاکام و خانواده محترمشان تبریک می‌گویم و امیدوارم همیشه سالم و تندرست باشند و یک تبریک هم به راهنمای خوب و عزیزم خانم زهرا و تمام راهنمایان نمایندگی شیروان تبریک می‌گویم و خدا را شکر می‌کنم که در این مسیر، شما راهنمای من هستید و باعث شدید زندگی‌یمان قشنگ‌تر بشود. بخاطر تمام زحمات شما که در این مدت بدون هیچ چشم داشتی برای من انجام دادید خیلی خیلی ممنون هستم.

 

ویراستاری و ارسال: همسفر عصمت رهجوی راهنما همسفر فاطمه
همسفران نمایندگی شیروان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .