English Version
English

عمل صالح از صلح می‌آید

عمل صالح از صلح می‌آید

سلام دوستان آزاده هستم همسفر

در قسمتی از سی‌دی صلح، آقای مهندس از واردکردن دستگاهی برای اولین‌بار در ایران صحبت کردند که باعث غرور و شادی ما شد و خداوند را به‌خاطر وجود این بنده برگزیده (آقای مهندس دژاکام) شاکر هستم. این دستگاه تمام کارکرد بدن از جمله گرفتگی قلب‌، کلیه‌ها، کبد، قند و چربی، اوره، جریان خون و حتی وضعیت استخوان، کارکرد مغز، سروتونین، دوپامین و یا این که در مقابل سرطان خون در چه وضعیتی هستیم و در کل، در چه وضعیتی از فیزیولوژی هستیم، چون این دستگاه همه جزئیات بدن را آنالیز می‌کند و به ما می‌گوید که صور پنهان هر بیماری چه است.

روش DST یا مثلث DOD که آقای مهندس کشف کردند به ما می‌گوید که چگونه جسم را تنظیم  و چگونه در زمان بیماری جسم را بازسازی کنیم که در حال حاضر ما در درمان خود کاری به این مسئله نداریم، ما باید بدانیم بیان ژن با خود ژن متفاوت است این نیست که اگر شخصی یک بیماری داشت حتماً فرزند او هم خواهد داشت، نه هر کس نسبت به بیان ژن خودش که خوب یا ضعیف کار کند، مستعد بیماری می‌شود. یک سری باکتری‌ها در بدن ما هستند که باید برای سلامت آنها کوشا باشیم، مثلاً در یک سرماخوردگی ساده ما شروع به خوردن آنتی‌بیوتیک می‌کنیم که در موارد خاص این دارو خوب است؛ ولی گاهی اوقات در صورت لازم نبودن مصرف، خوردن آنها باعث ازبین‌بردن باکتری‌های خوب و بد می‌شود و برای ما مشکل ایجاد می‌کند.

همچنین افزودنی‌هایی که بعضی از مواد غذایی دارند، باکتری‌ها را از بین می‌برند؛ مثلاً شیر، اگر یک ساعت در دمای معمولی بماند ترش می‌شود، چرا؟ چون یک سری باکتری‌هایی در آن رشد می‌کنند که باعث ترش‌شدن آن می‌شوند حال ما یک پاکت شیر با ماندگاری بالا می‌خریم، آیا با خود فکر نمی‌کنیم که دلیل این ماندگاری چیست؟ حتماً یک افزودنی دارد که مانع از ترش‌شدن آن و ازبین‌رفتن باکتری‌ها می‌شود و در موقع مصرف، باکتری‌های معده را هم از بین می‌برد و خلاصه خریدن هرگونه مواد غذایی با ماندگاری بالا و مصرف آنها برای بدن ما ضرر دارد.

روش‌های غلط تغذیه در زندگی روزمره ما باعث وجود این‌گونه بیماری‌ها از قبیل کرون، کولیت، بیماری‌های روده بزرگ و همچنین مشکلات گوارشی و... که ما با ازبین‌بردن باکتری‌های مفید بدن خود باعث ایجاد این بیماری‌ها شده‌ایم که در ۵۰ سال اخیر خیلی از بیماری‌ها وجود نداشتند و تمام این‌ها به دلیل روش غلط و نادرست تغذیه ما است و ما در کنگره کاهش وزن صحیح و تغذیه سالم را یاد گرفته‌ایم که بچه‌های کنگره با این روش صحیح تا ۷۰ کیلو کاهش وزن بدون افتادگی پوست و بدون زشت شدن ظاهر داشته‌اند؛ ولی هستند انسان‌هایی که ورزش‌های زیاد و وزنه‌های سنگین زدن باعث افتادگی پوست بدنشان شده است، چون با روش غلط شروع به کاهش وزن کرده‌اند و همچنان نمی‌دانند که چاقی مربوط به پرخوری نیست؛ بلکه چاقی به دلیل بلد نبودن غذاخوردن است و ما به‌زور می‌خواهیم میلیاردها سلول و باکتری را تغییر بدهیم و لاغر کنیم و به همین دلیل به مشکلات متعددی دچار می‌شویم.

سلام دوستان مریم هستم همسفر

آقای مهندس در این سی‌دی عنوان کردند اگر هر سلول جسم انسان را مثل یک شهر در نظر بگیریم آن وقت متوجه خواهیم شد که جسم انسان چه عظمتی دارد. در وجود هر انسان سی و هشت هزار و دویست میلیارد سلول وجود دارد و اگر بخواهیم این تعداد را بشماریم به زمان زیادی نیاز داریم. انسان فکر می‌کند شهر وجودی (جسم) یک سری گوشت و پوست و چربی هست و جاهلانه با انجام اقداماتی این شهر وجودی را نابود می‌کند و از هستی ساقط می‌کند. از جمله این کارها که عواقب وحشتناکی برای انسان در پی دارد عمل پیکرتراشی و عمل‌های زیبایی و... هستند که علاوه بر خطرناک بودن باعث هم‌شکل شدن انسان‌ها هم می‌شود و تنوع را از بین می‌برد.

جسم انسان یک سیستم خیلی‌خیلی حساسی دارد. جسم دارای صور ظاهر و صور پنهان هست که صور ظاهر را می‌توانیم ببینیم. به‌طورکلی در بدن ما یک غوغایی برپاست که اصلاً خبر نداریم میلیاردها سیستم کار می‌کنند تا ما به زندگی خود ادامه بدهیم و وقتی ما از سلامتی برخورداریم متوجه آن نیستیم. در داخل بدن ما ۶۰ برابر سلول‌‌ها، باکتری وجود دارد و این باکتری‌ها در معده، گوش، چشم و... که باعث زنده‌ماندن ما هستند، اگر باکتری‌ها از کار بیفتند ظرف ۲۴ ساعت ما خواهیم مرد. بیماری‌هایی مانند اعتیاد دارای صور ظاهر و صور باطن هستند که ما فقط صور ظاهر آن‌ها را می‌بینیم.

سلام دوستان الهام هستم همسفر

در سی دی صلح آقای مهندس فرمودند: اگر انسان بخواهد به خودشناسی برسد و خودش را پیدا کند نیازی نیست وارد مسائل ماورایی مثل مدیتیشن، یوگا و یا انرژی‌درمانی شود؛ خیلی از انسان‌ها به دلیل نداشتن آگاهی در این کلاس‌ها شرکت می‌کنند و دچار تخریب‌های زیادی می‌شوند، زیرا اولین قدم برای خودشناسی این است که انسان باید دانایی و تزکیه را از خود شروع کند. راه رسیدن به خداشناسی این نیست که ما دائماً نیایش کنیم و دعا بخوانیم برای رسیدن به این مرحله اول باید از مرحله خودشناسی عبور کنیم و برای خودشناسی تزکیه، پالایش و کلام خداوند بسیاری از راه‌ها را به ما نشان می‌دهد.

کلام خداوند و فرامین الهی قدم‌به‌قدم ما را به شناخت خود نزدیک‌تر می‌کند. در کلام‌الله می‌فرماید: «الحمدلله رب‌العالمین» انسان باید به راهنما و مربی خود احترام بگذارد یا اینکه می‌فرماید: راست‌گو باش، کم‌فروشی نکن، مهربان باش و بهداشت را رعایت کن و سخن‌چین نباش؛ زیرا اگر انسان آشکارا دست به عمل سالم و صالح بزند چشمان ابلیس نابینا می‌شود. عمل صالح از صلح می‌آید؛ یعنی عملی که صلح‌آمیز است و با آرامش، آسایش و مهربانی همراه باشد اگر ما در کاری عصبانی شویم؛ یعنی آن کار ما بوی عطوفت و صلح را نمی‌دهد و یا اگر کسی از ما انتقادی می‌کند باید با صلح جواب او را بدهیم و با آرامش با دیگران برخورد کنیم.

سلام دوستان اکرم هستم یک همسفر

خداوند بزرگ را شاکر و سپاسگزارم که مسیر کنگره را برایم نمایان کرد تا تحت آموزش قرار بگیرم و از آقای مهندس دژاکام تشکر می‌کنم که علم درست زندگی‌کردن را به من آموختند.

آقای مهندس در سی‌دی صلح راجع به سلول‌های بدن صحبت کردند که هر سلول در بدن انسان حکم یک شهر را دارد و بدن انسان از سی‌ و‌ هشت‌ هزار و دویست میلیارد سلول تشکیل شده است. ما در جسم خود هم صورآشکار و هم صورپنهان داریم که آقای مهندس اشاره کردند عشق هم صورآشکار و هم صورپنهان دارد.

بعضی از بیماری‌ها ناشناخته و غیرقابل‌درمان هستند؛ زیرا ما هنوز علت به‌وجودآمدن آن‌ها را نمی‌دانیم و حتی روش درمان آن را پیدا نکرده‌ایم؛ بلکه با استفاده از دارو بیماری را در یک نقطه‌ای متوقف کرده‌ایم و مانع از پیشرفت آن بیماری می‌شویم. یک شخص مصرف‌کننده هم وقتی موادش قطع می‌شود هنوز حالش خوب نشده و احساس خماری می‌کند تا صورپنهان بیماری را پیدا نکنیم نمی‌توانیم به درمان قطعی برسیم پس ما باید در تمام بیماری‌ها دنبال صورپنهان بگردیم. آقای مهندس باتدبیر و درایتی که دارند در فکر خرید دستگاه میکرو اری هستند که این دستگاه تمام ژن‌ها را موردمطالعه قرار می‌دهد و قادر است بیماری‌ها را تشخیص دهد.

ژن‌ها در ساختمان جسم یک‌سری دستوراتی می‌دهند که مرکز همه آنها DNA است. سلول‌ها در بدن دائم کار می‌کنند بعضی‌اوقات این سلول‌ها کار نمی‌کنند و اینجاست که سلول‌های سرطانی شروع به فعالیت می‌کنند. یک‌سری ژن‌ها بدن را می‌سازند و یک‌سری از ژن‌ها هم باعث تخریب در سیستم بدن می‌شوند که این قضیه به بیان ژن‌ها برمی‌گردد و وقتی قدرت ایمنی بدن پایین بیاید سلول‌های سرطانی رشد می‌کنند. در سرطان ۱۸۰ ژن وجود دارد و این‌ها تعیین می‌کنند در چه وضعیتی هستند. مثلاً P53 پلیس بدن هست و TNF آلفا اگر در بدن زیاد شود باعث پیشرفت سرطان می‌شود که خدا را شکر با انجام آزمایش، کلیه ژن‌ها موردمطالعه قرار می‌گیرد و از روی آزمایش ژن، همه چیز به‌صورت کامل مشخص می‌شود و کلیه سیستم بدن مورد بررسی قرار می‌گیرد.

در پایان از آقای مهندس و خانواده محترم ایشان تشکر می‌کنم که برای پیشرفت کنگره۶۰ از هیچ‌گونه تلاشی دریغ نمی‌کنند.

سلام دوستان بتول هستم یک همسفر

آقای مهندس در قسمتی از سی‌دی صلح، عنوان کردند کلام خداوند همه چیز را برای ما آشکار می‌کند. کلام خداوند به ما چه می‌گوید؟ این کلام به ما می‌گوید به مربی خود احترام بگذاریم، راست‌گو باشیم، کم‌فروشی نکنیم، نیکوکار باشیم و یا اینکه بهداشت را رعایت کنیم. اگر انسان آشکارا دست به عمل سالم و صالح بزند چشمان ابلیس نابینا می‌شود. عمل صالح از صلح می‌آید؛ یعنی عملی که صلح‌آمیز است و با آرامش، آسایش و مهربانی همراه است. اگر کسی از ما انتقاد می‌کند باید با صلح جواب او را بدهیم و با آرامش برخورد کنیم و اگر وارد مغازه‌ای می‌شویم و قصد خرید داریم، باید با آرامش و آسایش و صلح همراه باشد. اگر ما به طبیعت می‌رویم و درخت‌ها را قطع می‌کنیم باید به‌جای یک درخت سه درخت بکاریم؛ چون اگر این کار را نکنیم طبیعت از بین می‌رود و ما با دست خود به طبیعت خود آسیب رسانده‌ایم.

در انتها جناب مهندس راجع به سه جهان که ما در آن زندگی می‌کنیم صحبت کرده‌اند که عبارت‌اند از جهان فیزیکی، جهان ذهنی و جهان خواب که هرکس در هر سطحی از تزکیه و پالایش نفس خود قرار داشته باشد مستقیم روی خواب خود اثر می‌گذارد؛ زیرا خواب یکی از مهم‌ترین چیزهایی است که انسان باید به آن توجه کند. بزرگ‌ترین فاجعه و بدبخت‌ترین انسان‌ها کسانی هستند که شب ساعت یک یا دو شب می‌خوابند و صبح ساعت ده یا یازده صبح از خواب بلند می‌شوند، این انسان‌ها دائماً مریض و کم‌حافظه می‌شوند و مانند باطری گوشی که پنج درصد شارژ دارد  هیچ موقع سرحال و پر انرژی نخواهند بود.

رابط خبری: همسفر فاطمه رهجوی راهنما همسفر محبوبه (لژیون اول)
عکاس: همسفر طیبه، مرزبان خبری
ویراستاری و ارسال: راهنمای تازه‌واردین، همسفر سمانه
همسفران نمایندگی نائین

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .