English Version
English

باید نگرش خودم را به دنیا تغییر دهم

 باید نگرش خودم را به دنیا تغییر دهم

هیچ مخلوقی جهت بیهودگی قدم به حیات نمی‌گذارد، هیچ کدام از ما به هیچ نیستیم حتی اگر خود به هیچ فکر کنیم. روزنه و جرقه نور را دیدم و به سمت آن آمدم، آری! من منبع نور را یافتم. من تاریکی‌ها را تجربه کردم، از گذرگاه‌های سخت عبور کردم، با یاری خداوند کنگره را یافتم و اینک در جهت روشنایی‌ها حرکت می‌کنم. باید قدردان خداوند و معلم‌های خوبم و تمام افرادی باشم که چیزی از ایشان آموختم. باید نگرش خودم را به دنیا تغییر دهم، به ارزش‌های خود و دیگران پی ببرم.

نقاط مثبت افراد را ببینم و به منفی‌ها توجه نکنم، بدگویی و غیبت نکنم و آسان‌تر بیان کنم، یاد گرفتم که بیش از قبل از ضد ارزش‌ها دوری کنم.آنقدر توانا شوم که با اندک چیزی به هم ریخته نشوم، شرایط را بپذیرم و با نگاه و ذهن مثبت به اتفاقات زندگی لبخند بزنم.

تفکر غلط و حرکت در جهت ضد ارزش‌ها در جسم و روانم تخریب ایجاد می‌کند. آنگاه که فکر می‌کنم، همه چیز برای من تمام شده است بیشتر در تاریکی فرو می‌روم؛ پس باید از تلاش و کوشش غافل نشوم و اعتمادبه‌نفس خود را از دست ندهم. نیروی برتر کنترل و اداره جسم و جان من را بر عهده دارد و چنانچه اراده کند، دیگر من وجود ندارم.

آنگاه که من در راه درست قدم بردارم و بدانم هیچ چیز جهت بیهودگی و تصادفی پا به حیات نگذاشته است، حامی و نگهدار من است. تلاش می‌کنم و امیدوارم بتوانم فرمانروای لایق و با شهامتی برای وجود خویش باشم و به آرامی سازندگی را در جسم و روان و جهان‌بینی خود ایجاد کنم.

 آری! پایان شب سیه سپید است.

تایپ: همسفر سمیرا رهجوی راهنما همسفر نجمه (لژیون هشتم)
رابط خبری: همسفر مریم رهجوی راهنما همسفر نجمه (لژیون هشتم)
ویراستاری: همسفر آرزو رهجوی راهنما همسفر هاجر (لژیون هفتم)
ارسال: همسفر مریم رهجوی راهنما همسفر سمیرا (لژیون شانزدهم)
نمایندگی همسفران میرداماد اصفهان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .