English Version
English

خداوند در سیستم خلقت و کائنات هیچ چیزی را بیهوده خلق نکرده

خداوند در سیستم خلقت و کائنات هیچ چیزی را بیهوده خلق نکرده

این وادی ازامید وناامیدی می‌گوید؛ " هیچ مخلوقی جهت بیهودگی قدم به حیات نمی‌نهد. هیچ‌کدام از ما به هیچ نیستیم حتی اگر خود به هیچ فکر کنیم. "
خداوند برای خلقت هر موجودی، حکمت و فلسفه عظیمی داشته‌است، خدا را شکر می‌کنم که به واسطه آموزش‌های کنگره۶۰ آموختم که به خودم بها بدهم، من که قبلا  فکر می‌کردم اضافه هستم و باعث دردوسر پدر و مادرم هستم، همچنین نمی‌توانم مشکل خودم را برطرف کنم و فایده‌ای هم ندارم؛ وقتی با وادی دوم آشنا شدم یاد گرفتم که نباید به خیلی از چیزها فکر کرد و فکر کردن به چیزهای بیهوده باعث می‌شود که انرژی خود را از دست بدهم و  از چیزهایی که به من انرژی می‌دهد، غافلم می‌کند. وقتی به کنگره آمدم یاد گرفتم که به خودم فکر کنم و‌ این باعث می‌شود که درست زندگی کنم و دیگرانی که با من زندگی می‌کنند هم درست زندگی کنند.
در وادی اول آموختم که باید تفکر کنم؛ زیرا تفکر آغاز خلق است و هر اتفاق مثبت یا منفی که در زندگی ما رخ می‌دهد به چگونگی تفکر ما بستگی دارد است.
زمانی که دروادی دوم قرار گرفتم، متوجه شدم که چیزی در مورد هستی و خلقت نمی‌دانم و برای رسیدن به پاسخ سوالاتم باید صبور باشم و با دریافت آموزش‌های کنگره، پاسخ را به‌دست آورم؛ زیرا همه پاسخ‌ها در آموزش‌های کنگره است.
خداوند در سیستم خلقت و کائنات هیچ چیزی را بیهوده خلق نکرده و هر موجودی، حکمت و فلسفه عظیمی دارد.
اگر من امروز با تفکرات غلط و حرکت در مسیر ضدارزش‌ها، مسائل و مشکلاتی مانند اعتیاد، بی‌شخصیتی، بی‌خانمانی، بی‌پولی، بیماری و مسائل دیگر را به‌ وجود آورده‌ام، به عملکرد و بذر و دانه‌ای که با دستان خودم کاشته‌ام، بستگی دارد.
در وادی دوم آموختم که خداوند هیچ‌چیز را بیهوده خلق نکرده‌است و هر کسی را بهر کاری ساخته است و من اگر تاریکی‌ها را تجربه کردم، برای این بود که ارزش روشنایی را بدانم و با عبور از این گذرگاه سخت، کارآزموده و رها شوم.
خدا را شاکر هستم که کنگره را در مسیر من قرار داد که خودم را بهتر بشناسم و بتوانم مشکلاتم را حل کنم.
در وادی دوم یاد گرفتم که فقط باید به خودم فکر کنم و علم درست زندگی کردن را بیاموزم و   بدانم که در هر جایگاه و مسئولیتی که هستم با عملکرد صحیح، الگویی برای دیگران باشم؛ زیرا فکر کردن به چیزهای بیهوده باعث هدر رفتن انرژی و غفلت از کارهای دیگر می‌شود.
از راهنمای عزیزم و تمامی خدمتگذاران سپاسگزارم و امیدوارم که بتوانم خدمتگزار لایقی برای کنگره ۶۰ باشم.

نویسنده: مسافر رضا(لژیون هشتم)
ارسال: سایت نمایندگی ملاصدرا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .