English Version
English

وادی دوم چرایی و چگونگی زیستن را به ما می‌آموزد

وادی دوم چرایی و چگونگی زیستن را به ما می‌آموزد

جلسه پنجم از دوره یازدهم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی دکتر مسعود؛ به استادی مسافر فرهاد، نگهبانی مسافر محسن و دبیری مسافر ولی، با دستور جلسه «وادی دوم و تأثیر آن روی من» دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان فرهاد هستم یک مسافر؛ خدا را شکر می‌کنم که این توفیق را نصیب من کرد که دوباره بتوانم در این جایگاه خدمت کنم.
دستور جلسه وادی دوم و تأثیر آن روی من است. وقتی یک مصرف کننده خواهان درمان وارد کنگره ۶۰ می‌شود و با راهنمای تازه‌واردین برخورد می‌کند و وقتی در جلسات و لژیون حاضر می‌شود تفکر آغاز می‌شود و وادی اول شکل می‌گیرد؛ بعد از این مرحله مسافر به گذشته خود، رفتارهای خود، خسارت‌هایی که به خودش، خانواده و جامعه وارد نموده است نگاه می‌کند. در اینجا است که وادی دوم نمود پیدا می‌کند. اهمیت وادی دوم این است که چرایی و چگونگی زیستن را به ما می‌آموزد؛ اینکه هیچ مخلوقی بیهوده پای به عرصه هستی نمی‌گذارد.
باید بدانیم که پندار، گفتار و کردار ما در هستی تأثیر می‌گذارد؛ تفکرات ما در زندگی تأثیر می‌گذارد. ما در وادی دوم پی می‌بریم که با تزکیه و پالایش می‌توانیم آتشفشان و الماس‌های درون خود را کشف کنیم. در کنگره ۶۰ فرا گرفته‌ایم دو مؤلفه وجود دارد که باعث می‌شود حال خوش نصیب ما شود؛ آموزش و خدمت.
وادی دوم به ما می‌فهماند که هر کدام از ما با ارزش هستیم و در ساختار هستی جایگاهی داریم؛ با این دیدگاه امید وارد زندگی ما می‌شود.
باید بگویم که شکرگزاری نیز تأثیر بسیار شگرفی در رسیدن به حال خوش دارد.
ممنون که به صحبت‌های من توجه کردید.

تایپ: مسافر محمود

تنظیم: مسافر ابوالفضل

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .