English Version
English

کوچک‌ترین کار کنگره حل صورت‌مسئله اعتیاد است

کوچک‌ترین کار کنگره حل صورت‌مسئله اعتیاد است

اصول کار در کنگره‌۶۰، ساختن قالب انسان‌‌ها بوده و کوچک‌ترین کار در این سیستم، حل صورت‌مسئله اعتیاد برای مصرف‌کننده خواهان رهایی و درمان است.
همان‌طوری که در صنایع هم ساختن قالب بخش مهمی از تولید و زایش بوده و برای تولید یک قطعه‌، ابتدا باید قالب آن‌را طراحی و بعد بسازیم؛ در ضمن اگر قالب طراحی‌شده محکم و اصولی باشد تولیدات هم اصولی، محکم و بدون نقص هستند؛ اما اگر قالب ناقص و سست باشد، تولیدات هم بدون مصرف و بی‌ارزش خواهند بود.

در کنگره، راهنماها در جایگاه قالب هستند که اگر قالب آن‌ها سست و ناقص باشد به‌‌وسیله گردباد سبز از سیستم کنگره خارج می‌شوند؛ اما اگر قالبی محکم داشته باشند در مرکز گردباد سبز کنگره ماندگار و جاوید باقی مانده و در حرکت و زایش و تولید قالب هستند برای تولید انسانی کامل؛ بنابراین این قالب در رأس همه قالب‌ها قرار دارد.
یک مسافر باید در سفر اول باید با عزم راسخ و  اعتقاد کامل برای برطرف کردن نواقص خود حرکتی ثمر‌بخش برای رسیدن به هدفی والا داشته باشد.

نیروی الهی و خواست عقلانی، دو فاکتور اساسی در شکل‌گیری قالب است؛ بنابراین با داشتن خواست عقلانی، طبق قانون کائنات، نیروی الهی به کمک می‌آید.
بعضی افراد، تمایل به پاک‌سازی و ساختن مجدد هستند؛ اما اراده‌ آن‌ها کارساز و گره‌گشا نیست؛ زیرا نسبت به نقطه‌ آغاز و پایان آشنایی ندارن؛ بنابراین انواع و اقسام ترک‌ها را تجربه کرده؛ اما متأسفانه با شکستی تحقیرآمیز و خسارتی بزرگ دوباره به نقطه آغاز رسیده و بیشتر در تاریکی‌ها فرو می‌روند.

در ابتدا باید قالب خود را محکم و استوار ساخت و در ادامه برای ساختن قالب‌های دیگر با رعایت نظم و انضباط در اجرای قوانین ،قاطع باشید.
قضیه کسی که با مبتلا شدن به یک بیماری، مثلا وبا می‌میرد، با شخص معتادی که در اثر اعتیاد می‌میرد، تفاوت دارد؛ زیرا اعتیاد، حق انتخاب، حق زندگی، آرامش، عشق، عقل و ایمان را  از انسان گرفته است.

خداوند فرمانروای کل هستی است و هر فرمانی که به هستی بدهد قابل‌ اجرا است.
انسان هم به‌عنوان فرمانروا و مالک شهر وجودی به هر‌کدام از اعضا فرمان دهد اجرا می‌شود، به‌عنوان مثال: اگر به‌دست فرمان دهد که بالا برو، بالا می رود.
اعتیاد به هر نوع موادی که باشد، اختیار را از انسان سلب کرده، به‌طوری که دیگر فرمانروایی جسم بر عهده او نیست؛ زیرا تمام سلول‌ها در اثر مصرف مواد از بین رفته‌ و سیستم‌ ایکس از چرخش خارج شده‌؛ بنابراین باید ذره‌ذره این سستم‌ها  بازسازی شوند.

سیستم کنگره می‌گوید: مصرف مواد باید به‌صورت تدریجی قطع شود؛ اما افرادی که با این سیستم آشنایی ندارند، فکر می‌کنند با قطع سریع مواد می‌توانند به درمان برسند، مثلا شخصی که نمی‌تواند ۵۰‌سانت بپرد، چگونه می‌تواند ‌۵۰۰‌متر بپرد؛ بنابراین با یک تفکر صحیح به این نتیجه می‌رسیم که ساختن قالب و رشد و رهایی انسان‌ها، زمانی  اتفاق می‌افتد که از طرف قدرت مطلق فرمان آن صادر شود.

نویسنده: همسفر منیره رهجوی  لژیون چهارم رشته ورزشی والیبال نمایندگی دنا شهرضا
ویرایش: راهنما همسفر زهرا رشته ورزشی دارت نمایندگی دنا شهرضا
عکس نوشته: همسفر سیما رشته ورزشی دارت نمایندگی دنا شهرضا
ارسال: راهنما همسفر ریحانه رشته ورزشی والیبال نمایندگی دنا شهرضا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .