English Version
English

ناامیدی؛ یعنی سکون و توقف

ناامیدی؛ یعنی سکون و توقف

در کنگره ۶۰ وادی‌هایی که یاد می‌گیریم؛ قوانینی هستند که با رعایت کردن این قوانین از عمق تاریکی‌ها بیرون می‌آییم و تغییر می‌کنیم. اگر این قوانین را رعایت نکنیم اصلاً نمی‌توانیم از تاریکی‌ها بیرون بیاییم. وادی دوم به من کمک کرد که هدفم را مشخص کرده و در مسیر هدفم حرکت کنم. من براثر تخریب (مصرف سیگار) قدرتم را از دست داده و هدف خود را سال‌ها گم کرده بودم. از مسیر دور شده بودم؛ پس به حرکت خود به سمت روشنایی ادامه دادم تا با حرکت دوباره خود را به دست آوردم. زمانی که مصرف‌کننده نیکوتین بودم بارها به احساس پوچی و سردرگمی رسیدم؛ اما وادی دوم به من کمک کرد و به من یاد داد که بیهوده پا به این دنیا نگذاشته‌ام و برای مأموریتی بزرگ آمده‌ام؛ برای خدمتی که بر عهده من گذاشته‌اند باید ارزش قائل شوم. همان‌طور که برای دیگران ارزش قائل‌ هستم؛ یعنی هم خودم و هم دیگران را دوست داشته باشم.

در وادی دوم مبحث امید و امیدواری می‌خواهد جایگاه انسان را با امید مشخص کند. ناامیدی؛ یعنی سکون و توقف باید حرکت کنیم و هیچ‌گاه ناامید نشویم. اگر ما مأموریتمان را متوجه شویم و درک کنیم که خداوند ما را برای چه آفریده و چرا خلق کرده، هیچ‌گاه ناامید نمی‌شویم؛ نباید ناراحت شویم و خوشحال باشیم که در راستای مأموریتمان حرکت می‌کنیم. همیشه در حال یادگرفتن باشیم تا بتوانیم خوب حرکت کنیم. من قبل از کنگره ۶۰ انسانی ناامید و در تاریکی‌ها بودم. خدا را هزاران بار شکر که در کنگره ۶۰ هستم و با آموزش‌های ناب آقای مهندس توانستم تا حدودی گره‌های وجودی‌ام را ببینم. آموختم که بعد از گذشت از آن تخریب‌ها با وادی اول، تفکر کنم و وادی دوم را بسازم تا با قدرت به راه خود ادامه بدهم؛ عبور از این راه را یاد بگیرم و برای خودسازی اقدام کنم تا نقشه خود را که همان عبور از تاریکی‌ها است عملی کنم.

من تاریکی را برای پی بردن به روشنایی‌ها تجربه کردم. باید چشممان را به تاریکی‌های افراد ببندیم و انسان‌ها را ببخشیم؛ هر چه علممان بیشتر شود محبتمان به انسان‌ها نیز بیشتر شود. امیدوارم همیشه در این ساختار باشیم، خوب حرکت کنیم و به حرکتمان ادامه بدهیم. خدا را شکر می‌کنم که برای خدمت در سایت مهمان وادی دوم هستم. امیدوارم بالاترین بهره‌ها را از وادی دوم ببریم و دست پر بیرون بیاییم. خواسته درونی‌مان را پیدا کنیم یا حداقل کارهایی که می‌کنیم در راستای خواسته درونی‌مان باشد. خداوند به آقای مهندس و خانواده محترمشان سلامتی عنایت کند.

نویسنده: راهنمای ویلیام وایت همسفر ربابه، نمایندگی شادآباد
رابط خبری: همسفر نرگس مرزبان خبری، نمایندگی بوستان ولایت
ویراستاری و ارسال: مسافر نیکوتین زهرا رهجوی راهنمای ویلیام وایت همسفر مریم، نمایندگی سلمان فارسی
گروه همسفران ویلیام وایت کنگره ۶۰

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .