English Version
English

من باید فلسفه ی وجودی خودم را بشناسم

من باید فلسفه ی وجودی خودم را بشناسم

دومین جلسه از دوره چهل و سوم کارگاه‌های آموزشی خصوصی مسافران کنگره ۶۰، نمایندگی عمان سامانی شهرکرد، به استادی راهنمای محترم مسافر داریوش، نگهبانی مسافر محمود و دبیری مسافر فرامرز با دستور جلسه «وادی دوم و تاثیر آن روی من» یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ راس ساعت ۱۷:۰۰ آغاز به کار کرد.

سخنان استاد:

سلام دوستان داریوش هستم یک مسافر.

دستور جلسه ی امروز وادی دوم
هیچ مخلوقی جهت بیهودگی، قدم به حیات نمی‌نهد؛ هیچ کدام از ما به هیچ نیستیم حتی اگر به هیچ فکر کنیم.
آقای مهندس ۱۴ وادی برای رسیدن به خود برایمان در نظر گرفته که آموزش بگیریم و به آرامش برسیم. در وادی اول ما یاد گرفتیم برای رسیدن از یک مجهول به یک معلوم باید تفکر کنیم واندیشه‌ای درست داشته باشیم که بتوانیم بر مشکلات و مسائل پیروز شویم. ما با تفکر وارد کنگره شدیم و تلاش می‌کنیم به صلح، آرامش و تعادل برسیم.
در وادی دوم، وقتی حرکت خود را در کنگره ادامه دادیم و حالمان بهتر شد آنگاه نیروهای منفی و بازدارنده هم به حرکت در می‌آیند آنها بیکار نیستند و سعی و تلاش می‌کنند سد راه من قرار بگیرند که دوباره مرا به تاریکی‌ها بازگردانند. وظیفه ی من این است که تلاش کنم و خوشحالم که به جنگ نرم خود ادامه می‌دهم. جنگ نرم، جنگ اندیشه‌ها است باید آگاهی و اندیشه ی خودمان را بالا ببریم چرا که در این مرحله ممکن است سریع آسیب ببینیم. تخریب‌های روحی، روانی و جسمی بر ما وارد می‌شود؛ اینجاست که بر من واجب است تلاش کنم و ناامید نشوم که مبادا دوباره به جهان تاریکی‌ها و دوران مصرف بازگردم و به حرکت خود در این مسیر ارزش‌ها ادامه دهم. در این حرکت نیروی مطلق به ما کمک می‌کند، همچنین به ما امید می‌دهد که تنها نیستیم. با شروع سفرمان در کنگره علاوه بر نیروهای الهی وجود راهنمایان و خدمتگزاران عزیز و آموزش‌هایی که می‌گیریم همراه و کمک ما هستند و این‌ها باعث می‌شوند با تلاش و کوشش به حرکت مان ادامه دهیم. در کنگره خودمان را پیدا می‌کنیم و ما نبایداز دیگران گله‌ای داشته باشیم. تمام هستی حتی گیاهان و جامدات در راستای خدمت به من انسان خلق شده‌اند که بهتر زندگی کنم. من باید فلسفه ی وجودی خودم را بشناسم که به قدرت وجودی خودم و نیروهای عظیمی که در وجودم هست پی ببرم. در ناامیدی بسی امید است
پایان شب سیه سپید است
وقتی ناامید نباشیم و تلاش بکنیم به آن هدفی که در کنگره داریم حتماً خواهیم رسید.

از اینکه به صحبت‌های من توجه کردید سپاسگزارم.

نگارنده: مسافر تورج لژیون دوم
ویراستار: مسافر رضا لژیون سوم
تنظیم: مسافر سعید لژیون چهارم
ارسال: مرزبان خبری مسافر جعفر

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .