English Version
English

لژیون سردار ذهنم را ثروتمند کرد

لژیون سردار ذهنم را ثروتمند کرد

اگر به صور‌ پنهان هستی نگاه کنیم می‌بینیم هرموجودی که به هستی می‌آید دنبال هدفی است. (مهندس دژاکام)
وادی دوم با پیام بسیار زیبای خود، ما را در مقابل این نقشه نیروی‌ منفی که ناامیدی است  مجهز و آماده می‌کند. وادی دوم به ما می‌گوید: (هیچ مخلوقی جهت بیهودگی قدم به حیات نمی‌نهد، هیچ کدام از ما به هیچ نیستیم حتّی اگر خود به هیچ فکر کنیم) همه ‌و‌ همه دارای نقش و عملکرد خودشان هستند و هیچ چیزی نمی‌تواند جای آن نقش را پر کند... این هفته با دستور‌جلسه‌ (وادی دوم و تأثیر آن روی من) خدمت راهنمای عزیز همسفر معصومه هستیم تا از تجربیات ایشان بهره‌مند شویم. لطفاً همراه ما باشید.


لطفاً به‌رسم کنگره خودتان را معرفی کنید و بفرمایید چگونه با این سازمان آشنا شدید؟
سلام دوستان معصومه هستم یک همسفر، آخرین آنتی‌ایکس مصرفی مسافرم تریاک، به مدت ۱۳ ماه به روش Dst، داروی Ot سفر کردیم با راهنمایی‌ خانم منیره عزیز و آقای سیروس مولایی، ورزش خودم دارت و بدمینتون، ورزش مسافرم تنیس‌ روی میز در حال حاضر ۷سال و ۱ماه هست که آزاد و رها هستیم. نحوه آشنایی ما، مسافرم از طریق یک دوست عزیزی که در کنگره حضور داشتند پیام کنگره را دریافت کردند و به بنده گفتند و یادم هست که آن شب تا اذان‌ صبح در سایت کنگره ۶۰ جستجو کردم و با خواندن مطالب سایت دریافتم که درمان قطعی اعتیاد در کنگره ۶۰ اتفاق می‌افتد و خداوند را سپاسگزارم که اذن ورودمان به کنگره صادر شد.

راهنمای تازه‌واردین چگونه می‌توانند نور‌ امید را در دل یک تازه‌وارد زنده کنند؟
در همین فرصت جا دارد از راهنمایان تازه‌واردین تشکر کنم و خداقوت عرض می‌کنم به همگی این عزیزان. چقدر خداوند آن‌ها را دوست داشته در این جایگاه خدمتی، امید‌ دادن به یک تازه‌وارد، که همنوع خودشان است و با کوهی از ناامیدی‌ها وارد کنگره می‌شوند را به عهده دارند، راهنمایان تازه‌واردین الگوهای بی‌نقص در امر درمان کنگره ۶۰ هستند و تازه‌واردین عزیز از بدو ورودشان کنار این عزیزان می‌نشینند و مشاوره می‌شوند و نور‌امیدی که در صحبت‌های راهنما‌های تازه‌واردین هست را دریافت می‌کنند و وقتی آن‌ها می‌گویند که روزی مثل همان تازه‌وارد با حال خراب وارد این مکان شدند و در حال حاضر احیا و درمان شده‌اند چه مسافرشان و چه خودشان می‌توانند نور‌ امید را در دل یک تازه‌وارد بکارند و در مشاوره حس و انرژی یک راهنمای تازه‌وارد تأثیر بسزایی در یک تازه‌وارد دارد و می‌تواند با تغییراتی که در کنگره در صور‌آشکار و صور‌پنهان به دست آورده‌اند پیام درمان کنگره را به آن‌ها بدهند و با همزادپنداری با تازه‌واردین این امر میسر هست.

به نظر شما ناامیدی همسفر چه تأثیری در روند درمان مسافرش دارد؟ این وادی چه تأثیری در سفر یک همسفر دارد؟
بسیار تأثیر‌گذار است. استاد امین در سی‌دی ناامیدی فرمودند؛ بزرگ‌ترین ابزار نیروی منفی و نفس‌اماره حس‌ ناامیدی است که به ما القا می‌کنند، در کنگره می‌گوییم همسفر بال پرواز مسافرش هست و به دلیل پیوند محبت و عشقی که بین مسافر و همسفر وجود دارد، فرکانس و ارتعاشات ذهنی آن‌ها نیز بر روی همدیگر اثر زیادی دارد زمانی‌که یک همسفر در فرکانس ناامیدی قرار دارد بدون اینکه بداند می‌تواند این ناامیدی را در مسافر القا کند و زمانی‌که  منِ همسفر نگاهم به روش درمان Dst مثبت باشد و قدم‌هایم را محکم در مسیر درمان مسافرم که همان حضور‌داشتن در کنگره، آموزش‌دیدن و کسب انرژی مثبت باشد می‌‌توانم کمک شایانی به درمان مسافرم داشته باشم و همان‌گونه که شاهد هستیم همسفرانی که در کنگره ۶۰ با امید‌داشتن به اینکه روزی مسافر آن‌ها نیز به درمان می‌رسد و تصویر رهایی و درمان‌شدن مسافر خود را در ذهنشان در طول روز مرور می‌کنند  و در این راستا حرکت می‌کنند و بال‌ پرواز واقعی هستند، هم خودشان از ناامیدی به دور می‌شوند و حال‌خوش را تجربه می‌کنند و هم مسافرشان لحظه ناب و شیرین رهایی را تجربه می‌‌کند. در مورد قسمت دوم سؤالتان باید بگویم که وادی دوم پیام امید و امیدوار‌بودن را برای منِ همسفر به ارمغان دارد به‌خصوص جملات زیبای پایان وادی در کتاب چهارده وادی عشق.
ِیوسف گمگشته باز آید به کنعان غم مخور یا پایان شب سیه سپید است.

از نظر شما نگاه ما به ناکامی‌ها، شکست‌ها و رنج‌هایمان چگونه باید باشد که دچار سکون و سقوط نشویم؟
در کنگره آموختیم سختی‌ها و رنج‌ها باعث بیداری انسان و صیقل‌دادن ماست، هر سختی و رنج، ما را به الماس‌شدنمان نزدیک‌تر می‌کند و خداوند هر لحظه در کنار ماست و از رگ گردن به ما نزدیک‌تر.
در لحظات دشوار زندگی اگر بگوییم که خدای مهربان صلاح ما را بهتر می‌داند، بدانیم رنج و ناکامی ما را بیشتر به تعالی می‌رساند و شکرگزار باشیم و در راستای برطرف‌شدن آن قدم برداریم و توکل ما به خداوند باری‌تعالی باشد دیگر دچار سکون نمی‌شویم.

آیا جسم سالم و ورزیده تأثیری در امیدوار‌بودن ما دارد؟
بله قطعاً وقتی جسم سالم هست نشان‌دهنده سالم‌بودن سیستم‌ایکس است و در پی آن روان نیز سالم است و جسم و روان‌ سالم نشان‌دهنده تفکرات سالم است در نتیجه شخص امیدوار، شاد و سرزنده هست. ما همسفر‌ها می‌توانیم با ورزش‌کردن روتین در هفته لااقل به مدت ۳ روز جسمی ورزیده و سالم به خودمان هدیه کنیم و هرچقدر هم شخصی در ناامیدی باشد با ورود در اماکن ورزشی، پارک یا استخر فرقی نمی‌کند در هر رشته ورزشی که علاقمند هستیم به ما کمک می‌کند که مواد‌ شبه‌افیونی در بدن ترشح شود، بنابراین ناامیدی به مروز زمان در ما از بین می‌رود.

به نظرتان رسالت شما به عنوان یک راهنما در کنگره چیست؟
خداوند را سپاسگزارم و از آقای مهندس تشکر می‌کنم که اجازه خدمت در کنگره ۶۰ به بنده هم داده شد و آرزوی موفقیت می‌کنم برای عزیزانی که برای آزمون پیش‌رو  درحال تلاش هستند. به نظر بنده رسالتم به عنوان راهنما درکنگره می‌تواند دارای چند بُعد باشد، یکی تزکیه و پالایش خودم در این جایگاه خدمتی و در ادامه برای پیشبرد اهداف کنگره قدم بردارم که هدف کنگره احیا‌ی انسان‌ها و رساندن پیام درمان قطعی اعتیاد است و با رعایت قوانین به دور از حاشیه، خدمت خالصانه و اثربخش داشته باشم و با آموزش‌های ناب کنگره برای کمک به همنوعان خودم تمام تلاشم را انجام دهم  و بتوانم بدون کاستی به رهجویان در لژیون منتقل کنم، از لحاظ مالی نیز با حضور در لژیون سردار و عضو‌بودن در این لژیون شاید بتوانم ذره‌ای از حال خوش و آرامشی که کنگره به بنده داد را قدردان باشم و سهم کوچکی در احداث دانشگاه کنگره ۶۰ داشته باشم.

شما در حال حاضر در جایگاه نگهبان لژیون سردار خدمت می‌کنید لطفاً حس‌و‌حالتان از این خدمت را بفرمایید، حضور در لژیون سردار چه تفکر و باوری را در شما تغییر داد (چه مادی و چه معنوی)؟
حس‌و‌حال این خدمت مانند همان بوییدن گل می‌باشد که قابل بازگو‌کردن نیست، سراسر آموزش هست برایم و گویی که ورق جدیدی در زندگیم باز شده است. لژیون سردار مانند یک باغ پر از گل‌های یاس‌ سفید هست که همیشه در حال روئیدن هستند و بوی آن بی‌دریغ و بدون توقع همانند همان بوی‌ یاس، بی‌توقع مشام انسان را سیراب می‌کند.
حضور در لژیون سردار از لحاظ مادی ذهنم را ثروتمند کرد و آن جمله که می‌گوید: خداوند روزی‌رسان بی‌حساب من هست را معنا کرد. ظرف‌ وجودی‌ام را چه مادی و معنوی بزرگ کرد دیگر برایم ارقام و اعداد بزرگ نیستند و معنی‌ بخشیدن برایم گسترده‌تر شده و عمق کلمهٔ بخشیدن را بیش‌‌تر درک می‌کنم و صورپنهان عمل بخشیدن برایم شکافته شد، در لژیون سردار با دستور‌جلسات لژیون چه مادی و چه معنوی رشد یافتم، در حال حاضر به پهلوانی و نشانی در بی‌نشانی فکر می‌کنم امیدوارم خداوند نیز مرا لایق این خدمت بداند.

چه پیامی از وادی دوم دریافت کردید که از ناامیدی به اقتدار درونی رسیدید؟ آیا به کسی که غرق در ناامیدی است می‌توان کمک کرد؟
این پیام که فلسفه‌ وجودی ما انسان‌ها آن‌قدر عظیم و ادامه‌دار است و ما به صورت تصادفی پا به حیات نگذاشته‌ایم و هر کدام از ما انسان‌ها رسالتی داریم و باید در پی آن رسالت باشیم و زندگی و حیات ادامه‌دار است و من به‌عنوان یک قطره در هستی و کائنات اثرگذار هستم.

از اینکه این گفت‌وگو را پذیرفتید از شما بسیار ممنون و سپاسگزاریم.
بنده هم از شما سپاسگزارم که اجازه خدمت دادید و خداقوت عرض می‌کنم به تیم قوی و پرتلاش مصاحبه و از آقای مهندس و خانواده محترمشان تا همیشه سپاسگزارم.

طراحان سؤالات: همسفر عاطفه رهجوی راهنما همسفر فریده لژیون پانزدهم، همسفر مریم رهجوی راهنما همسفر فاطمه لژیون یازدهم، همسفر مریم رهجوی راهنما همسفر مرجان لژیون دهم
تهیه و تنظیم: همسفر عاطفه رهجوی راهنما همسفر فریده لژیون پانزدهم
عکاس خبری: همسفر زهرا رهجوی راهنما همسفر الهام لژیون بیست‌و‌پنجم
ویراستاری و ارسال: همسفر معصومه رهجوی راهنما همسفر الهام لژیون بیست‌و‌پنجم
همسفران نمایندگی شادآباد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .