English Version
English

وادی دوم و تاثیر آن روی من

وادی دوم و تاثیر آن روی من

هفتمین جلسه از دوره سیزدهم سری کارگاه های آموزشی خصوصی مسافران کنگره ۶۰ نمایندگی هاتف با نگهبانی مسافرمحسن و استادی راهنمای تازه واردین مسافر علیرضا و دبیری مسافر جواد با دستور جلسه "وادی دوم و تاثیر آن روی من" یکشنبه  2 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 17:۰۰ آغاز به کار کرد.

سخنان استاد:
سلام دوستان علیرضا هستم یک مسافر
من هم خدا را شاکر و سپاسگزارم که در این جایگاه قرار گرفتم از جناب مهندس تشکر می‌کنم برای فراهم آوردن چنین بستری تا من علاوه بر درمان اعتیاد میل به زندگی و عشق را دوباره پیدا کنم، از ایجنت محترم و مرزبانان گرامی تشکر می‌کنم و تبریک می گویم به ایجنت و مرزبانان  دوره ی جدید همچنین از تمام خدمتگزاران زحمت کش شعبه ی هاتف و راهنمای بزرگوارم تشکر میکنم.


کسی که  وارد کنگره می‌شود با ناامیدی های زیاد روبرو می باشد و در چهار وادی اول به ما آموزش می‌دهند که قدم به سمت امید و روشنایی برداریم.
راهنمای تازه واردین نیز اولین کاری که انجام می‌دهد همین است که شخص را به سمت امیدواری و روشنایی هدایت می کند، و برای همین است که می‌گویند کار راهنمای تازه واردین سخت‌ترین کار در کنگره می‌باشد.
من در زمان اعتیاد خود بنا به تفکرات غلط و نداشتن آموزش باعث شد که مشکلاتی برای خود و خانواده خود ایجاد کنم و همین  شد که بفهمم الان در آخر خط ایستاده ام و باید به سمت درمان اعتیاد خود قدم بردارم.
جناب مهندس می‌فرمایند: اصولاً انسان تاریکی‌ها را تجربه می‌کند تا به عظمت روشنایی ها پی ببرد و مهم این است من بتوانم از گذرگاه‌های سخت به خوبی عبور نمایم تا به رهایی و درمان برسم.
درکل این وادی می‌خواهد ما را از ناامیدی رها کند و به طرف روشنایی هدایت کند که بزرگترین حربه شیطان ناامیدی می‌باشد که شخص را به طرف ضد ارزش‌ها سوق می‌دهد.

رهایی مسافر عبدالعلی از لژیون دوم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .