English Version
English

وادی‌ها پل‌های نیرومندی هستند تا بتوانیم از یک دره عبور کنیم

وادی‌ها پل‌های نیرومندی هستند تا بتوانیم از یک دره عبور کنیم

جلسه یازدهم از دوره دهم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰ نمایندگی دکتر مسعود؛ به استادی مسافر امیرحسین، نگهبانی مسافر علی و دبیری مسافر عرفان، با دستور جلسه «وادی دوم و تأثیر آن روی من» شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان امیرحسین هستم یک مسافر؛ از نگهبان، مرزبان‌ها و ایجنت محترم تشکر می‌کنم که به من اجازه خدمت دادند؛ خیلی خوشحال هستم که قسمت شد امروز شنبه لژیون خدمتگزار باشیم.
ما در کنگره ۶۰ مراسم و جشن‌های متعددی داریم و هر جلسه با جلسات قبل متفاوت است. به تعبیر استاد امین وادی‌ها پل‌های نیرومندی هستند و به ما کمک می‌کنند تا بتوانیم از یک دره عبور کنیم و برای اینکه بتوانیم از این پل‌ها استفاده کنیم می‌بایست یک مسیری را رو به بالا برویم. در وادی اول، وادی تفکر، آقای مهندس می‌فرمایند: اگر خوب فکر کنید متوجه می‌شوید که دچار قیاس شده‌اید و خودتان را مقایسه می‌کنید و این قیاس بسیار سخت و چالشی خواهد بود.
وقتی کتاب ۶۰ درجه را می‌خوانید متوجه می‌شوید که قوانین کتاب ۶۰ درجه، در کتاب عشق تبدیل به وادی‌ها می‌شوند؛ ولی وادی دوم قانون نبود و به صورت پیام از استاد سردار در یکی از صفحات کتاب ۶۰ درجه آمده است و پس از آن آقای مهندس پی به اهمیت آن بردند که این موضوع در سفر اول چقدر اتفاق می‌افتد و این مقایسه کردن باعث ضعیف شدن مسافرها می‌شود. آقای مهندس می‌فرمایند نباید به این قیاس‌ها توجه کنید؛ در آن صورت وادی دوم خود را نشان می‌دهد و آنگاه باید بگردیم و نور را بیابیم، از هر ذره‌ای نوری می‌تابد باید در جمع به تفکر بنشینیم.
همه مطالب در درون و برون ماست، خاصه اگر در جهت مثبت و نیروی الهی باشد آن زمان خودتان می‌بینید که چه اتفاق بزرگی می‌افتد، وقتی در جهت مثبت حرکت کنید دیگر از آن مقایسه کردن‌ها جدا می‌شوید و خیلی با قدرت در مسیر خود حرکت می‌کنید. اینها مطالبی هست که من از صحبت‌های آقای مهندس متوجه شدم.
در کنگره روش ما الگویی می‌باشد و الگوی ما آقای مهندس است و من از صحبت‌های ایشان این برداشت را نمودم که وقتی می‌توان از وادی دوم عبور کرد و به وادی بعدی رفت که بدانی زندگی ادامه دارد و هیچ چیزی بیهوده نیست.
دوستان خیلی از گره‌ها در کنگره ۶۰ زمانی باز می‌شود که ما عضو لژیون سردار بشویم، جالب است بدانید تمام وادی‌ها را در کنگره ۶۰ استاد سردار گفته است و وادی دوم پل بزرگی است که باید استاد سردار دستمان را بگیرد تا بتوانیم عبور کنیم. خیلی ممنون که به صحبت‌های من توجه کردید.

تایپ: مسافر محمود

تنظیم: مسافر ابوالفضل

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .