English Version
English

عملکرد لژیون هشتم

عملکرد لژیون هشتم

به نام قدرت مطلق الله

سلام دوستان مصطفی هستم یک مسافر

عملکرد لژیون هشتم با موضوع سی دی شکل گیری نیروها
ترس بر اثر دو چیز بوجود می‌آید؛
الف) ناشناخته‌ها مانند مرگ
ب) از دست دادن یک چیز مهم
اکثر انسانها از مرگ هراس دارند مگر آنهایی که ایمان داشته و به زندگی های پس از مرگ اعتفاد دارند که به  واسطه آن از آرامش خاصی بر خوردارند و می دانند که مرگ فنا نیست لذا برای ما هم که مرگ را شاید  از دست دادن زندگی و حیات و تمام متعلقات دنیا بدانیم باید برای غلبه بر آن در دل ترس رفته تا بتوانیم  آن را بهتر بشناسیم .
در فلسفه خلقت ما هم مثل انبیا تمام صفات خداوند را داریم ولی تفاوت ما با ایشان این است که آنها توانستند این صفات را عملی نمایند ولی بعضی از ما انسانها هنوز نتوانسته ایم حتی گوشه ای از آن را بیابیم.
در ناامیدی گیرنده حس‌ها کاملاً بسته می‌شود و ما تمام حس‌ها را دریافت نمی‌کنیم چراکه خودکشی حاصل ناامیدی بوده و برای غلبه بر ناامیدی باید بلند شد و حرکت کرده و یادگیری را شروع کنیم.
اگر ما یاد بگیریم که هر چیزی را با در نظر گرفتن ظرفیت و گنجایش فردی خود بخواهیم، دیگر ترس به وجود نمی‌آید و بر ما غلبه نخواهد کرد، پس برای دریافتها و گرفتن حسهای خوب باید تمام صفات خوب خداوند را بشناسیم و برای شناخت این صفات باید ابتدا خودمان را بشناسیم و برای شناخت خودمان هم باید آموزش دریافت نماییم .
تفاوت انسان با حیوان در اختیار است  چرا که انسان دارای اختیار کامل می‌باشد چون ما دارای چندین نیروی خدادادی هستیم، مانند محبت، ایمان تمرکز، شهامت، تجزیه و تحلیل و... که اگر بدرستی از آنها استفاده نکنیم در تاریکیها فرو رفته و این نیروها در درون ما مسدود می شوند و همین امر باعث می‌شود اختیار در وجود ما کمرنگ شود.
وقتی  که من در تاریکیها فرو بروم این نیروها در من سد می‌گردد و کمتر و کمتر می‌شود تا آنجا که ترس در من ظهور پیدا می‌کند در حالیکه اگر تمام نیروها، تحت امر خود انسان در بیاید  می‌تواند به هرچه بخواهد و خواسته او باشد، برسد و اینجاست همان بهشتی که خداوند وعده داده است.
ویرایش: مسافر علیرضا لژیون یکم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .