English Version
English

عمل صالح، عملی صلح‌آمیز است

عمل صالح، عملی صلح‌آمیز است

آقای مهندس در سی‌دی «صلح» که ۱۵سال پیش نوشته شده‌است می‌فرمایند: درنظر بگیرید که اگر هر سلول انسان یک شهر باشد، پس ببینید جسم انسان چه عظمت و بزرگی دارد. تا این‌ زمان تخمین زده‌ شده‌است که بدن انسان از ۳۸۲۰۰میلیارد سلول تشکیل شده و  ۶۰ برابر سلول‌ها باکتری در بدن وجود دارد که باعث زنده‌ماندن ما هستند و اگر ظرف ۲۴ساعت این باکتری‌ها از بین بروند ما خواهیم مرد.

ما از انسان‌ها چیزی نمی‌دانیم و تصور می‌کنیم که فقط انسان یک مقدار گوشت و پوست و استخوان است و با عمل‌های زیبایی هزاران بلا بر سر جسم خود می‌آوریم. همه‌چیز دارای صورآشکار و صورپنهان است، از جمله بیماری‌ها، اعتیاد، عشق و غیره، به‌طور مثال: صورآشکار بیماری، توموری است که در مغز است و آن را برمی‌داریم؛ این تومور از جایی آمده‌است و باید پیدا کنیم که چه چیزی باعث به‌وجودآمدن تومور شده‌است، ما با برداشتن و یا شیمی‌درمانی، آن را از بین می‌بریم. شیمی‌درمانی، یعنی سم‌ و سم را به بدن بیمار می‌دهند تا آن سلول بیمار از بین برود. در جنگ جهانی دوم، زمانی که بمباران شیمیایی کردند، عده‌ای فوت کردند و عده‌ای که سرطان داشتند فوت نکردند؛ در این‌جا بود که متوجه شدند مواد شیمیایی باعث می‌شود که سلول‌های سرطانی از بین بروند و شیمی‌درمانی از آن‌جا شروع شد. با شیمی‌درمانی و پرتودرمانی صورآشکار بیماری از بین می‌رود اما آن‌چه باعث به‌وجودآمدن تومور می‌شود از بین نمی‌رود.

برای درمان بیماری باید به دنبال صور‌پنهان بیماری باشیم و اگر مشکل اصلی را پیدا نکنیم بیماری کاملاً حل نخواهد شد و به همین دلیل می‌گويند: ام‌اس، پارکینسون، آلزایمر، کولی، کرون و بسیاری از بیماری‌ها درمان ندارد یا شخص مواد مخدرش را قطع کرده‌است ولی هنوز حالش خراب است و آن‌چیز به تنهایی باعث می‌شود حالش خوب یا خراب شود و باید درست شود. ژن‌ها برای ساختمان جسم دستوراتی می‌دهند که مرکز آن DNA است. زمانی که قدرت ایمنی بدن پایین بیاید سلول‌های سرطانی رشد پیدا می‌کنند و به تعیین ژن برمی‌گردد. P۵۳ پلیس بدن است، TNF آلفا اگر زیاد شود باعث پیشرفت سرطان می‌شود و همه تعریف‌ شده‌است. متد DST یا مثلث DOD به ما می‌گوید که چطور تنظیم شود و بدن به حالت باز تنظیم برگردد. در هر بیماری، بیان ژنش از تنظیم خارج‌شده و برای درمان باید بیان ژن تنظیم شود و بازسازی شود.

ما برای هر بیماری، فوری آنتی‌بیوتیک مصرف می‌کنیم، برای درمان بعضی بیماری‌ها آنتی‌بیوتیک لازم است، اما وقتی آنتی‌بیوتیک مصرف می‌کنیم باعث می‌شود که هم باکتری بد و هم باکتری خوب بدن باهم از بین بروند و یا مصرف مواد غذایی که ماده افزودنی دارد، باعث از بین رفتن باکتری معده می‌شود. ما ۵۰ سال پیش این بیماری‌ها را نداشتیم و امروزه با مصرف مواد افزودنی باکتری‌های خوب بدن را از بین می‌بریم. بعضی از بیماری‌ها برای ما ناشناخته و غیرقابل درمان هستند، زیرا ما روش درمان را نمی‌دانیم و علت به‌وجودآمدن آن را بلد نیستیم و به همین علت نمی‌توانیم بیماری را به درمان برسانیم. فقط با استفاده از داروها و آمپول‌ها آن بیماری را در بدن متوقف و در حالت نگه‌دارنده نگاه می‌داریم.

در ادامه جناب مهندس راجع‌به دستگاه‌های بسیار قوی برای تشخیص بیماری‌ها که دقت بسیار بالایی دارند، صحبت کردند که به‌امید خداوند درحال تهیه دستگاه‌ها که قیمت بسیار بالایی دارند برای آزمایشگاه‌ کنگره ۶۰ هستند که قادر به تشخیص ژن‌ها و بسیاری از مریضی‌ها می‌باشد و فرمودند که اگر در ابتدا تشخیص بیماری‌ را بدانیم در ادامه می‌توانیم به درمان درست آن بیماری‌ پی‌ببریم.

به لطف خداوند در کنگره ۶۰ کاهش وزن به‌خوبی انجام می‌شود، بدون این‌که پوست شل شود و جسم از تعادل خارج شود. انسان همیشه باید مراقب تعادل جسم و متناسب ماندن اندام خود باشد. خیلی از افراد فکر می‌کنند که چاقی از پرخوری است، در صورتی که چاقی برای این است که ما روش درست غذا خوردن را بلد نیستیم.

اگر انسان بخواهد خود را بیابد نیازی نیست وارد مسائل ماورایی مانند: مدیتیشن، یوگا و یا انرژی درمانی شود، زیرا اولین قدم برای خودشناسی این است که انسان باید دانایی و تزکیه را از خود شروع کند. برای رسیدن به خداشناسی اول باید از خودشناسی عبور کرد. برای خودشناسی تزکیه، پالایش و کلام خداوند، بسیاری از راه‌ها را به ما نشان می‌دهد. کلام خداوند و فرامین الهی ما را به شناخت خود قدم‌به‌قدم نزدیک‌تر می‌کند. در کلام‌الله می‌فرماید: انسان باید به راهنما و مربی خود احترام بگذارد و این‌که می‌فرماید راستگو باش، دروغ‌گو نباش، کم‌فروشی نکن، مهربان باش و بهداشت را رعایت کن.

اگر انسان آشکارا دست به عمل سالم و صالح بزند، چشمان ابلیس هم نابینا می‌شود. عمل صالح از صلح می‌آید؛ یعنی عملی که صلح‌آمیز است و با آرامش، آسایش، عطوفت و مهربانی همراه می‌باشد. اگر ما در کاری عصبانی شویم یعنی آن کار ما بوی عطوفت و صلح را نمی‌دهد، اگر کسی از ما انتقاد می‌کند باید با صلح جواب او را بدهیم و با آرامش برخورد کنیم. اگر وارد مغازه‌ای می‌شویم و قصد خرید داریم، باید با آرامش و آسایش و صلح همراه باشد. اگر ما به طبیعت می‌رویم و درخت‌ها را قطع می‌کنیم باید به جای یک درخت سه درخت بکاریم؛ چون اگر این کار را نکنیم طبیعت از بین می‌رود و ما با دست خود به طبیعت خود آسیب رسانده‌ایم.

جناب مهندس راجع‌به سه جهان که ما در آن‌ها زندگی می‌کنیم صحبت کردند که عبارت‌اند از: جهان فیزیکی، جهان ذهنی و جهان خواب که هر فردی در هر سطحی از تزکیه و پالایش نفس‌خود قرار داشته باشد، مستقیم روی خواب خود اثر می‌گذارد؛ خواب یکی از مهم‌ترین مواردی است که انسان باید به آن توجه کند. بزرگ‌ترین فاجعه این است که شخص ساعت یک یا دو شب می‌خوابد و آقای مهندس می‌گویند: البته به آن‌هایی که شیفت هستند کاری ندارم، ولی کسانی که ساعت یک یا دو می‌خوابند، بدبخت‌ترین انسان‌ها هستند و ساعت ۱۰ یا ۱۱ صبح از خواب بیدار می‌شوند، انرژی این افراد تحلیل می‌رود و عمرشان کوتاه می‌شود و حافظه‌شان از بین می‌رود، درست مثل موبایلی هستند که همیشه شارژش پنج، شش درصد است، اما انسانی که خوابش مرتب است انگار همیشه جسمش ۸۰، ۹۰ درصد شارژ است.

اگر دارای اضافه وزن هستیم، حتماً در پی درمانش باشیم و راهی که در کنگره ۶۰ برای کاهش وزن است در هیچ کجای دنیا وجود ندارد. کم خرج‌ترین و لذت‌بخش‌ترین سفر، لژیون جونز است؛ برای لژیون جونز هم راهنماهایی داریم. در آخر فرمودند که از فروردین‌ماه هر فردی که بخواهد در هر جایگاهی خدمت‌ کند باید روی ترازو برود و وزن فرد اندازه‌گیری می‌شود.

رابط‌خبری: راهنمای تازه‌واردین همسفر فرشته
نویسنده: راهنمای تازه‌واردین همسفر فرشته(ش)
تصویرگر: همسفر زهرا رهجوی راهنما همسفر ندا (لژیون پنجم)
ویراستاری و ارسال: همسفر سمیه رهجوی راهنما همسفر ناهید (لژیون دوم)
همسفران نمایندگی وحید

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .