English Version
English

خدمت کردن درسیستم درمان اعتیاد بخشی از درمان می باشد

خدمت کردن درسیستم درمان اعتیاد بخشی از درمان می باشد

امروز دوازدهمین  جلسه از دوره چهلم سری کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره 60، ویژه مسافران: نمایندگی ابوریحان  با استادی راهنمای محترم مسافر مهدی، نگهبانی مسافر ناصر و دبیری مسافر قاسم با دستور جلسه " ظرفیت و مسئولیت( قبله گم کردن، نق زدن، حاشیه) در روز چهارشنبه 29 فروردین 1403 راس ساعت 17 آغاز به کار نمود.
خلاصه سخنان استاد:


خیلی ها آرزوی این را دارند که بتوانند درسفر اول حضور داشته باشند که بتوانند خدمت کنند، خیلی ها هستند که نمی توانند بعد ازپایان سفر اول خدمت کنند.

ما اکنون می بینیم کسانی که درسفر دوم خدمت می کنند حالشان از کسانی که خدمت نمی کنند خیلی بهتر می باشد و همه بدون شک می دانیم که خدمت گزاران آرام و صبور هستند و زندگی راحت تری دارند.

 

ظرفیت را باید در طول سفر بدست آوریم که بتوانیم به مسئولیت های محوله را به خوبی عمل کنیم، یه ظرف یا بطری آب 250  سی سی ظرفیت دارد و ما نمی توانیم بیشتر از حد ظرفیت اضافه کنیم.

زمانی که رهجو وارد سفر اول می شود شروع می کند به کسب دانایی و با هرسی دی که گوش می دهد و با هر درسی که از راهنما آموزش می گیرد ظرفیت او افزایش می یابد، گنجایش و ظرفیت شخص در سفر اول شکل می گیرد، حالا اگر این استخر فقط ورودی داشته باشد و خروجی نداشته باشد، آب درون استخر فاسد می شود، چون خروجی ندارد.

به نظر من رهجو سفر اول باید نیمه دوم سفر شروع کند به خدمت کردن و از یک جایی باید شروع کند، خدمت کردن درسیستم درمان اعتیاد بخشی ازدرمان می باشد و با انجام آن درمان کامل می شود.

 

وقتی کار هایی که در زمان اعتیاد نمی توانستیم انجام بدهیم با افزایش ظرفیت و انرژی در سفر اول شروع به انجام آن می دهیم. برای افزایش ظرفیت و انرژی باید خروجی را باز کنیم که این کار با خدمت کردن انجام می پذیرد.

هر جا احساس می کنید انرژی انجام کاری را ندارید باید خروجی داشته باشید تا آب درون ظرف زلال شود. در کنگره دو نوع خدمت داریم یه نوع خدمت علمی می باشد و نوع دیگر خدمت مالی است، خدمت علمی مانند مشارکت کردن  و خدمت مالی در لژیون سردار انجام پذیر می باشد.

از اینکه به صحبت های من گوش کردید، ممنونم.


مرزبان کشیک: مسافر کوروش

 

عکاس: مسافر مجتبی

 

خلاصه نویسی و ارسال گزارش: مسافر عباس

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .