English Version
English

غلبه بر تاریکی ها

غلبه بر تاریکی ها

جلسه هفتم از دورچهارم از سری جلسات ماهیانه لژیون سردار کنگره۶۰نمایندگی جواد گلپایگان بااستادی مسافر رضاو نگهبانی مسافر منصور ودبیری مسافر وحید با دستورجلسه: " دنور" در روز یکشنبه مورخ  ۲۸فرودین ماه۱۴۰۳ ساعت ۱۶ برگزار شد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان رضا هستم یک مسافر از کلیه عزیزان نگهبان ، دبیر ،مرزبانان و ایجنت محترم که شرایط خدمتگزاری را برای من فراهم کردند تشکر می‌کنم و همچنین از تمام عزیزانی که امروز وقت گذاشتن برای نظافت سالن تشکر و قدردانی می‌کنم. در مورد دستور جلسه دنور تحقیق کردم که درجاهای مختلف.،در انگلستان به بعضی از شهرها دنور گفته می‌شود .در اسپانیا شهروندانی که عملکرد خوبی داشتند لقب دنور داده می‌شود . در حرمت‌های کنگره خوانده می‌شود  که ما به هیچ گروهی وابسته نیستیم این وابسته به خود بودن به زبان و به حرف نیست ،من باید این دانش  و آگاهی را داشته باشم و باید به آن عمل کنم .ما در جزوه جهان بینی به آن می‌گوییم ،جهان‌بینی کاربردی. اگر من بخواهم وارد لژیون سردار شوم نیازمند اطلاعات و آگاهی است .خیلی‌ها می‌گویند که من دارم یک فکرایی می‌کنم تا بتوانم عضو لژیون سردار شوم بدانیم که ما به هیچ گروهی وابسته نیستیم چون ما خودمان در اینجا به آگاهی و دانایی می‌رسیم . اگر من در اینجا خدمت و یا کمکی می‌کنم در لژیون سردار این کمک به خود من برمی‌گردد .ما باید از خود عبور کنیم و به تاریکی‌ها غلبه کنیم .من به بعضی‌ها می‌گویم که در لژیون سردار حضور پیدا کنید و پول هم نمی‌خواهد پرداخت کنید شاید بگوید من وقتش را ندارم در ابتدا باید من از ترس خود عبور کنم وقتی از ترس خود عبور کردم از خواسته‌هایی که برای خود من هست عبورمی کنم. در کنگره تمام خدمتگزاران، راهنما ،مرزبانان همه سر ساعت حضور پیدا می‌کنند و همه آموزش گرفتند و اطلاعات و آگاهی کسب کردند و متوجه شدند که در این مسیر باید حرکت کنند. عضو لژیون سردار شدن هم به همین شکل است  حالا اگر من بخواهم عضو لژیون سردار یا دنور یا پهلوان شوم باید اول بر ترس خود غلبه کنم ،هنگامی که بر ترسم غلبه کردم می‌توانم کمکی کنم .

اگر کسی در کنگره خدمتگزار است و عضو لژیون سردار یا قانون یازدهم را حمایت نمی‌کند باید گفت که هیچ آموزشی نگرفته وهنوز از ترس خود عبور نکرده است. همسفرها بهتر از ما به دانایی می‌رسند چون ان ها غرق در تاریکی بودند .در کنگره همسفر داشتیم که می‌گفت می‌خواهم عضو لژیون سردار شوم النگوهای خود را درآورد و عضو لژیون سردار شد. حالا من که مرد هستم کار می‌کنم اجازه خرج کردن آن را ندارم. عضوشدن‌ در لژیون سردار خیلی راحت است ولی باید خواسته‌های قوی داشته باشیم ،باید باور قلبی داشته باشیم و ایمان کافی داشته باشیم.  نمایندگی که بخواهد قدرتمند باشد باید نگاه کنیم به لژیون سردار ،باید نگاه کنیم به گروه همسفران که چگونه حرکت می کنند . مسئله قرار گرفتن در لژیون سردار و کمک کردن خیلی مهم است . ممنون که به صحبت‌های من گوش دادید.

تایپ وویرایش: مسافر علی
عکس: مسافر مسعود مرزبان خبری
تنظیم و ارسال: مسافر محمد لژیون سوم

نمایندگی جواد گلپایگان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .