English Version
English

در کنگره من معنای صحیح بخشش را یاد گرفتم

در کنگره من معنای صحیح بخشش را یاد گرفتم

ششمین جلسه از دوره‌ی چهارم لژیون سردار نمایندگی دانیال اهواز ویژه همسفران روز دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۰ با استادی همسفر مهتاب، نگهبانی موقت همسفر شقایق و دبیری موقت همسفر زهره با دستورجلسه" دنور" رأس ساعت ۱۵ آغاز به کار کرد.


 

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان مهتاب هستم یک همسفر.
شاکر خداوند هستم که در کنار شما هستم و خدمت می‌کنم تا آموزش بگیرم انشالله طاعات و عبادات همگی مقبول درگاه حق واقع شده باشد. دستور جلسه این ماه لژیوت سردار، "دنور" می‌باشد. دنور به معنی بخشش و ر‌هایی است. برداشتی که من، قبل از کنگره، از بخشش داشتم غلط بود و در واقع یک جور معامله بود! برای مثال در ماه مبارک رمضان و یا ماه محرم که نذری می‌دادیم، باز پای حساب و کتاب را به میان می‌آوردیم و با خداوند شرط می‌کردیم که خدایا اگر فلان حاجت ما را بدهی، ما هم سال بعد به فلان میزان به نذرمان اضافه می‌کنیم. به خیالمان هم این کارمان بخشش بود در صورتی که یک دادو ستد بود نه بخشندگی...
اولین گلریزاتی که من شرکت کردم با مبلغ پانصد هزار تومان بود ولی با همان مقدار هم حال دلم خوب بود چون آموزش گرفتم و یک چیز‌هایی در من تغییر کرد. سال بعد با پرداخت پنجاه میلیون تومان بود. من مستقیماً وارد لژیون سردار شدم و حسم فوق‌العاده بود. چیز‌هایی که من در کنگره یاد گرفته‌ام آنقدر برایم ارزشمند هستند که هرچقدر هم بها بخواهم برایشان پرداخت کنم، باز هم کم است. در کنگره من معنای صحیح بخشش را یاد گرفتم، قناعت کردن و پس انداز کردن را یاد گرفتم، صبر کردن را من در کنگره یاد گرفتم. زمانی بود که من در زندگی‌ام مصرف‌کننده داشتم و حالم خوب نبود. در ایام عید با مسافرم یک سری عکس و فیلم را با هم می‌دیدیم که مربوط به قبل از کنگره و درمان مسافرم بود، مسافرم به من گفت: لطفاً این‌ها را نشان من نده چون برای من یادآور روز‌های تلخ و حال بدم هستند!
اگر خوب نگاه کنم می‌بینم کنگره ۶۰ واقعاً چه نعمت بزرگی به ما داده. قبل از کنگره کجا بودیم و چه حالی داشتیم و الان کجا هستیم؟! امروز به لطف آموزش‌های کنگره و جناب مهندس، باید سعی کنیم از آموزش‌ها فاصله نگیریم و تا می‌توانیم کنگره‌ای عمل کنیم تا حال خوبمان حفظ بشود و از خداوند می‌خواهم به من همچنان لیاقت بودن در این مکان و در کنار شما عزیزان را عطا کند و قدردان زحمات کنگره و جناب مهندس باشم.

تهیه و تایپ گزارش: راهنما همسفر زهره (لژیون ۱۰)
ویراستاری و ارسال: همسفر فروغ رهجو راهنما همسفر مریم(لژیون۱۱)
عکس: مرزبان خبری همسفر الهام
همسفران نمایندگی دانیال اهواز
 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .