English Version
English

در حال آموزش دیدن هستیم که می توانیم ظرف خودمان را بزرگ کنیم.

در حال آموزش دیدن هستیم که می توانیم ظرف خودمان را بزرگ کنیم.

امروز  جلسه یازدهمین جلسه از دوره چهلم سری کارگاه های آموزشی عمومی کنگره 60؛ ویژه مسافران و همسفران؛ نمایندگی ابوریحان با استادی مسافر گوروش، نگهبانی  مسافر یعقوب و دبیری مسافر جواد با دستور جلسه" ظرفیت مسولیت قبله کم کردن" در روز شنبه 25 فروردین 1403 راس ساعت 17:00آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

خدارا شاکرم که در این جایگاه قرار گرفتم تا آموزش ببینم و خدمت کنم.

از راهنمایی محترم آقای باباکوهی تشکر می کنم که به من این اجازه دادند تا در این جایگاه قرار بگیرم.

فکر می کنم این دستور جلسه حتما باید یک مشکلی از من باز کند، عید سعید فطر را به تمام دوستان تبریک عرض می کنم، ماه رمضان به من خیلی خوش گذشت و بسیار خوبی بود، این سومین ماه رمضانی است که در کنگره هستم، امسال بیشتر قسمت شد که خدمت بچه ها باشم و می خواهم از طرف گروه مرزبانی از تمام بچه ها و خدمتگذاران همسفران و مسافران تشکر کنم.

در مورد دستور جلسه؛ ظرفیت، مسولیت و قبله گم کردن، خوشبختانه جایی در حال آموزش دیدن هستیم که می توانیم ظرف خودمان را بزرگ کنیم، اگر در مسیر درست باشیم ظرف ما هم به همان سرعت افزایش می یابد.

راهنمای محترم آقای جامی می فرمودند؛ یک نفر با یک لیوان آب کنار دریا می رود، یک نفر با یک پارچ کنار دریا می رود، یک نفر دیگر هم با یک تانکر بزرگ کنار دریا می رود.
کنگره جایی است که من می توانم ظرف خودم را بزرگ کنم و هر چقدر ظرف من بزرگ تر بشود در قبال آن، مسولیتی که بهم واگذار می شود را بهتر انجام می دهم، هر چقدر این ظرف من کوچک تر باشد، آن مسولیتی را که به من می دهند را نمی توانم درست انجام بدهم، چون ظرفیت آن مسولیت رو نداشتم.

هم اکنون که من به عنوان مرزبان در خدمت عزیزان هستم و در حال آموزش دیدن، اگر ظرف من بزرگ نباشد هر مسولیتی را درست انجام نمی دهم، به قول آقای مهندس حتما قبله ام را گم می کنم و سراغ زور گویی می روم، وقتی یک آدم زور گو شدم تخریبش به خودم می رسد، بیشتر از آنکه بخواهم به دیگران تخریب بزنم به خودم آسیب می رسانم.

به چه شکل می توانم این ظرف را بزرگتر کنم و مسئولیتم را بهتر انجام بدهم. فکر می کنم، دو راه بیشتر ندارد، یا داناییم را افزایش بدهم، یا در صراط مستقیم باشم.

وقتی آموزش نگیرم در سکون قرار می گیرم و دیگر نمی توانم ظرفم را افزایش بدهم، وقتی در صراط مستقیم باشم می توانم مسولیتم را درست انجام بدهم و وقتی خارج بشوم، نمی توانم مسولیتم را درست انجام بدهم. موضوعی که آقای مهندس اعلام کردند؛ نق زدن است، وقتی نیرو های منفی سراغم می آیند، شروع می کنم به نق زدن و بهانه گرفتن، از راهنما، سی دی نوشتن، از جلسات و..... بهانه می گیرم و درست آموزش نمی گیرم  و وارد بازی نیرو های منفی می شوم.

از اینکه به صحبت های من گوش کردید، ممنونم.

مرزبان کشیک: مسافر فرشاد

عکاس: مسافر:مسافر اصغر 

تنظیم و ارسال گزارش:مسافر سبحان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .