English Version
English

صورت مسئله اضافه وزن

صورت مسئله اضافه وزن

همسفر فاطمه با تخریب 10سال وارد کنگره شدند آنتی ایکس مصرفی شیره، تریاک به صورت کشیدنی، 17ماه و 9 روز سفر کردند به راهنمایی مسافر فرهاد نورایی و همسفر سمیه، رهایی 2 ماه و 11 روز، هم‌چنین مسافر تغذیه سالم هستند با وزن 75/500 کیلوگرم وارد لژیون جونز شدند وزن فعلی 68/150 کیلوگرم به راهنمایی همسفر مریم.
توجه شما را به گفت‌وگوی ایشان با سایت همسفران حسنانی جلب می‌‌کنم.

لطفا تجربه خودتان را از اضافه وزن بیان کنید؟

20 سال بود که اضافه وزن داشتم و همیشه از این موضوع رنج می‌بردم و موقع غذا خوردن استرس افزایش وزن داشتم به نظر خودم رعایت هم می‌کردم؛ ولی چون آداب غذا خوردن را نیاموخته بودم در این امر موفق نبودم.


آیا شما برای درمان اضافه وزن روش‌های دیگری را نیز امتحان کرده بودید؟

خیلی کارها انجام دادم تا وزن خود را کاهش دهم؛ ولی موفق نبودم چون راه را غلط می‌رفتم مثلاً یک ماه رژیم می‌گرفتم ۴ کیلو کم می‌کردم؛ ولی بدن خود را حریص‌تر کرده، نمی‌توانستم ادامه دهم و رها می‌کردم در نتیجه وزنم با یک کیلو اضافه‌تر بر‌می‌گشت. سفر اول راهنمای خودم توصیه کردند ‌سی‌دی‌های اضافه وزن و ساختمان جسم را بنویسم و در لژیون توضیح می‌دادند؛ ولی متاسفانه من نتوانستم آن‌ها را کاربردی کنم. زمانی که وارد لژیون جونز شدم توانستم آموزش‌ها را کاربردی کنم و بدون هیچ سختی در زمان ۶ ماه ۹ کیلو کاهش وزن داشته باشم و هم‌زمان دو پسرم که اضافه وزن داشتند هر کدام ۱۰ کیلو کاهش وزن داشتند.

اضافه وزن چه تاثیری بر روی سلامتی شما داشته است؟

در اثر اضافه وزن دچار کمردرد و زانودرد شده بودم؛ ولی با کاهش وزن از این دردها کاسته شد، حالا که مشکل جسمی من حل شده است امیدوارم بتوانم در سفر جونز به وزن ایده‌آل خود برسم و از این دردها نجات پیدا کنم.

با توجه به اینکه ۴۰ درصد مردم جهان دچار اضافه وزن هستند به نظر شما بهترین راهکار برای رهایی از چاقی چیست؟

همه اضافه وزن‌ها از پرخوری نیست؛ بلکه از درست غذا نخوردن است باید درست غذا خوردن را آموزش ببینیم یعنی زمان مشخصی غذا را میل کنیم زیرا بدن ما هوشمند است و عکس‌العمل نشان می‌دهد. زمانی که بیمار می‌شویم دکتر برای ما دارو تجویز می‌کند و باید سر ساعت مشخص دارو را مصرف کنیم تا تاثیر داشته باشد غذا نیز همین‌طور است باید زمان مشخصی میل شود تا برای بدن مفید باشد.

آیا تغذیه سالم فقط مخصوص کسانی است که اضافه وزن دارند؟

تغذیه سالم و لژیون جونز فقط برای افرادی که اضافه وزن دارند نیست؛  بلکه برای همه افراد است زیرا آموزش درست غذا خوردن و غذای سالم خوردن باعث می‌شود جسم ما با دریافتی که دارد کمتر دچار بیماری و مشکلات شود و بدنی سالم و شاداب داشته باشیم.

جناب مهندس فرمودند: اضافه وزن فقط برای پرخوری نیست. برداشت شما چگونه بوده است؟

بله اضافه وزن فقط برای پرخوری نیست، بنده در این چند ماه سفر همه چیز می‌خوردم و بدن خود را حریص نمی‌کردم ولی کاهش وزن داشتم و نتیجه گرفتم که اضافه وزنم برای پرخوری نبود؛ بلکه برای درست غذا نخوردن بود.


برای کاهش وزن در لژیون جونز آموزش چه منابعی الزامی است؟

آموزش سی‌دی‌های اضافه وزن، ساختمان جسم، اتوفاژی و این آموزش‌ها را در زندگی کاربردی کنیم.

سخن پایانی:

از خداوند سپاس‌گزارم که راه را برایم نمایان ساخت تا بتوانم از آموزش‌های ناب کنگره بهره بگیرم و از آقای مهندس سپاس‌گزارم که روش DST را ابداع کردند و علاوه بر حل صورت مسئله اعتیاد، صورت مسئله اضافه وزن را نیز حل کردند تا افرادی که اضافه وزن دارند به شرایط ایده‌آل وزن خود برسند. از خداوند برای ایشان طول عمر با عزت خواهانم و از راهنمایان عزیز همسفر سمیه و مریم بابت آموزش‌های عالی سپاس‌گزارم.

 

مصاحبه و تايپ: همسفر پریسا لژیون ششم (راهنما همسفر سمیه)

عکس: مرزبان خبری همسفر مريم

ویرایش نهایی و ارسال: مسئول سایت همسفر احسانه لژیون هفتم (راهنما همسفر رضیه)

همسفران نمایندگی حسنانی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .