English Version
English

متد DST در درمان چاقی و کاهش وزن

متد DST در درمان چاقی و کاهش وزن

سلام دوستان حکیمه هستم یک همسفر

اضافه وزن به حالتی گفته می‌شود که فرد بیش از وزن مناسب و کمتر از حد چاقی وزن داشته باشد و وزنش با قدش متناسب نباشد. مهم‌ترین دلیل اضافه وزن این‌است‌که به اندازه‌ایی که کالری دریافت می‌کنیم، آن را نمی‌سوزانیم، یعنی هیچ تعادلی بین کالری دریافتی و مصرفی وجود ندارد و کالری اضافی از بدن خارج نمی‌شود، بلکه به شکل چربی در نواحی مختلف ذخیره خواهد شد.
کم تحرکی، ژنتیک، مشکلات هورمونی،‌ مصرف برخی داروها، خواب ناکافی و عوامل محیطی از جمله عواملی هستند که در بروز چاقی مؤثرند؛ فشار خون بالا از مهم‌ترین عوارض چاقی می‌باشد. از عوارض دیگر چاقی می‌توان سکته قلبی، دیابت ، ساییدگی مفاصل و مشکلات تنفسی را نام برد. اکنون ما در کنگره آموخته‌ایم که با رژیم غذایی مناسب و ورزش کردن می‌توانیم  وزن خود را به تعادل برسانیم.

سلام دوستان نسرین هستم یک همسفر

از زمانی که وارد لژیون تغذیه شدم، سعی کردم که بیشتر به نوع غذا و مقدار آن توجه کنم، حتی به ویتامین‌ها و املاحی که در غذا موجود است. سی‌دی‌های مربوط به ساختمان جسم را به خوبی گوش می‌دهم‌‌‌‌؛ زیرا سلامتی و تندرستی بدنم خیلی برایم اهمیت دارد. ما با آموزش‌هایی که از کنگره می‌گیریم، می‌توانیم جلوی خیلی از مشکلاتی که براثر درست نخوردن غذا به وجود می‌آید را بگیریم؛ ما یاد گرفتیم که چگونه چربی‌های انباشته شده را به مرور زمان، بسوزانیم و از بین ببریم؛ چه غذا‌هایی بخوریم و از خوردن چه غذاهایی پرهیز کنیم؛ زیرا به خاطر عدم آگاهی به بدن خود آسیب وارد می‌کنیم‌ و انواع بیماری‌ها در اثر اضافه وزن به سراغ ما می‌آیند، این موضوع باعث می‌شود مشکلات جبران ناپذیری را برای خودمان به‌وجود آوریم. خدا را شکر می‌کنم که امسال توانستم با تغذیه درست و مناسب روزه‌های خود را بدون‌ هیچ مشکلی بگیرم.

سلام دوستان زهره هستم یک همسفر

اضافه وزن و چاقی یکی از معضلات و مشکلات دنیای امروز است. اضافه وزن تنها به جنبه ظاهری ختم نمی‌شود؛ بلکه تأثیر مستقیمی بر روی بیماری‌‌ها دارد و عامل بسیاری از بیماری‌ها مانند‌: بیماری‌های قلبی و عروقی، دیابت، فشار‌خون، آرتروز، مشکلات تنفسی، چربی‌ خون می‌‌باشد و خطر ابتلا به سرطان را افزایش می‌دهد. معمولاً اولین راه‌کار برای درمان چاقی ورزش و رژیم غذایی می‌باشد؛ اما متأسفانه امروزه برای افرادی که دچار بیماری چاقی می‌شوند، درمان‌هایی نظیر جراحی را پیشنهاد می‌دهند. در کنگره ۶۰ علاوه بر درمان اعتیاد، اضافه‌ وزن هم درمان می‌شود. متد DST در درمان چاقی و کاهش وزن به صورت پله‌‌های بیست و یک روزه به‌ گونه‌ای عمل می‌کند، که شخص نه تنها دچار مشکل نمی‌شود‌؛ بلکه بدون هیچ درد و رنجی به وزن ایده‌ آل می‌رسد.

رابط‌ خبری: همسفر فاطمه رهجوی راهنما همسفر زهرا (لژیون چهارم)
ویراستار: همسفر مژگان رهجوی راهنما همسفر راضیه (لژیون سوم)
عکس‌: همسفر نجمه رهجوی راهنما همسفر آرزو (لژیون دوم)
ارسال: راهنمای تازه‌واردین، همسفر حمیده
همسفران نمایندگی جواد

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .