English Version
English

چاقی مادر همه امراض

چاقی مادر همه امراض

سلام دوستان هدی هستم همسفر

سال‌ها درگیر اضافه‌وزن بالایی بودم و از همه جهت عذاب فراوان داشتم هم ازنظر روحی و روانی که باعث شده بود اعتمادبه‌نفسم را تا حد پایینی از دست بدهم و هم ازنظر جسمی که توان انجام دادن خیلی کارها را نداشتم و همیشه در حال غبطه خوردن به اندام دیگران بودم.

هیچ‌وقت دوست نداشتم در مهمانی‌ها و عروسی‌ها حضور پیدا کنم چون دیگران با تمسخر کردن وزن و اندام من حال من را خراب می‌کردند و بیشتر از اعتمادبه‌نفس من کم می‌شد تا جایی که در این قضیه افسردگی گرفته بودم. هرزمانی که تصمیم می‌گرفتم با رژیم غذایی یا ورزش کردن وزن خودم را پایین بیاورم بیشتر از یک ماه ادامه پیدا نمی‌کرد.

حتی به استفاده از قرص‌های لاغری هم‌فکر می‌کردم ولی همیشه در این مورد مسافرم مانع می‌شد. تا این‌که درراه کنگره قرار گرفتم و توانستم از راه درست وزن خودم را کاهش بدهم هم ناامیدی و افسردگی من خوب شد و هم اعتمادبه‌نفسم برگشت.

من کار سختی انجام نمی‌دادم فقط زمان مصرف غذاها را منظم کرده بودم و سالاد مصرف می‌کردم و این مطلبی بود که من قبل از کنگره در موردش فکر نمی‌کردم که باید همیشه و در هر کاری حتی مصرف غذای روزانه خودمان زمان مناسب، غذای مناسب و مقدار مناسب را در نظر بگیریم.

من واقعاً خدا را شکر می‌کنم که درراه کنگره قرار گرفتم چون اگر این اتفاق نمی‌افتاد شاید من هنوز درگیر اضافه‌وزن بودم یا با قرص‌های لاغری بدنم را دچار مشکل می‌کردم. و این‌یکی از بهترین اتفاق‌هایی بود که در زندگی برایمان افتاد تا هم من و هم مسافرم با بهترین و آسان‌ترین و کم‌هزینه‌ترین روش بتوانیم بیماری‌های خودمان را درمان کنیم و این سلامتی رامدیون آقای مهندس دژاکام و راهنمایان عزیزمان هستیم و بابت تمام زحمت‌هایی که برایمان کشیده‌اند سپاس گذاریم

سلام دوستان مریم هستم همسفر
با توجه به دستور جلسه کاهش وزن با متد دی اس تی باید بگویم اول‌ازهمه از جناب مهندس تشکر می‌کنم که این روش را در کنگره گذاشتند تا با کاهش وزن اعتمادبه‌نفسمان زیاد شود و مهم‌تر از همه به‌سلامتی برسیم متد دی اس تی روشی است که برای کاهش وزن جواب داده است و خیلی از اعضای کنگره به‌سلامتی و حال خوب رسیده‌اند.

در این روش زمان غذا خوردن و مقدار و نوع غذایی که می‌خوریم برای ما تعیین می‌شود و مهم‌تر از همه با نوشتن سی‌دی‌هایی که مربوط به کاهش وزن است به جسم خودآگاه می‌شویم و ترجیح می‌دهیم که هر غذایی با مقدار زیاد وارد بدنمان نشود.

این متد همان‌طور که برای درمان اعتیاد و سیگار جواب داده برای کاهش وزن هم جواب داده است من از وقتی‌که با کاهش وزن چشمگیر همسفران و مسافرانی که دچار اضافه‌وزن بودند روبه‌رو شدم به این روش اعتمادم صد در صد شد و وارد این لژیون شدم البته با اجازه راهنمای عزیزم. باید بدانیم که چاقی مادر همه امراض هست وباید هر چه سریع‌تر برایش کاری انجام دهیم.

من به مدت یک سال هست در این لژیون هستم و ۱۵ کیلو کم کردم که البته هنوز باید ادامه دهم ولی ترش کردن معده‌ام و زانودرد و کمردردم خوب شد. توصیه‌ام به کسانی که می‌خواهند یک‌شبه ره صدساله را بروند و با عمل‌های خطرناک و هزینه‌های زیاد وارد این پروسه شوند که راه غلطی را در نظر دارند در این متد آهسته‌آهسته وزن روبه کم شدن می‌کند و به‌سلامتی بدن آسیب نمی‌زند .

به قول جناب مهندس در سی دی زیبایی که می‌فرماید: سلول‌های بدن هوشمند هستند و سر ساعت باید غذا به آن‌ها برسد در غیر این صورت بدن ذخیره می‌کند و چاق می‌شویم باید برنامه غذایی‌مان منظم باشد و به نوع غذایی که می‌خوریم توجه کنیم امیدوارم همه بدنی سالم و به‌دوراز مریضی داشته باشند.


ویراستاری و ارسال به سایت:همسفر اشرف (لژیون دوم)

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .