English Version
English

با عشق دنور شدم

با عشق دنور شدم

نهمین جلسه از دوره سوم جلسات هماهنگی خصوصی لژیون سردار همسفران نمایندگی بیهقی سبزوار به استادی همسفر محدثه و نگهبانی همسفر پریا ودبیری همسفر زهره در روز دوشنبه به تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۰ با دستور جلسه «دنور» رأس ساعت ۱۵ آغاز به کارکرد.


خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان محدثه هستم همسفر از خانم پریا تشکر می‌کنم که اداره این جلسه را به من سپردند تا آموزش بگیرم و خدمت کنم. خدا را شاکرم که دوباره اذن ورودم به جلسه سردار داده شد. دنور یعنی بخشندگی که این بخشندگی را می‌توانیم در راهنماها ببینیم چون عشق و محبت بلاعوض دارند .

در اولین ورود من به جلسه سردار موقع مشارکت همه از حس و حال خوبشان می‌گفتند با خودم می‌گفتم چگونه آن‌ها به این حال خوب رسیدند. به‌مرورزمان و سپری کردن آموزش‌هایی که به من داده‌شده بود فهمیدم که اعضای این لژیون به درک بیداری و آگاهی لازم رسیده‌اند. من هم دوست داشتم این حال خوب را تجربه کنم بااینکه نیروهای منفی خیلی کنار من بودند ولی وقتی به زندگی قبل خودم نگاه می‌کردم تصمیم خودم را گرفتم عضو لژیون سردار شوم.

چون بنده ناسپاسی نبودم وباید با این کار دینم را ادا می‌کردم با خودم می‌گفتم اگر جناب مهندس و آدم‌هایی که قبل ما بودند و خدمت کردند نبودند معلوم نبود چه بلایی سرزندگی ما می‌آمد. پس قاطع سر این تصمیمم بودم و چند سال هست که در کنگره مانده‌ام و خدمت می‌کنم. طبق حرفی که راهنمایم به من زدند باید چیزهایی را از دست بدهی تا چیزهای بهتری نصیبت شود با این تصمیمم حال دلم خوب شد که قابل توصیف نیست.

یک روز خانمی دعوت شدند به جلسه که دنور بودند با صحبت‌های ایشان جرقه‌ای در من خورد و تصمیمم عوض شد چون خواستم حالم بهتر شود بااینکه خواسته دیگری در ذهنم بود ولی منصرف شدم و خواستم که این خدمت را هم تجربه کنم و ممنون از مسافرم که من را حمایت کردند و خواسته‌ام برآورده شد و دنور شدم من این پول را با عشق دادم چون دیدم که با رهایی مسافرم و خودم حال خانواده‌ام خوب شد.

می‌دانم این پول صرف کسانی می‌شود که درگیر اعتیاد هستند و حال خانواده‌هایشان خوب نیست تا قبل کنگره درگیر مریضی بودم که هیچ جور بهبود نمی‌یافت ولی در این سه سال اثری از این بیماری نیست بنا براین باید می‌ماندم و خدمت می‌کردم چون با هر خدمتی حال خوبش اول نصیب خودت می‌شود. ممنونم که سکوت کردید و به مشارکتم گوش دادید.
 

تایپ: مریم همسفر مهدی (لژیون یکم)
عکس: همسفر اشرف (لژیون دوم)
ویراستاری و ارسال به سایت: همسفر اشرف (لژیون دوم)
 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .