English Version
English

رسیدن به تعادل جسم و روان و کاهش وزن با متد dst

رسیدن به تعادل جسم و روان و کاهش وزن با متد  dst

جلسه دوازدهم از سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی همسفران نمایندگی قیدار با دستور جلسه « تجربه من از اضافه وزن و تعادل آن با متد کنگره ۶۰ » با استادی همسفر ثریا و با نگهبانی همسفر مریم و با دبیری همسفر فاطمه در ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ راس ساعت ۱۵:۰۰ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

اول از همه خدای خود را شاکر و سپاس‌گزارم که توفیق حضور و خدمت در کنگره را به من داد از ایجنت عزیز و مرزبان‌های گرامی و نگهبان جلسه و راهنمای عزیزم خانم زهرا تشکر می‌کنم که اجازه دادند تا من در این جایگاه قرار بگیرم وآموزش بگیرم. پیشاپیش عید سعید فطر را خدمت تمامی اعضای کنگره علی‌الخصوص آقای مهندس عزیز و خانواده محترم ایشان و شما عزیزان تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم طاعات وعبادات همه عزیزان مورد قبول حق تعالی قرار گرفته باشد و بهترین بهره را از این ماه مبارک داشته باشید.

اما در مورد دستور جلسه که کاهش وزن و تعادل آن با متد dst می‌باشد. ابتدا از جناب مهندس تشکر می‌کنم که این متد کاهش وزن را برای ما قرار دادند تا بتوانیم از این روش استفاده کنیم و به سلامت جسم و روان سالم برسیم، چرا که این متد در کنگره نه تنها برای درمان اعتیاد وردرمان سیگار استفاده می‌شود، بلکه برای کاهش وزن نیز در لژیون‌های جونز به کار گرفته می‌شود و به راحتی همه آنهایی که اضافه وزن دارند به وزن ایده آل خود می‌رسند و در پی آن به سلامتی و آرامش جسم و روان هم می‌رسند. تغذیه سالم یکی از موارد بسیار مهم در این امر می‌باشد و اگر فردی دچار اضافه می‌باشد به دنبال آن گرفتار مشکلات و بیماری‌های متعددی می‌شود و اگر این مشکلات به سراغ او نیاید، هیچ اقدامی برای کاهش وزن خود انجام نمی‌دهد ولی ما در کنگره با نوشتن سی‌دی‌ها و آموزش‌هایی که از جناب آقای مهندس دریافت می‌کنیم و ایشان تاکیدشان بر این است که در کنار تغذیه سالم حتما ورزش و پیاده‌روی داشته باشیم از همه مواد به مقدار لازم و خصوصا غذاهای سالم و لبنیات محلی استفاده کنیم. از غذاهای آماده و کارخانه‌ای که مواد افزودنی دارند و غذاهای فریز شده به مدت طولانی استفاده نکنیم، چرا که تمام خواص آن از بین می‌رود از سبزی‌جات و گوشت و میوه تازه استفاده کنیم و در زندگی خود کاربردی کنیم تا جسم سالمی داشته باشیم. کسانی که می‌خواهند در کنگره به تعادل وزن و جسم خود برسند و اضافه وزن دارند باید عضو لژیون جونز شوند و با نوشتن سی‌دی‌ها و آموزش‌هایی که از این لژیون می‌گیرند و کاربردی کردن آن‌ها و انجام ورزش و پیاده‌روی روزانه در برنامه خود می‌توانند در مدت زمان معین به نتایج بهتری برسند و غذا خود را در سه وعده و در زمان مشخص مصرف کرده و مقدارش را به یک چهارم کاهش داده و بیست الی سی دقیقه قبل از غذا سالاد سرو کرده و سس آن را با ماست و آبلیمو یا آب نار نج و ادویه‌های طبع گرم مصرف کند. همچنین یک ترازوی وزن نیز باید داشته باشند تا خود را وزن کنند هر صبح و شب، چون با دانایی حرکت کرده و از عمل کرد سیستم بدن خود آگاه می‌شویم و یاد می‌گیریم که چگونه از سلامتی خود مراقبت کنیم چرا که غذای ما دوای ما می‌باشد. سیستم بدن انسان بسیار هوشمند است و ما با هوشیاری کامل این متد را به کار می‌گیریم و خدا شکر خیلی از عزیزان در کنگره توانستند با این روش کاهش تدریجی به درمان وزن خود برسند بدون هیچ عوارض و مشکلی، بدون افتادگی پوست به بهترین روش که همان dst می‌باشد.

 خداوند را شاکرم که اذن ورود به کنگره را به من داد تا با آموزش‌های ناب جناب آقای مهندس به درمان و تعادل وزن مناسب و در ادامه به آن حال خوش و سلامتی جسم برسیم.

از این‌که به صحبت‌های من گوش کردید از شما سپاس‌گزارم.

جا به جایی مسئولیت صدور کارت 

و در آخر جلسه با دعای کنگره ۶۰، پایان یافت.

عکس: همسفر مریم مرزبان خبری

تایپ: راهنمای محترم همسفر زهرا ( لژیون سوم)

ویرایش و درج: همسفر سکینه رهجو راهنمای محترم همسفر عاطفه( لژیون چهارم)

همسفران نمایندگی قیدار 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .