English Version
English

جهان بینی غذا خوردن را بیاموزیم

جهان بینی غذا خوردن را بیاموزیم

استاد سردار :

برای ساختن جسم خود که لازمه حیات است جور دیگری بیندیشید

سلام دوستان اشرف هستم همسفر
به‌عنوان مسئول سایت همسفران و به بهانه دستور جلسه این هفته که درباره کاهش وزن هست گفتگویی دارم باخانم پریا راهنمای لژیون تغذیه سالم همسفران شعبه بیهقی سبزوار
 

خانم پریا خیلی ممنونم که وقت ارزشمند خودتان را در اختیار من قراردادید و در این گفتگو شرکت کردید.


1)برای شروع لطفاً خودتان را به دوستان معرفی کنید: سلام دوستان پریا هستم یک همسفر، با ۲۰ سال تخریب وارد کنگره شدیم آخرین آنتی ایکس مصرفی شیره خوراکی، مدت سفر ۱۱ ماه و ۲۰ روز، داروی درمان شربت اوتی روش درمان دی اس تی به راهنمایی آقای امیر هوشنگ و خانم نرگس، رهایی ۲ سال و نیم. در ضمن من مسافر لژیون جونز بودم ۱۰ ماه سفر کردم با ۱۹ کیلو کاهش وزن به راهنمایی خانم نرگس اکنون در وزن ۶۳ کیلوگرم هستم.


2) لطفاً در مورد خدمت‌هایی که از ابتدا در کنگره داشته‌اید برای ما بگویید: من اولین خدمتم را با سایت شروع کردم ویرایش، تایپ و وبلاگ نویسی، مشاور تازه واردین، خدمت در لژیون سردار، راهنمای جهان‌بینی لژیون چهارم و راهنمای لژیون تغذیه سالم هستم.


3) شما در خانواده تقریباً همگی راهنما هستید مسافرتان خود شما و پسرتان آقای جواد که ایشان هم مانند شما راهنمای لژیون تغذیه سالم در قسمت مسافران هستند. این عامل چه تأثیری در نوع تغذیه شما در خانه داشته است؟ در کتاب آسمانی آمده که به غذایی که می‌خورید توجه کنید من قبلاً فکر می‌کردم منظور حلال و حرام بودن غذا است. با ورود به لژیون تغذیه فهمیدم معنای آن چیز دیگری است ما هر غذایی را بدون ملاحظه می‌خوریم و همه هم چیزهایی هست که مجوز خوردن آن راداریم این باعث می‌شود که بیش‌ازحد بخوریم و پرهیزی نداشته باشیم. با این فکر من درگیر اضافه‌وزن و به دنبال آن بیماری‌هایی شدم و مجبور شدم دارو مصرف کنم. در اصل من جهان‌بینی غذا خوردن را بلد نبودم که از طریق آموزش‌ها به آن رسیدم و اکنون مراقبت از جسم برای من یک اولویت است. خداوند را از این بابت شکر می‌کنم چون این آموزش‌ها برای تمام خانواده‌ام نیز تأثیرگذار بود.


4) قبل از ورود به لژیون تغذیه چه مشکلاتی داشتید؟ من حدود ۲۰ کیلو اضافه‌وزن داشتم و با مشکلاتی از قبیل تپش قلب، دیابت که دکتر به من گفته بود باید تا آخر عمر قرص مصرف کنم، زانودرد کمردرد و فشارخون مواجه بودم. خدا را شکر با ورود به لژیون جونز این مشکلات برطرف شد.


5) شما با این نظر که سفر تغذیه در کنگره به‌خصوص در قسمت مسافران از سفر مواد و سیگار سخت‌تر است موافقید یا خیر؟ یک تفاوت بین این سفر با دو سفر دیگر هست در سفر تغذیه تمام آنتی ایکس‌ها که شامل خوراکی‌های مختلف است تا حد زیادی موجه هستند و در همه‌جا وجود دارند چه در خانه چه در خیابان و چه در مهمانی‌ها و هیچ ایرادی هم ندارد که آن‌ها را مصرف کنیم، شاید این قضیه این سفر راکمی سخت می‌کند ولی با این سفر و با بالا بردن جهان‌بینی و ارزش قائل شدن برای جسم، خود را موظف می‌کنیم که به خیلی خواسته‌های نفس در این زمینه نه بگوییم. درواقع این سفر نیز هم سهل و هم سخت است.


6)شرایط حضور در لژیون تغذیه چیست؟ آیا می‌توان گفت کسانی که سفر تغذیه را طی می‌کنند از جهان‌بینی بالاتری نسبت به بقیه برخوردارند؟
فرد باید حتماً از دو ماه قبل وارد لژیون و سفر جهان‌بینی شده باشد ۱۴ کیلو اضافه‌وزن و اجازه راهنما هم لازم است. تمام آموزش‌های جهان‌بینی در هر سفری در کنگره وجود دارد در لژیون تغذیه هم ما چون ۱۲ سی‌دی مخصوص را کار می‌کنیم باعث می‌شود که دیدگاهمان نسبت به شهر وجودی‌مان بازتر شود. اندرون از طعام خالی دار تا در آن نور معرفت بینی، می‌تواند گویای این قضیه باشد وقتی جسم من از انواع خوردنی‌ها انباشته است دچار خمودگی می‌شوم و خیلی از روشنایی‌هایی که باید وارد جسمم شود با ضد ارزش پرخوری و بدخویی از من دور می‌شود ولی با آموزش در لژیون تغذیه می‌آموزم که از شهر وجودی خود بیشتر مراقبت کنم. این نظر بله شاید بتوان گفت مسافران لژیون جونز حداقل در مورد جسم جهان‌بینی بالاتری دارند.


7) در هر دو جایگاه راهنمای جهان‌بینی و راهنمای تغذیه چه درس‌هایی گرفتید که بخواهید به رهجویان منتقل کنید؟ لحظه‌به‌لحظه در کنگره درس گرفتن و آموزش دیدن است. این‌که من هم‌زمان در دو لژیون راهنما باشم فرصتی است که از تعداد انسان‌های بیشتری آموزش بگیرم. توصیه من این است که شهر وجودی‌مان را به نقطه‌ای نرسانیم که آن‌قدر دچار تخریب شود که به چه کنم بیفتیم. یکی از دغدغه‌های آقای مهندس هم این است که بچه‌های کنگره باید عمر طولانی داشته باشند و این به‌غیراز درمان مواد و سیگار درست غذا خوردن را هم شامل می‌شود.

خانم پریا از شما مجدداً سپاسگزاری می‌کنم گفتگوی پرانرژی و پر از آموزشی برای من بود و بسیار لذت بردم.
🌺🩷🌺🩷🌺🩷🌺🩷🌺🩷🌺

تایپ ویراستاری و ارسال به سایت: همسفر اشرف (لژیون دوم)

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .