English Version
English

نه جونز داریم نه لاغری، بلکه درست غذا خوردن داریم.

نه جونز داریم نه لاغری، بلکه درست غذا خوردن داریم.

امروز چهارمین جلسه از دوره چهلم و دوم سری کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره 60؛ ویژه مسافران نمایندگی ابوریحان با استادی مسافر رضا، نگهبانی مسافر ابوالفضل و دبیری مسافر حسن با دستور جلسه " تجربه من از اضافه وزن و تعادل آن با متد کنگره 60 " در روز دوشنبه 20 فروردین ماه 1403 راس ساعت 16:00 آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

زمانیکه می خواستم وارد لژیون جونز شوم، باید آقای مهندس اجازه می دادند. خدمت آقای مهندس رفتیم و ایشان فرمودند؛ نه جونز داریم نه لاغری، بلکه درست غذا خوردن داریم. من هم که بلد نبودم و تازه رها شده بودم و هر روز می دیدم وزن من رو به افزایش می باشد، در آن زمان عمل قلب انجام داده بودم و دچار ورم پا شده بودم.

موقعی که وارد لژیون جونز شدم، ابتدا خیلی سخت بود ولی چون تصمیم گرفته بودم، این کاررا انجام بدهم هر قدر سختی داشت را قبول داشتم، در ادامه روزبه روز بهترشدم. بعد از چند ماه که سفرکردم متوجه شدم ورم پاهایم کم شده وروز به روز بهتر می شدم. یک سال که سفرکردم حدود14کیلو وزن کم کردم. وسط سفر جونز راهنمایم  به من پیشنهاد دادند ورزش را شروع کنم، ابتدا که ورزش انجام می دادم متوجه شدم هیچی بلد نیستم و کم کم یادگرفتم، اکنون دوسال نیم است که ورزش انجام می دهم و این درصورتی است که حدود 20 کیلومتر با محل ورزش فاصله دارم.

سلامتی ام را ازکنگره بدست آورده ام و این آرام آرام برایم اتفاق افتاد، کسی که بخواهد یک روزه 15 کیلو وزن کم کند امکان پذیر نمی باشد. خداراشکرمی کنم که توانستم به این مهم دست پیدا کنم و موادم  را درکنگره درمان کردم ویک آدم دیگری شدم، زندگیم یه طوردیگری شد. نگاه خانواده و همه کسانی که بیرون از کنگره بودند تغییرکرد. اکنون اززندگی ام لذت می برم و در این چند سال معنی زندگی را فهمیده ام و تحولات بسیاری درزندگی ام اتفاق افتاده است.

از زمانی که  خدمت آقای مهندس رسیدم، تا به امروز2 کیلواضافه وزن دارم. متعادل بودن و صبور بودن خیلی مهم است، ما با صبرمی توانیم برای حل مشکلات از راه درست و منطقی واردشویم. هر کسی باقانون کنگره پیش برود نتیجه خواهد گرفت.

از مهندس و خانواده ایشان متشکر هستم و ازاینکه به صحبت های من گوش کردیده اید، متشکرم. 

مرزبان کشیک: مسافر افشار

تنظیم و ارسال: مسافر عباس

عکاس: مسافر اصغر

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .