English Version
English

به خود زمان می‌دهم

به خود زمان می‌دهم

همسفر زینب با 10 سال تخریب وارد کنگره شدند آخرین آنتی‌ایکس مصرفی مسافر متادون، مدت سفر 13 ماه، با راهنمایی مسافر امیر بهرامی و همسفر رضیه، رشته ورزشی مسافر پینک‌پنک، رشته ورزشی همسفر بدمینتون، توجه شما را به گفت‌وگوی ایشان با سایت همسفران حسنانی جلب می‌کنم.

وادی اول تا به حال در زندگی شما چه تاثیری گذاشته است ؟

وادی اول شروع زندگی و سرآغازی جدید در زندگی ما بوده و هست. همیشه سعی می‌کنم کارها‌یم را با تفکر درست انجام دهم. هر زمان از این وادی استفاده کرده‌ام تأثیر مثبتی دیده‌ام، قبلاً برای انجام هر کاری فوراً تصمیم می‌گرفتم؛ ولی اکنون به خودم زمان می‌دهم تا درست فکر کنم و تصمیم بهتری بگیرم.

 

كدام قسمت از این وادی بیشتر به زندگی شما کمک کرد ؟

تمام وادی اول پر از نکته‌های آموزشی و کلیدی است؛ ولی بیشترین درسی که از این وادی گرفتم این بود كه ما باید خودمان مشکلات‌مان را حل نمائیم و منتظر غیر نباشیم، من در هر جایگاهی که باشم اگر خودم نتوانم مسئولیت کار خود را بپذیرم نتیجه هم برای خودم و هم برای دیگران عکس می‌شود، ایجاد مشکل می‌کنم و در نهایت از کار خود راضی نخواهم بود.

 

علت وجود مشکلات در زندگی مصرف‌کنندگان چیست ؟

قطعاً وجود مشکلات زیاد، نه تنها در زندگی مصرف‌کنندگان؛ بلکه در زندگی تمام انسان‌ها به علت نداشتن تفکر یا فکرهای غلط آن‌ها است. اگر وادی اول را درست انجام دهیم بسیاری از مشکلات را خودمان حل خواهیم کرد؛ زيرا در نهایت تصمیم درست را خود فرد باید بگیرد، کسی می‌تواند تصمیم درستی بگیرد که افکار و اندیشه خوبی داشته باشد.

 

آیا فقط مصرف کنندگان راه غلط را انتخاب می‌کنند؟

خیر، افرادی که اندیشه و تفکر درستی ندارند هم برای خودشان و هم براي دیگران باعث بروز مشکلات زیادی می‌شوند و وجود مشکلات زیاد یعنی باز همان راه غلط را انتخاب کرده‌ایم.


لطفاً برداشت خود را از عنوان وادی اول به ما بگویید؟

خیلی ممنونم که این سوال را پرسیدید، دقیقاً یاد سال‌های قبل از کنگره افتادم، چقدر فرصت‌های طلایی را از دست دادم فقط به خاطر نداشتن تفکر و واقعاً زندگی ما رو به زوال بود و هر لحظه بیشتر در تاریکی اعتیاد فرو می‌رفتیم؛ ولی مقصر را اطرافیان و جامعه می‌دانستیم، در این وادی یاد گرفتم که اگر تفکر نکنم زندگی روز به روز رو به زوال و نابودی است .

 

کلام آخر؟

امیدوارم در هر جایگاهی که قرار می‌گیریم امانت‌دار خوبی باشیم و هدف‌مان فقط کمک به هم‌نوعان باشد و بتوانیم در دیگران حس امنیت و آرامش را برقرار کنیم و روزهایی که در تاریکی بودیم را فراموش نکنیم .

 

مصاحبه و تايپ: همسفر جميله لژیون هفتم (راهنما همسفر رضيه)

عکس: مرزبان خبری همسفر مريم

ویرایش نهایی: مسئول سایت همسفر احسانه لژیون هفتم (راهنما همسفر رضیه)

ارسال: همسفر احسانه لژیون هفتم

همسفران نمایندگی حسنانی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .